![]() |
Federale begroting: wat nu?
De federale begroting zou geklopt hebben indien Vlaanderen zijn staatshervorming had gekregen. Er is geen communautair akkoord ..
Even het geheugen opfrissen: Citaat:
Citaat:
|
Ah belastingvermindering voor de vlamingen he. De vlamingen werken er hard genoeg voor. Een bonus op het volgende aanslagbiljet.
|
Was dat geld niet eerder aan de gemeenten beloofd?
|
Wat ik straf vindt is dat het Leterme gelukt is ondanks het gat van 3 miljard, achtergelaten door Verhofstadt. Goed bestuur het zoiets. En tjah, dat de franstalige informateur het oplost zeker :D
|
In een zilverfonds storten om de toekomstige vergrijzing op te vangen.
|
- 400 miljoen Euro Vlaamse gemeenschap
- 250 miljoen Euro Electrabel da's al een bijkomende put van 650 miljoen euro ... t gaat goed met Belgie |
Citaat:
|
Zie hier wat we écht goed bestuur kunnen noemen, met het geld van de transferts. Iets beter dan die schamel 400 miljoen:
http://www.hotlinkfiles.com/files/15...aatregelen.jpg |
Met al de poen die de franstaligen jaarlijks in de schoot geworpen krijgen,kunnen ze de riem eens strakker aantrekken,en zelf de put dumpen,tenslotte zijn ze er voor een zeer groot % verantwoordelijk voor,aangezien ze niets anders doen dan schooien.
Dat is Vlaams geld en behoort de Vlamingen toe.Niks Wallon ! ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vraag het maar aan Zuid-West-Vlaanderen dat te kampen had met verpauperd Roubaix-Tourcoing. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
federaal geldprobleem ????????????
de confederale staat vlaanderen zit nu toch met een "overschotje" nu belziek opgehouden is met geldverslindend bestaan............. en in de walen............. daar hebben ze steenkool en hout en nog tal van andere dingen die ze te gelde kunnen maken........... maareuhhh ze gaan dat wel zelf moeten doen hé ;-) dus niks geldprobleem "everybody happy":lol: |
Citaat:
En op dit moment spreken de topfuncties in ons land nog altijd met een verschrikkelijk Frans accent. (ik heb het niet direct over politici maar de "geld-mannen") Die 100 "kinderen" die momenteel een taalbad volgen bij Berlitz zullen daar niets aan veranderen. Stel je eens deze vraag: "Wat doen ze dan op die Waalse scholen???" Wat deden die scholen de laatste 10 �* 20 jaar?? Neen, ik heb geen dikke nek maar ik spreek redelijk vlot vier talen ;) Zonder onze scholen had ik dat niet gekund. |
Kris Peeters zegt nu dat er nog geen zekerheid is over de Vlaamse bijdrage.
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be