![]() |
Splitsing Belgie? JA!
:twisted: Nu is het zeker (voor mij althans) die Walen: BUITEN!
Leve ZUID NEDERLAND (Vlaanderen) |
leve de republiek vlaanderen waar de islam als religie verboden wordt.
|
Leve, de Vlaamse unie. De Europese trekt toch op niks!
|
Ik denk dat het nu beter is om alles te splitsen en om dan te kijken op welke gebieden we kunnen samenwerken en waar we dus overeen komen.
Maar daarom moet belgie nog niet eindigen men kan gewoon elke gewest zijn volledige bevoegdheden geven en dus moet elk gewest zijn begroting maar maken en zo meer. |
Citaat:
Zeg eens hoe? |
leve de republiek vlaanderen waar staatsfinanciering van religie verboden wordt.
|
Vlaanderen onafhankelijk, maar ik wil me wel ontfermen en verder betalen aan volgende monumenten:
-Brasserie de l'Abbaye Val-Dieu te Aubel -Brasserie Sainte Helene te Ethe-Virton -Brasserie Dubuisson te Pipaix-Leuze -Abbaye de Scourmont -Abbaye d'Orval -Abbaye Notre-Dame de Saint Rémy -Brasserie Artisanale de Rulles -Brasserie Lefebvre en waarschijnlijk nog enkelen ;-) |
Owz, 'k dacht dat ik in k&k zat :|
|
Over betalen gesproken, iemand al een gedacht wat de munteenheid van de nieuwe republiek Vlaanderen wordt ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Gaat de EU dat zomaar toelaten ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alle kerken en kapelletjes in onbruik en verval zullen gerenoveerd worden. |
Citaat:
|
Over betalen gesproken, iemand al een gedacht wat de munteenheid van de nieuwe republiek Vlaanderen wordt ?
de vleuro |
Het zal toch wel gewoon de Euro worden, de Vlaamse economie is gezond genoeg (vergeleken bij de Belgische staatseconomie in z'n totaal). Maar anders kunnen jullie toch ook de Vlaamse Roebel introduceren.
|
Citaat:
|
De beste oplossing voor mij blijft de emigratie en de verandering van nationaliteit. Het feit al dat men nog zoveel interesse voor dit land heeft, is een dwaasheid op zich. Er zijn genoeg landen ter wereld waar het beter dan hier gaat en men moet trouwens niet ver zoeken om ze te vinden : Frankrijk, Nederland en Duitsland. Een verhuis van Vlamingen naar Nederland, van Franstaligen naar Frankrijk en van Duitstaligen naar Duitsland zou al problemen oplossen : de communautair aspect is dan opgelost, het lot van België is dan ook uw probleem niet meer aangezien u dan toch in een ander land leeft en bovendien heeft u dan het geluk in een "normaal land" te leven met politici aan de macht en die politiek voeren. Niets te maken dus met de zandbakspelletjes in België; zelfs K3 doen minder kinderachtig dan onze hofnarren.
Trouwens, over K3 gesproken, "iedereen klaar........................Yves zal zingen" : http://www.youtube.com/watch?v=logue...eature=related |
Zuid Nederland??, Nee toch; wie wil nu bij een land horen waar een koningin levensgevaarlijke hoeden draagt, bier uit vingerhoedjes wordt gedronken en je uit de muur eet! Ik mag er niet aan denken!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be