![]() |
poll: nieuwe verkiezingen
Op zita.be kun je deelnemen aan een poll:
Op welke partij zou je stemmen als het vandaag verkiezingen was. Voorlopige stand: Op wie zou jij stemmen als er vandaag nieuwe verkiezingen zouden zijn? 27%Vlaams Belang 24%Lijst Dedecker 14%CD&V 13%Open VLD 11%SP.a 6%N-VA 4%Groen! 1%Vlaams Progressieven aantal stemmen 2858 Wat denken jullie daarover? Mij lijkt de score van NVA vrij laag, want BDW heeft zeer goed stand gehouden. |
mja internet-polls geven steeds een vertekend beeld...
|
|
Ge maakt me ni wijs da LDD 27% haalt
(en de score van Vl.pro is ook veel te hoog:-P) |
27+24+6=57 % !!! Ja wadde! Moet er nog zand zijn ?
Ik ga naar Zeebrugge en er een zakske scheppen om hier bovenop te doen. |
je beseft toch dat jmdd heeft gezegd dat als hij samen met het VB 40% zou halen een samenwerking er zou komen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit nemen we toch maar met een flinke korrel zout...
|
De belgicistjes beginnen te zweten, niet alleen van deze poll.
Sommigen beseffen dat het 5 n�* 12 is... |
Deze peiling is te vertekend, maar het is wel vrijwel zeker dat LDD flink omhoog gaat.
|
Citaat:
|
Mocht dit bewaarheid worden, dan zal LDD nog veel bekwaam politiek personeel moeten aantrekken. Nu is dat niet veel soeps.
Ik vraag mij af wat U. Werbrouck al bewezen heeft het laatste jaar. |
JMDD was net op de Nederlandse tv trouwens, bij Een Vandaag. Daar was de crisis in België het openingsitem
|
Citaat:
Ik hoop dat iedereen begrijpt wat dit betekent voor Vlaanderen ...... |
'opeens' schiet SP.A fors omhoog in die peiling naar 21% en al de rest daalt... tziet er weer een free betrouwbare peiling uit :')
|
Citaat:
25%Vlaams Belang 20%SP.a 20%Lijst Dedecker 13%CD&V 11%Open VLD 6%N-VA 4%Groen! 1%Vlaams Progressieven aantal stemmen 5442 Sp.a schiet niet normaal omhoog. |
SP.A ineens 20%
Grap van jaar?:lol: |
Citaat:
|
Er zou minstens de optie 'andere' bij moeten staan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be