![]() |
*BRANDEND Actueel* Canvas KAKKERS
BRANDEND Actueel:
Op canvas werd er vanavond in Terzake Extra, naar aanleiding van de politieke impasse van de regeerpartijen, een exclusief videoverslag beloofd over Bart Dewever die de laatste 3 maand gevolgd zou zijn, om zijn imago juist en correct te presenteren naar de buitenwereld toe. Een beetje aantonen dat wat de franstaligen beweren, dat alles de schuld is van de N-Va, rechttrekken en objectieve beelden neerzetten. MAAR wat gebeurt er nu? Het beeld valt toch wel stil zeker en de reportage gaat niet door. Ze gaan over naar het volgende punt, 'om later terug te komen hierop'. Het feit is dat men het gewoonweg in de vuilbak heeft gekieperd en er nooit meer van gesproken heeft. Ziehier vanwaar onze zenders gekleurd zijn. En als ik correct ben heeft de VRT iets soortgelijks gelapt met Filip Dewinter en het VB in Juli 2007. Waar gaan we naartoe? Dit begint meer en meer op een dictatuur te gelijken... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mss komt het nog op deredactie.be :] Daar staan altijd de heruitzendingen van Terzake.
|
Citaat:
|
en toen ze die nederlandse televisieploeg lieten zien die rondgeleid werden door sigfried-ik-ben-de-ultrasos-Bracke.... vree onpartijdige berichtgeving ongetwijfeld
|
Citaat:
Was haast vergeten waar ik de kotszakjes had gelaten. En ja hoor, daar was hij weer. De arrogantie zelve. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb je ook het RTBF nieuws van 19u30 gezien dinsdag? Daar interviewden ze iemand van de vrt (nieuwsredactie IIRC) en die was Leterme daar aan het afbreken, zeggen dat hij 'pas fiable' was enzo...:roll:
|
Citaat:
Dewever zal in beeld al even stralend zijn als in de politiek en dus niet de moeite om over gesproken te worden. |
Citaat:
|
tis de NWO, de NWO zeg ik u!!!
|
Citaat:
ge zie, zelfs bij den tv willen ze niet dat vlaanderen onafhankelijk wordt :P |
Citaat:
|
Mensen hier die zulke dictatoriale ingrepen grappig of gepast vinden, mogen zich in het vervolg niet langer democraat noemen zonder dat ze in hun gezicht worden uitgelachen.
|
Citaat:
mannekes, gijle ziet echt OVERAL complotten e ! :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
ge zou u nogal vaak kunnen ergereren aan uw televisietoestel :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be