![]() |
Koning praat met alle partijvoorzitters...
Zelfs met de oppositie partijen.
enkel Vlaams belang is niet uitgenodigd. Djeezes, dat vind ik dus zo degoutant hé ... altijd praten over democratie hier, democratie daar maar een partij die +/- 1 000 000 Vlamingen vertegenwoordigt worden straal genegeerd ... Dacht dat de koning politiek neutraal moest zijn ? en ja, kom nu weer af dat het VB facisten en racisten en etc zijn ... Doet er allemaal niet toe, ze zijn verkozen door het volk en dermee punt . Life with it . |
Is het FN ook uitgenodigd?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Per slot van rekening is z'n loon groot genoeg om al eens iets te doen ... En als Albert zo dom is om niet eens te luisteren naar het VB , dan is dat een duidelijk teken van partijdigheid en dat mag een koning niet zijn hé . Dus , hij laat zo duidelijk merken dat hij niet capabel is voor z'n job ...;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oké, dat wordt dus "Koning praat met alle partijvoorzitters... behalve die van VB, FN, NVA, FDF". VlPro en BUB ook niet neem ik aan 8-)
|
Citaat:
edit: en voor ik de reply krijg: ik ben blij dat n-va niet uitgenodigd is :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit is je reinste discriminatie. En dat nog wel van een staatshoofd. Geen Nederlander zal dit en Belgie ooit kunnen begrijpen. Hebben jullie geen artikel in de grondwet dat discrimatie verboden is?:roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be