![]() |
Separatistische media
Ik heb het vermoeden dat er een aantal maskers aan het vallen zijn en dat langzaam de separatistische schrijvers durven zeggen wat ze echt denken.
Een voorbeeld: Citaat:
|
Separatistische media is overal wel te vinden, maar het is inderdaad duidelijk dat er in Vlaanderen steeds meer "undercover"-journalisten die Vlaamse onafhankelijkheid willen zien daar nu voor uit durven komen, omdat hun aanhang voortdurend groeit ten koste van de Belgicisten.
Ook in Nederland merk ik dit: de DAG en het Brabants Dagblad publiceren paginagrote artikellen met redelijk felle aanvallen op de koning om zijn afstand van de crisis, en tevens met afbeeldingen die nog net geen naambord dragen met "België barst". Tevens bewoorden de artikellen in scherpe zinnen over de mislukkingen van Leterme, en wie tussen de regels doorleest, leest steunbetogingen aan Vlaanderen. |
Alle media zijn hier separatistisch. Daarom dat de Belgen ze ook niet meer geloven.
|
Citaat:
Maar hij is één van de weinige journalisten die zijn kop niet in het zand steekt, en die ziet dat dit huidig België totaal vierkant draait. Hij is één van de enige journalisten die zich niet laat dirigeren door de politeke machthebbers. |
Citaat:
|
Citaat:
RVC zegt: Frank Vandenbroucke zegt dat de Belgische overheid niet in staat zal zijn de pensioenen te betalen. Soevereiniteit komt toe aan wie dat wel kan en de federale overheid kan dit niet. Wat moet hij nog meer doen? Naakt en slechts gehuld in een leeuwenvlag voor het koninklijk paleis de Vlaamse Leeuw staan zingen? |
Het Nieuwsblad en De Standaard willen duidelijk een verregaande federalisering, gebaseerd op het feit dat we in 2 verschillende landen leven met 2 verschillende publieke opinies en 2 verschillende socio-economische realiteiten, echt separastisch zijn ze niet, maar het lijkt er wel erg op.
De Morgen en Het Laatste Nieuws lijken me de kranten voor de Belgicisten, ze houden vast aan een beeld van België dat allang niet meer bestaat. Gazet van Antwerpen en het Belang van Limburg zijn dan weer serieus aan het opschuiven naar het separatisme. ik heb een abonnement op De Morgen, ik denk er sterk aan om naar De Standaard over te gaan.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weer moeite om wat zinnigs te schrijven, systemke?
|
Citaat:
Geef me maar os sjoon Limburreg. Misschien ook navelstaarderij maar dan stukken prettiger. |
Limburg is "Vlaanderen" niet. Antwerpen en Brabant al evenmin. Eigenlijk zijn Vlaams-nationalisten gewoon imperialisten.
|
Citaat:
|
U droomt veel. Dat is goed, maar helaas voor u stemt het niet overeen met de werkelijkheid.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*pinkt een traantje weg* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be