![]() |
El Al laat Schiphol links liggen
Citaat:
Ik zou dit nooit gepost hebben mocht dat laatste zinnetje er niet instaan, helaas deed me dat even huiveren. Ik ben benieuwd of er nachtvluchten zullen zijn :) |
Citaat:
Het idee van "één luchthaven doet het allemaal" leidt tot eindeloze compromissen,ruzies met de ganse omgeving , en beschadigd uiteindelijk de ganse business....(Het luchthaventje van Zaventem is een mooie case daarvan) |
Hoe is de ligging van dat Vliegveld Luik eigenlijk; zijn daar net als bij Schiphol ook huizen tot bijna tegenaan bijgebouwd?
|
Citaat:
Google maps is your friend. Er liggen dorpen in de buurt van de luchthaven maar het Waals gewest is al lang bezig om veel huizen op te kopen en andere te issoleren. http://maps.google.be/maps?hl=en&q=l...-8&sa=N&tab=wl |
Citaat:
De meeste bijkomende zouden vluchten overdag zijn (10 per week). El AL voert reeds een aantal nachtvluchten uit op Luik omdat ze elders minder welkom zijn. In het beste geval zou het om 100.000 ton gaan en 500 banen. |
Citaat:
Ooit zal Wallonië op eigen benen dienen te staan en is dit meegenomen? Waalse welvaart en te goede van Vlaanderen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be