Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Geef op 21 juli een zoen aan elke Belg! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=109617)

Jo Creten 19 juli 2008 16:46

Geef op 21 juli een zoen aan elke Belg!

Heel wat Vlamingen en Walen houden zielsveel van elkaar!

Geef elke Belg een zoen, da's de universele taal van de liefde.

Afspraak:
Overal in België of in het buitenland, waar je maar zin hebt.
In het Staf Versluyscentrum en omgeving, Bredene vanaf 14u.
(WWF-België zal hier een grote klimaatactie houden!)

* Geïnspireerd op Ik zie je graag en Gratis knuffels!

Zwartengeel 19 juli 2008 16:55

Zoveelste mediatieke Belgicistische emocampagne die doet uitschijnen dat alle problemen in dit land enkel draaien om taal en die Vlaamsgezindheid probeert te degraderen tot 'Walenhaat'.

Ik teken dus niet present.

Weerbarstig! 19 juli 2008 17:15

Ik zou best present willen zijn, ware het niet dan wel in zeer onwelriekende staat, met mest op mijn gelaat, verrotte tanden en naar kapsones riekende mond.

Goe weere 19 juli 2008 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weerbarstig! (Bericht 3577742)
Ik zou best present willen zijn, ware het niet dan wel in zeer onwelriekende staat, met mest op mijn gelaat, verrotte tanden en naar kapsones riekende mond.

Je mag komen zoals je wilt en zoals je bent. Jammer dat je je hersenen niet kunt meebrengen. Ik wil je wel de mijne lenen, voor een dagje.

Everytime 19 juli 2008 17:31

Ik heb geen 21 Juli nodig om zoenen aan Vlamingen te geven!

Voor mij kan het elke dag "Kusjesdag" zijn. Niet waar, K3?;-)

http://www.youtube.com/watch?v=UBFKl4mu1TM

Fozzie 19 juli 2008 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jo Creten (Bericht 3577639)

Afspraak:

Oei, dit wil toch niet zeggen dat ik buitenlanders op 21 juli niet mag zoenen, hopelijk? :-P

Weerbarstig! 19 juli 2008 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Goe weere (Bericht 3577760)
Je mag komen zoals je wilt en zoals je bent. Jammer dat je je hersenen niet kunt meebrengen. Ik wil je wel de mijne lenen, voor een dagje.

:roll:

Jo Creten 19 juli 2008 19:11

Een zoen voor Fozzie

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie (Bericht 3577873)
Oei, dit wil toch niet zeggen dat ik buitenlanders op 21 juli niet mag zoenen, hopelijk? :-P

Je mag alle dagen zoenen wie en zoveel je maar wil ! :-D
Maar op 21 juli vooral alle feestende Belgen !

Andro 19 juli 2008 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weerbarstig! (Bericht 3577742)

Was dat dan ooit anders ?

Chipie 19 juli 2008 19:27

Ik kan goed begrijpen dat er mensen zijn, die zonder veel inspanningen veel voordelen genieten, maar waarom toch altijd zo'n sullige acties?
Waarom hebben die nooit een kritische kijk op de gebeurtenissen en reiken ze nooit oplossingen aan?

Kindvriendelijk zijn ze wel...

duveltje382 19 juli 2008 19:33

Ik vertelde het deze week nog aan Marokkaanse medewerker van mij,er zijn vele Vlamingen die leven in België

Ze was kwaad op mij,waarom eigenlijk :roll:

Depth of Field 19 juli 2008 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chipie (Bericht 3578001)
Waarom hebben die nooit een kritische kijk op de gebeurtenissen en reiken ze nooit oplossingen aan?

De "oplossing" die ze bieden is het status-quo: De vlaming, hij werke verder en blijve verder geld afdokken.

eric v68 19 juli 2008 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jo Creten (Bericht 3577639)

Afspraak:

Ik ken maar 1 Belgische familie en ik zie me toch niet zo gauw bij dat paleis naar binnen gaan. ;-)

Jan van den Berghe 19 juli 2008 23:15

Citaat:

Ik kan goed begrijpen dat er mensen zijn, die zonder veel inspanningen veel voordelen genieten, maar waarom toch altijd zo'n sullige acties?

Kindvriendelijk zijn ze wel...

Dit is juist één van de kenmerken van het neo-belgicisme, nl. het zich laten drijven op "gevoelerigheid". "België moet blijven bestaan, want we eten allemaal friet met mayonaise, drinken bier en eten als dessert een reep chocolade. Daarom, leve België. Laten we elkaar dus knuffelen."

Tja...

De Waal 19 juli 2008 23:28

Citaat:

8O
maar waarom toch altijd zo'n sullige acties?
zoals vlagskes uitdelen die ze zelfs aan de straatstenen niet kwijt zijn geraakt , of gaan betogen en dan slachtofferrol spelen en zich op de grond laten vallen, of nog zoiets als een liedje maken over een moskee,

Jeronimo 19 juli 2008 23:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Waal (Bericht 3578243)
8O
maar waarom toch altijd zo'n sullige acties?
zoals vlagskes uitdelen die ze zelfs aan de straatstenen niet kwijt zijn geraakt , of gaan betogen en dan slachtofferrol spelen en zich op de grond laten vallen, of nog zoiets als een liedje maken over een moskee,

Sullige belgicisten doen sullige acties.

L. J. Brutus 20 juli 2008 00:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 3578223)
Dit is juist één van de kenmerken van het neo-belgicisme, nl. het zich laten drijven op "gevoelerigheid". "België moet blijven bestaan, want we eten allemaal friet met mayonaise, drinken bier en eten als dessert een reep chocolade. Daarom, leve België. Laten we elkaar dus knuffelen."

Tja...

Zo is dat maar net. Het enige dat ik van al die belgicisten altijd maar hoor is sentimentele prietpraat. Overtuigend!

Fozzie 20 juli 2008 01:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jo Creten (Bericht 3577982)
Je mag alle dagen zoenen wie en zoveel je maar wil ! :-D
Maar op 21 juli vooral alle feestende Belgen !

Ok, dan wil ik op 21 juli een absoluut feestverbod voor iedereen die nog niet Mister Belgium heeft gewonnen! Zo niet: no kissing :-P

Doedelzak 20 juli 2008 07:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 3578223)

Tja...

Ach, lieve Jan, wat "gevoelerigheid" betreft, is ook het Vlaams-nationalisme een schoolvoorbeeld. Bij deze leutige kleine meute telt alleen het eigen gelijk, de "vette vissen", niet de "borrelnootjes", de ultimata, de oekazes, de "kaakslagen", de "olievlekken" en het bestrijden ervan, de garanties vóór de onderhandelingen, de schuld van de "andere", de "Waal" en vooral de splitsingen om de splitsingen. Redelijk kan ik zoiets niet noemen. Wel primitief en nationalistisch.

robert t 20 juli 2008 09:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Doedelzak (Bericht 3578385)
Ach, lieve Jan, wat "gevoelerigheid" betreft, is ook het Vlaams-nationalisme een schoolvoorbeeld. Bij deze leutige kleine meute telt alleen het eigen gelijk, de "vette vissen", niet de "borrelnootjes", de ultimata, de oekazes, de "kaakslagen", de "olievlekken" en het bestrijden ervan, de garanties vóór de onderhandelingen, de schuld van de "andere", de "Waal" en vooral de splitsingen om de splitsingen. Redelijk kan ik zoiets niet noemen. Wel primitief en nationalistisch.

Ochgottekes toch, de vertegenwoordiger van de brede volkspartij, die met veel moeite 8.000 stemmen bijeenschraapte bij de laatste verkiezingen, heeft gesproken. Juicht Belgen juicht, den Belgiek is gered!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be