![]() |
Geef op 21 juli een zoen aan elke Belg!
Heel wat Vlamingen en Walen houden zielsveel van elkaar!
Geef elke Belg een zoen, da's de universele taal van de liefde. ![]() Afspraak: Overal in België of in het buitenland, waar je maar zin hebt. In het Staf Versluyscentrum en omgeving, Bredene vanaf 14u. (WWF-België zal hier een grote klimaatactie houden!) * Geïnspireerd op Ik zie je graag en Gratis knuffels! |
Zoveelste mediatieke Belgicistische emocampagne die doet uitschijnen dat alle problemen in dit land enkel draaien om taal en die Vlaamsgezindheid probeert te degraderen tot 'Walenhaat'.
Ik teken dus niet present. |
Ik zou best present willen zijn, ware het niet dan wel in zeer onwelriekende staat, met mest op mijn gelaat, verrotte tanden en naar kapsones riekende mond.
|
Citaat:
|
Ik heb geen 21 Juli nodig om zoenen aan Vlamingen te geven!
Voor mij kan het elke dag "Kusjesdag" zijn. Niet waar, K3?;-) http://www.youtube.com/watch?v=UBFKl4mu1TM |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een zoen voor Fozzie
Citaat:
Maar op 21 juli vooral alle feestende Belgen ! |
Citaat:
|
Ik kan goed begrijpen dat er mensen zijn, die zonder veel inspanningen veel voordelen genieten, maar waarom toch altijd zo'n sullige acties?
Waarom hebben die nooit een kritische kijk op de gebeurtenissen en reiken ze nooit oplossingen aan? Kindvriendelijk zijn ze wel... |
Ik vertelde het deze week nog aan Marokkaanse medewerker van mij,er zijn vele Vlamingen die leven in België
Ze was kwaad op mij,waarom eigenlijk :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ken maar 1 Belgische familie en ik zie me toch niet zo gauw bij dat paleis naar binnen gaan. ;-) |
Citaat:
Tja... |
Citaat:
maar waarom toch altijd zo'n sullige acties? zoals vlagskes uitdelen die ze zelfs aan de straatstenen niet kwijt zijn geraakt , of gaan betogen en dan slachtofferrol spelen en zich op de grond laten vallen, of nog zoiets als een liedje maken over een moskee, |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be