![]() |
Koning of president?
Als vlaanderen zich bij Nederland wil voegen, waren er nogal wat eisen (zo ik net op de radio hoorde).
Het koningshuis moest worden afgeschaft, de hoofdstad moest worden veranderd (stinkstad Rotterdam werd vaak genoemd) en de naam van het land moest 'Nedervlaanderen' worden. Het spijt me zeer, maar met dergelijke ridicule eisen is een eventuele fusie natuurlijk onbespreekbaar. Dan blijven jullie maar lekker bij Walonië. |
Dat wou je even kwijt? ;-)
|
Ik denk dat daarover onderhandelen VEEL lastiger is als de taalproblematiek rond Brussel.
|
Wat doet dat in k&k? ;-)
|
De beste manier om zo een (naar mijn mening dan) interessante denkpiste bij voorbaat al om zeep te helpen is door gezeik over bijzaken als een naam, hoofdstad, vlag en weet ik het wat.
alhoewel ik mezelf daar ook weleens schuldig aan maak en dat bij tijd en wijle best leuk vind om te doen |
Citaat:
|
Wie stelt die eisen? En wat heeft dat met de topictitel te maken? Ik wil twee consuls!
|
Citaat:
Binnen de kortse keren gaat het hier weer over tetten, tenen, bier en software. |
Citaat:
|
Citaat:
Brussel-Halle-Vilvoorde! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Leve de Vlaamse-Hollandse Grens ! :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gazet van Antwerpen. |
Citaat:
|
Citaat:
On-topic : Laat die nederlanders maar eerst eens een verbod instellen op het gebruik van heineken , 't is een wereldwijde schande dat men toestaat dat mensen die rommel blijven gebruiken ... Van software hebben ze geen kaas gegeten en wat hun tenen betreft ....:? ![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be