![]() |
de toespraak: Koning wil 'nieuwe vorm van samenleven' bedenken
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF20072008_014
dat ziet er goed uit! Voordat ik besloten had dat ik wou scheiden, wou mijn ex ook ineens een 'nieuwe vorm van samenleven' bedenken... hij bedoelde dat hij buiten het huwelijk ook een vriendin mocht hebben. :twisted: Hij mocht ze houden! ;-) alhoewel, wat Boudewijn er nu ineens weer bij komt doen is me een raadsel. Armoede? de vochtplek? zolang we het dak maar niet herstellen zeker! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgend jaar spreekt koning Philips I over zijn grootvader.
|
Hoera! :cheer::cheer::cheer:
:cheer::cheer::cheer: Den Albert is nu ook voor splitsing van België. :cheer::cheer::cheer: |
Citaat:
In 29 kantons ? 11 Provincies ? 5 Gemeenschappen ? 2 prinsdommen en een graafschap ? |
Toespraak van Albert II - letterlijk
In De Standaard on line kan men nu reeds de volledige tekst lezen van de toespraak.
Mijn conclusie: Vlaanderen is morgen virtueel onafhankelijk. |
Citaat:
Wat moet hij anders uit de kast toveren ? Z'n vreemdgaan ? Z'n buitenhuwelijkse kind(eren) ? Z'n laatste nieuwe jacht ??? Of z'n familie ???:? Zagen over dingen van 15 jaar geleden, maar er niet eens op wijzen dat hij er op al die tijd geen bal aan heeft gedaan ... 8-) Puur een zielige poging om sentiment op te wekken , z'n laatste kaarten op tafel ...:-D |
De toespraak is hier te zien.
|
een nieuwe vorm : democratische pooier en vlaamse hoer , dAt hebben we nog niet gehad ..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frederi...ge_Roomse_Rijk |
ik oewilde konink wurde
|
Citaat:
"Eenheid en verdraagzaamheid, met eerbied voor de identiteit van elke gefedereerde entiteit, zijn de enige uitweg in onze democratische samenleving." Je zou het ook kunnen lezen als: Belgie blijft, en die onverdraagzame Vlamingen moeten hun bek houden. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou zeggen: stel je kandidaat (sollicitaties: Personeelsdienst, Koninklijk Paleis, Brederodestraat 16, 1000 Brussel) en als je geweigerd wordt wegens verkeerde familienaam klacht in dienen bij CGKR ;-) |
Citaat:
- geen oproep tot eenheid. - geen beroep op trouw aan het land. - geen waarschuwing dat een gesplitst land nog minder invloed zou hebben op het wereldtoneel. Gelukkig kan hij niet beter. Op naar een Vlaanderen zonder koningshuis en zonder Wallonië. :vlaander: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be