Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Jeugd zal in Nederland niet vlug zonder werk vallen. Hopelijk ook niet in ons land.. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=109667)

Chipie 20 juli 2008 21:20

Jeugd zal in Nederland niet vlug zonder werk vallen. Hopelijk ook niet in ons land..

De Nederlandse Minister van Sociale Zekerheid streeft naar een langdurige werkzekerheid voor zijn jonge werknemers… Hij onderzoekt of het niet mogelijk is die tot hun zeventigste in plaats van tot hun 67ste te laten doorwerken.

Hopelijk zullen onze vakbonden ervoor zorgen dat ook onze jonge gasten die zekerheid krijgen...;-)

Bron

Groentje-18 20 juli 2008 23:27

Nederland heeft al ontzettend veel maatregelen genomen tegen de groeiende druk op het sociale zekerheidsstelsel, in vergelijking met België tenminste waar politici blijkbaar maar aan één ding denken: hun postje veilig stellen tegen de komende verkiezingen. :?

Jazeker 21 juli 2008 04:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 3580314)
Nederland heeft al ontzettend veel maatregelen genomen tegen de groeiende druk op het sociale zekerheidsstelsel, in vergelijking met België tenminste waar politici blijkbaar maar aan één ding denken: hun postje veilig stellen tegen de komende verkiezingen. :?

Nederland is dan ook een land.

Bhairav 21 juli 2008 05:48

Op dat gebied is Nederland ook maar saai.

Paracelsus 21 juli 2008 08:54

Joepie! Eerst voeren we horden "gast"arbeiders in, dan verhogen we de pensioenleeftijd, zodat wij op ons 65 (of ervoor) op 't gemak op pensioen kunnen gaan, terwijl die generatie mag werken tot in de kist, ondertussen ons pensioen betaalt, en voor z'n eigen nog eens aan pensioensparen mag doen ook. Juicht!

Mitgard 21 juli 2008 09:36

werken tot 70?
goh, ik ga veel ziek zijn.

Bhairav 21 juli 2008 10:34

Ik BEN al ziek...

Plantival 23 juli 2008 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chipie (Bericht 3580118)
De Nederlandse Minister van Sociale Zekerheid streeft naar een langdurige werkzekerheid voor zijn jonge werknemers… Hij onderzoekt of het niet mogelijk is die tot hun zeventigste in plaats van tot hun 67ste te laten doorwerken.

Hopelijk zullen onze vakbonden ervoor zorgen dat ook onze jonge gasten die zekerheid krijgen...;-)

Bron

door de voortdurende massale immigratie, zal binnenkort geen pensioen meer bestaan. de mensen zullen moeten werken tot hun dood.

duveltje382 23 juli 2008 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chipie (Bericht 3580118)

Bron

Daar word ik nu ziek van zé,ik ga op mijn 65 jaar met pensioen,ziekelijk gedrag van onze noorderburen,en bepaalde forummers hier :evil:

duveltje382 23 juli 2008 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 3580752)
werken tot 70?
goh, ik ga veel ziek zijn.

Mss met een doodskist laten werken hé,wat zielig zeg ....

Chipie 23 juli 2008 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3585678)
Daar word ik nu ziek van zé,ik ga op mijn 65 jaar met pensioen,ziekelijk gedrag van onze noorderburen,en bepaalde forummers hier :evil:

Inderdaad... die Mitjgard...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be