Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   De jas van Geert Bourgeois (https://forum.politics.be/showthread.php?t=10970)

Yann 24 maart 2004 18:26

De verkiezingen zijn nog altijd ruim tweeënhalve maand weg, maar nu al valt een eerste slachtoffer te betreuren: de winterjas van N-Va-voorzitter Geert Bourgeois. Bij de voorbereiding van de opnames van het grote VRT-verkiezingsprogramma Doe de Stemtest, maandagnamiddag in Antwerpen, had Bourgeois zijn jas nogal ongelukkig dicht bij een brandende kaars gelegd. Een beetje vuur, veel rook en een beduusde N-Va-voorzitter die zonder jas terug naar West-Vlaanderen mocht, waren het gevolg. Het slachtoffer doet zelf het verhaal. "Voor de opnames kregen we een briefing op een soort receptie. Ik had mijn jas op een tafeltje gelegd, blijkbaar nogal dicht bij een kaars. Op een bepaald moment begint het achter mijn rug enorm te roken en te stinken. Bleek dat het mijn eigen anorak was die vuur had gevat." Bourgeois bezweert dat er geen reden tot paniek of leedwezen is. "Er zijn geen slachtoffers gevallen. Op mijn jas na."

Uit de Morgen

UNIE 24 maart 2004 18:27

:lol: :lol: :lol: :lol: De jas was ten einde raad, en koos de dood door de vlammen boven een leven met Geert! Ik kan hem geen ongelijk geven! :lol: :lol: :lol: :lol:

Yann 24 maart 2004 18:28

Dat "stinken" duidt op veel synthetisch materiaal. Zal wel van de Wibra komen. :lol:

Vlaams Anarchisme 24 maart 2004 19:39

:lol: :D

De lente komt er toch al aan!

luc broes 24 maart 2004 19:41

Is dat nu ook al een politiek thema? Belachelijk.

Thomas Hx 24 maart 2004 19:41

Er mag toch wel eens gelachen worden. Mooi artikel Yann :)

Distel 24 maart 2004 19:48

De binnenlandse politiek druipt er alvast vanaf.

Thomas Hx 24 maart 2004 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel
De binnenlandse politiek druipt er alvast vanaf.

aja, het is toch in het binnenland gebeurd :lol:

zarathustra 24 maart 2004 19:51

So what.

In ieder geval weer een mooi voorbeeld van de debilisering van de nieuwsverstrekking in dit land.

Groot Bakkes 24 maart 2004 20:08

Koeien en kalveren, mensen.

Groot Bakkes 24 maart 2004 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Dat "stinken" duidt op veel synthetisch materiaal. Zal wel van de Wibra komen. :lol:

µ

BUB = duidelijk niet de partij voor de gewone man

Seba 24 maart 2004 20:14

Citaat:

De verkiezingen zijn nog altijd ruim tweeënhalve maand weg, maar nu al valt een eerste slachtoffer te betreuren: de winterjas van N-Va-voorzitter Geert Bourgeois. Bij de voorbereiding van de opnames van het grote VRT-verkiezingsprogramma Doe de Stemtest, maandagnamiddag in Antwerpen, had Bourgeois zijn jas nogal ongelukkig dicht bij een brandende kaars gelegd. Een beetje vuur, veel rook en een beduusde N-Va-voorzitter die zonder jas terug naar West-Vlaanderen mocht, waren het gevolg. Het slachtoffer doet zelf het verhaal. "Voor de opnames kregen we een briefing op een soort receptie. Ik had mijn jas op een tafeltje gelegd, blijkbaar nogal dicht bij een kaars. Op een bepaald moment begint het achter mijn rug enorm te roken en te stinken. Bleek dat het mijn eigen anorak was die vuur had gevat." Bourgeois bezweert dat er geen reden tot paniek of leedwezen is. "Er zijn geen slachtoffers gevallen. Op mijn jas na."

Uit de Morgen

de argumenten van de BUBbers tegen de Vlaams-nationalisten worden sterker met de dag... :lol: :lol: :lol: :lol:

Seba 24 maart 2004 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door N-VA'er
Citaat:

µ

vindt u het "gewoon" om in de Wibra te shoppen? :lol: :lol:

Thomas Hx 24 maart 2004 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:

µ

Bwa, vaak veel vreemdelingen, ik denk dan dat ik op vakantie ben in marokko :roll:

Distel 24 maart 2004 20:17

Citaat:

Citaat:

µ

Lachen met de Wibra deed men nog op school door mensen die wat langer in de puberteit bleven steken. Persoonlijk heb ik nooit ingezien waarom een winkel met voordelige prijzen zo idioot is.

Groot Bakkes 24 maart 2004 20:19

Citaat:

Citaat:

µ

Waarom zou dat "ongewoon" zijn?
Zelf ga ik er niet, maar ik doe tenminste niet denigrerend over mensen die er wel kopen.

Seba 24 maart 2004 20:19

Citaat:

Citaat:

Lachen met de Wibra deed men nog op school door mensen die wat langer in de puberteit bleven steken. Persoonlijk heb ik nooit ingezien waarom een winkel met voordelige prijzen zo idioot is.

het was maar om te lachen. Bovendien stapte ik er vroeger geregel innen om kleren te kopen ivm scoutsactiviteiten etc., niets beter dan Wibra op dat gebied moet ik toegeven :wink:

Thomas Hx 24 maart 2004 20:20

Citaat:

Citaat:

Als scholieren aan vakantie denken worden ze depressief, want dan beseffen ze dat er een beter leven is :D

Distel 24 maart 2004 20:27

Citaat:

Citaat:

het was maar om te lachen. Bovendien stapte ik er vroeger geregel innen om kleren te kopen ivm scoutsactiviteiten etc., niets beter dan Wibra op dat gebied moet ik toegeven :wink:

Het is al enige tijd geleden dat ik er nog binnenstapte, maar ik heb er altijd met plezier gewinkeld. Momenteel is mijn "actieterrein" een beetje verlegd naar de Aldi, nog zo'n voordelige keten waar je soms fantastische koopjes kan doen.

Yann 24 maart 2004 20:28

Citaat:

Citaat:

Uit de Morgen

de argumenten van de BUBbers tegen de Vlaams-nationalisten worden sterker met de dag... :lol: :lol: :lol: :lol:

Wie zegt dat dit als argument tegen de Vlaams-nationalisten aangehaald werd? Het is gewoon grappig hoe Bourgeois alle moeite van de wereld doet om in de schijnwerpers te komen, sinds hij in de schaduw van de CD&v staat. :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be