![]() |
Welke zot koopt nu nog een appartementje aan de Belgische kust?
Als je dit kunt kopen in Florida voor 160.000$ (101.072€)
Kenmerken: Model Flamingo Bouwjaar 2005 Inrichting Ongemeubileerd Slaapkamers 3 Badkamers 2 Ligging Inverness Highlands Zwembad Elektrisch verwarmd met jacuzzi Woonruimte 120m2 Totale constructie 160m2 http://www.affidata.com/sh/nav?cmd=k...269009&lang=54 ![]() En naar het schijnt krioelt het van de villa's aan die prijzen. |
Citaat:
|
En maar gemiddeld 2 orkanen per jaar! ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() :? |
Citaat:
Daar sta je dan met uw 160 000$ ;-) |
Citaat:
Veel meer dan wat dakpannen en wat struiken kunnen er niet af vliegen. Voor zover ik het nieuws kan volgen, zijn het vooral de armere bewoners van houtsceletbouw de pineut. Trouwens een verzekering hé jongens |
Citaat:
|
²
Ik zou niet te snel victorie kraaien. Het cultuurverschil zou wel eens groter zijn dan je denkt. Een huis daar is doorgaans niet gemaakt om lang (meer dan twintig jaar) mee te gaan... En de sociale zekerheid is ook eh... anders. ;) Maar on-topic: meen ik dat maar, of staan er de laatste tijd wel heel veel flats, appartementen, studio's en huizen te koop aan onze kust? :? |
Citaat:
|
Mijn ouders hebben er ééntje verkocht in De Panne iets rond de 450K
|
Citaat:
|
Citaat:
Eigenlijk is uw idee nog niet zo slecht , er moeten vast nog andere "risico"-plaatsen zijn waar je ook spotgoedkope villa's kunt kopen , dichter bij huis dan de V.S. dan. |
Citaat:
North Carolina - Charlotte (tegen het meer) Ben daar ooit nog gepasseerd ![]() |
Citaat:
|
Ok, maar is er een safe?
|
Citaat:
|
Citaat:
die "woningen" vallen als kaartenhuisjes ineen bij het eerste beste orkaantje. daar sta je dan met je weetikhoeveel dollar, omgezet in weetikveelhoeveel euro. |
In de jaren 90 herinnerde ik me nog dat een appartement geen miljoen frank kosste hoor, en een bouwgrond voor 400 000 fr makkellijk te krijgen was.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be