![]() |
waar zijn de 400 Vlaamse miljoenen?
weet iemand het?
pompompompom |
Ik schakel over naar familie...
|
Al lang in de pocket van Reynders.
|
Die komen d'r aan! Jullie denken dat jullie belastinverlaging krijgen, maar waar ze het ene verlagen moeten ze het ander verhogen om toch met de financiën uit te komen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
we mogen de dure naft dankbaar zijn , het heeft de vlaming wakker geschud : hey ze bestelen ons , langs alle kanten !!
|
Citaat:
|
Die steken in die kleiput
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar die 400 mio zitten ?
Volgens sommige blaaskaken, die zich zoals gewoonlijk nergens op baseren behalve hun na-2°-WO-retoriek, in de zakken van Reinders ? Neen, uit de standaard van vandaag, verneem ik dat Kris Peeters zijn portefeuille een heel klein beetje opende en dan gauw weer sloot, om de drie versleten musketiers van koninklijke bemiddelaars een vlugge blik te kunnen laten werpen op dat lekker geld: link: http://www.standaard.be/Krant/Tekst/...725&demo=False Na hun persbriefing zagen de bemiddelaars nog veel schoon volk: de voorzitters van Kamer en Senaat, Herman Van Rompuy (CD&V) en Armand Dedecker (PS) kwamen nog langs, net als vicepremiers Jo Vandeurzen (CD&V), Patrick Dewael (Open VLD) en Laurette Onkelinx (PS). Na de middag was het dan de beurt aan de ministers-presidenten van de gemeenschappen en gewesten, Kris Peeters (CD&V-Vlaanderen), Rudy Demotte (PS-Wallonië), Charles Picqué (PS-Brussel) en Bernd Gentges (Duitstalige liberalen), de viceminister-president van de Duitstalige Gemeenschap. Kris Peeters was alvast duidelijk: hij blijft bij zijn eis voor een grote staatshervorming. Als die niet gerealiseerd wordt, komt ook de Vlaamse bijdrage van 400 miljoen euro aan de federale begroting er niet. 'We zijn bereid een bijdrage te leveren, maar dan moet er een staatshervorming komen. In september gaan we daar met de Vlaamse regering opnieuw over beraadslagen en dan zullen we een antwoord geven.' |
Vanaf 15 juli in alle zalen - nu al een kaskraker!
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De komende jaren mag Vlaanderen nog meer betalen. |
Betalen ???
[quote=I amsterdam;3588911]http://www.standaard.be/Artikel/Deta...kelId=N51UKNG5
De komende jaren mag Vlaanderen nog meer betalen:sleeping: Ik vermoed dat Vlaanderen niet meer z�*l betalen zolang Peeters minister-president is. Wie geld heeft, heeft macht. Tot spijt van wie het benijdt... :twisted::twisted::twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet alleen dat ze ze van de Federale Regering hadden gekregen ;-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be