![]() |
Hoe noemen jullie dit?
Zie titel. :)
![]() |
Een chocoladekoek. Maar ze zijn vergeten er vanboven nog een extra laagje chocolade op te smeren.
Vroeger had onze bakker er met extra bananencreme in. Yummie! :-D |
Citaat:
Voor de afbeelding heb ik de meest courante versie gekozen, om misverstanden over hoe de anderen moeten worden genoemd te vermijden. En ik noem het chocoladebroodjes. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Gij slecht mens! Ik zag die foto ook, net om niemand 'ongewenst' te beïnvloeden heb ik hem niet gepost! :D Ik wil ne suisse! |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Hoe noemen jullie dit: 1/ een suisse / brioche 2/ een rozijnenkoek 3/ een krentenkoek (is dat een echt woord?) 4/ een bezenkoek Ik optie 4. |
hebben we deze discussie al niet eens gehad?
|
Citaat:
De lange versie een suisse. :-P |
Citaat:
Citaat:
|
Pain-au-chocolat aangezien ik die dingen enkel in Frankrijk zie.
Wel lekker als ze goed gemaakt zijn trouwens. |
Citaat:
Vanwaar komt het woord "bezen" eigenlijk? |
En hoe noemt men dit?
![]() (Ik bedoel vooral de langwerpige versie, zonder kroket.) |
Citaat:
|
Een Kadetje.
En van die mierzoete dingen daarboven gaat je bloedsuikerspiegel voor de rest van de dag té veel de hoogte in. Geef mij maar een smoothie ;-) |
Citaat:
dat zijn gewoon ronde krentenkoeken |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn maagzuur begint te borrelen :-( |
Citaat:
Een Swisse. Of anders een ronde rozijnenkoek. Een krentenkoek is een ander model, met veel minder suiker. |
Citaat:
Een variante met krenten is nog net eetbaar met een goeie laag echte boter. Da's dan een krentebol. |
Citaat:
Edit: ben niet zo dol op kadetjes. Ze doen me altijd aan schoolreisjes denken (niet dat die niet leuk waren, maar die zweterige broodjes kaas die je aan het eind van de middag nog in je tas had, brr... :() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be