![]() |
Vlaamse leeuwen in het straatbeeld
-er waren gratis leeuwen
-er is de politieke situatie -sommigen riepen op om zwarte vlaggen te hangen op 21 juli ... ik zag : - een paar leeuwkes meer op 11 juli - een paar belze vlagjes minder op 21 juli maar vooral (en dat zag ik nog nooit) velen lieten die leeuw hangen tot 21 juli ... en zelfs nu nog zie ik hier en daar aan gevels nog leeuwen hangen !!! er blijkt dus toch wel iets gaande ... ben eens benieuwd wat dat met verkiezingszondag gaat geven ... hoe lang kunnen ze dat nog uitstellen ? :lol: |
Veel leeuwen in de Tour vooral :-)
|
Citaat:
ik dacht eerst, ze laten m hangen tot 21 juli, bij wijze van protest of waarschuwing ... maar ze blijven hangen ... zouden die ze willen laten hangen tot Vlaanderen onafhankelijk is ? of gewoon tot de volgende verkiezing ? |
Citaat:
|
Toch wel gek... Ik had net de indruk dat er minder vlaggen uithingen (zowel leeuwen als tricoloren).
|
Citaat:
maar die die er nu nog hangen, dat intrigeert me wel is dat alleen hier bij ons ? of bij jullie ook ? |
Ik heb nog steeds mijn hamer&sikkel uithangen. Sinds 1 mei al!
|
Citaat:
en nog niet versleten ... dan zullen die leeuwen er ook nog wel een tijdje hangen volgens mij komen ze allebei uit naaiateliers in China ;-) |
Eigenlijk vind ik, puur esthetisch, de Vlaamse vlag mooier dan de Belgische
|
Mijn Vlaamse vlaggen hangen ook nog altijd uit, hoor ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We maken ons geen illusies, de overgrote meerderheid van de Belgen is niet te vinden voor een onafhankelijk Vlaanderen. |
Citaat:
Erg grappig vaak. Voor elke Belgische vlag hing er een vlaamse en andersom. Maar over het algemeen heel erg weinig vlaggen gezien. gelukkig maar. Maar t zal er wel van afhangen waar je woont zeker... |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat dan met al die jongelui die een vlag uithangen hebben? of deze afhalen bij VVB of VBJ? Nuja je kan natuurlijk altijd de waarheid ontvluchten. Een beetje zoals Hitler in zijn bunker, met legers schuiven die niet meer zijn en dergelijke. 8-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be