Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Apollo-14 astronaut Dr. Edgar Mitchell bevestigt bestaan van aliens (https://forum.politics.be/showthread.php?t=109855)

Pierette 24 juli 2008 23:11

Apollo-14 astronaut Dr. Edgar Mitchell bevestigt bestaan van aliens

Apollo-14 astronaut bevestigt bestaan van aliens
6e man op de maan gelooft dat onthulling aan publiek nabij is

Dr. Edgar Mitchell (foto), lid van de Apollo-14 bemanning en de zesde man die ooit op de maan wandelde, heeft in een radio-interview het bestaan van buitenaardse wezens bevestigd. 'We hebben inderdaad al heel lang kontakt met ze. Al 60 jaar wordt dit heel goed verborgen gehouden door onze regeringen, maar het begint nu toch langzaam uit te lekken.'

Gedurende zijn loopbaan bij de NASA zouden aliens diverse malen in kontakt zijn getreden met mensen. Iedere ontmoeting werd zorgvuldig verborgen gehouden voor de buitenwereld. 'Ik heb het voorrecht gehad deelgenoot gemaakt te zijn in de kennis dat buitenaardse wezens onze planeet bezoeken en het UFO-verschijnsel reëel is.'

Bronnen binnen de NASA zouden volgens Mitchell de aliens ongeveer zo omschrijven als ze vaak zijn uitgebeeld: als kleine figuren met grote hoofden en dito ogen.

Mitchell, die samen met Apollo-14 commandant Alan Shepard recordhouder is van de langste maanwandeling ooit (9 uur en 17 minuten in 1971), zegt dat de buitenaardse technologie zó veel verder is dan de Aardse, dat 'als ze vijandig waren geweest, we er nu niet meer zouden zijn.'

'Ik heb in militaire- en inlichtenkringen verkeerd die wisten wat er zich onder het oppervlak van wat het publiek weet afspeelt - namelijk dat we inderdaad zijn bezocht door aliens. En aan de hand van de vele krantenberichten kun je opmaken dat dit al heel vaak gebeurd is.'

De inmiddels 77 jarige Mitchell vertelde de verbijsterde radiopresentator Nick Margerrison dat volgens hem de officiële erkenning van regeringen dat UFO's en aliens bestaan, niet ver meer weg is.

Officials van de NASA haastten zich te verklaren dat zij niets weten van het kontakt met buitenaardsen. 'Dr. Mitchell is een geweldige Amerikaan, maar wij delen zijn mening over dit onderwerp niet.'

Bron: Daily Mail

We zijn dan toch niet alleen ? 8O http://www.dailymail.co.uk/sciencete...-60-years.html

De wereld heeft een hogere curator nodig met al die onbekwame politici !

http://www.youtube.com/watch?v=mcBV-cXVWFw

Bekijk dit filmpje eens mensen.

Het heelal is zo onmetelijk groot dat woorden en cijfers deze niet kunnen bevatten.

De kans dat er ergens andere beschavingen zijn, is groter dan dat ze er niet zijn.

Op de één of andere manier moeten aliens door de zwarte gaten van het heelal kunnen reizen. (Tijdkromming) Aangezien wij die techniek nog niet hebben, zijn zij veel verder, zonder de tijdkromming zou het onwaarschijnlijk lang duren eer ze hier aankomen.

Aliens,Duivels,Goden of Moslims...
Ik heb er geen idee van,maar er is iets gaande.
Warom lijkt het alsof bijna alle wereldlijders niet goed wijs zijn ?
Het is niet alleen Janpiet Balkenende die niet goed wijs is !
Kijk Brown,Sarkozy,heel Belgie,Merkel,Busch en al helemaal te zwijgen over de Islam lijders...
Zelfs de Christelijke kopstukken zijn van de pot gerukt.

ER IS IETS GAANDE, MAAR WAT ???

BenIsaac 25 juli 2008 09:41

Ik geloof er niks van, een publiciteitsstunt. Waarom komen die aliens altijd in de woestijn aan? En waarom niet bijvoorbeeld in Luxemburg of Angola, maar altijd in Amerika.

circe 25 juli 2008 09:55

Dat er buitenaards leven bestaat is m.i. meer dan waarschijnlijk.
dat er intelligent buitenaards leven bestaat kan dus best zijn.

maar dat ze ons al regelmatig zijn komen bezoeken lijkt me toch van de pot gerukt. Net alsof zo'n alien eerst eens gaat onderzoeken en dan contact met de Nasa op gaat nemen! Ze zullen vast en zeker ook nog eens engels spreken, net zoals de indianen vroeger ook altijd engels spraken als je de filmpjes bekijkt.

Andro 25 juli 2008 10:17

Ik vraag mij toch echt af wat die aliens hier precies te zoeken hebben. Oude koeien uit de sloot halen zeker ?

Akufen 25 juli 2008 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 3588998)
Dat er buitenaards leven bestaat is m.i. meer dan waarschijnlijk.
dat er intelligent buitenaards leven bestaat kan dus best zijn.

maar dat ze ons al regelmatig zijn komen bezoeken lijkt me toch van de pot gerukt. Net alsof zo'n alien eerst eens gaat onderzoeken en dan contact met de Nasa op gaat nemen! Ze zullen vast en zeker ook nog eens engels spreken, net zoals de indianen vroeger ook altijd engels spraken als je de filmpjes bekijkt.

Ongelooflijk, als ze zomaar wat rondvliegen is't "jamaar waarom maken ze dan geen contact!?". En als dat wel gebeurd is het "jaja alsof ze zomaar contact zouden maken!".

Citaat:

Oh wat ben ik bang dat de wereld niet is zoals ik denk dat hij is.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968 (Bericht 3589052)
Ik vraag mij toch echt af wat die aliens hier precies te zoeken hebben. Oude koeien uit de sloot halen zeker ?

Ja want ander levende wezens ontmoeten is natuurlijk het laatste wat op onze lijst staat is het niet? Een onbenulligheid als het ware. Wie zou zich daar nu ooit mee bezighouden?

fox 25 juli 2008 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pierette (Bericht 3588675)
Apollo-14 astronaut bevestigt bestaan van aliens
6e man op de maan gelooft dat onthulling aan publiek nabij is

Hij bevestigt juist niks. Hij beweert iets. Groot verschil

Citaat:

We zijn dan toch niet alleen ?

De kans dat er ergens andere beschavingen zijn, is groter dan dat ze er niet zijn.
Dat lijkt me nogal logisch, je moet echt wel een complete randdebiel zijn om niet in buitenaards leven te geloven. Het keywoord hier is "ergens". Dit impliceert in geen geval dat ze HIER zijn.

Citaat:

ER IS IETS GAANDE, MAAR WAT ???

Meneer de astronaut wordt een dagje ouder. Of dit nu weer een nieuw topic waard is durf ik ten zeerste te betwijfelen. Er zijn al genoeg UFO topics, zoals dat van brontosaurus waarin hij een half jaar geleden beweerde dat ze zich binnen een paar maanden zouden laten zien aan de wereld. Ik wacht nog altijd na die paar maanden.

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=167

system 25 juli 2008 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 3589085)
Hij bevestigt juist niks. Hij beweert iets. Groot verschil

Dat lijkt me nogal logisch, je moet echt wel een complete randdebiel zijn om niet in buitenaards leven te geloven. Het keywoord hier is "ergens". Dit impliceert in geen geval dat ze HIER zijn.

Meneer de astronaut wordt een dagje ouder. Of dit nu weer een nieuw topic waard is durf ik ten zeerste te betwijfelen. Er zijn al genoeg UFO topics, zoals dat van brontosaurus waarin hij een half jaar geleden beweerde dat ze zich binnen een paar maanden zouden laten zien aan de wereld. Ik wacht nog altijd na die paar maanden.

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=167

Ik ben er praktisch zeker van dat er aliëns bestaan zijn, die onze aarde bezoeken. Maar ik kan het niet staven op basis van feiten. Dus, is dit voor mij, noodgedwongen, een 'geloof in aliëns'. Maar, vroeg of laat, zullen we met deze feiten worden geconfronteerd. Daar heb ik niet de minste twijfels over.

Tavek 25 juli 2008 10:43

Ik weet het niet of ze ons bezoeken en ik ga daar ook geen uitspraken over doen.

Ik weet wel dat de kans dat er ergens anders in het universum leven is, ERG groot is.

Gun 25 juli 2008 10:57

Eén grote leugen.

Er heeft nog nooit een mens op de maan gestaan, dus daar loopt het al fout ...

Andro 25 juli 2008 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Akufen (Bericht 3589057)

Ja want ander levende wezens ontmoeten is natuurlijk het laatste wat op onze lijst staat is het niet? Een onbenulligheid als het ware. Wie zou zich daar nu ooit mee bezighouden?

Een wezen, die net zoals sommige mensen graag eens naar een dierentuin gaan.

fox 25 juli 2008 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gun (Bericht 3589123)
Eén grote leugen.

ok dan, we geloven u. bewijzen zijn compleet overbodig

illwill 25 juli 2008 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gun (Bericht 3589123)
Eén grote leugen.

DOe jij ooit iets meer dan enkel beweringen posten?

evilbu 25 juli 2008 13:29

Is het niet raar dat buitenaardse wezen hier zich hebben laten opmerken, vanaf zo ongeveer het moment dat de mensheid leerde omgaan met vliegtuigen, elektriciteit, radio,....??:?

eti1777 25 juli 2008 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 3589469)
Is het niet raar dat buitenaardse wezen hier zich hebben laten opmerken, vanaf zo ongeveer het moment dat de mensheid leerde omgaan met vliegtuigen, elektriciteit, radio,....??:?

Maar misschien is het niet zo...

Pierette 25 juli 2008 13:43

Van ginder boven gezien hebben ze waarschijnlijk niet gemerkt dat we er waren, kruipende apen met een velleke en knots,.... dankzij de technologie hebben ze ons gezien op de radars.
Bij eventuele ontploffingen met atoombommen kunnen asteroides uit hun baan wijken en
op hun werelden terecht komen en daarom onderscheppen ze die kernraketten.
Tot wanneer ze heel boos gaan worden...

system 25 juli 2008 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 3589469)

Dat is dus niet wanneer u de literatuur terzake napluist.

Gun 25 juli 2008 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 3589372)
ok dan, we geloven u. bewijzen zijn compleet overbodig

Waarvoor dank!

De Chinezen gaan trachten om tegen 2020 een mens op de maan te zetten terwijl de VS het al kon in 1969 ...

Wordt wakker gvdmm:evil:

fox 25 juli 2008 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gun (Bericht 3589539)
Waarvoor dank!

De Chinezen gaan trachten om tegen 2020 een mens op de maan te zetten terwijl de VS het al kon in 1969 ...

Wordt wakker gvdmm:evil:

De Spanjaarden hadden in 1492 al geweren en buskruit terwijl de Indiaantjes nog met pijl en boog rondliepen...

fox 25 juli 2008 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pierette (Bericht 3589514)
Van ginder boven gezien hebben ze waarschijnlijk niet gemerkt dat we er waren, kruipende apen met een velleke en knots,.... dankzij de technologie hebben ze ons gezien op de radars.
Bij eventuele ontploffingen met atoombommen kunnen asteroides uit hun baan wijken en
op hun werelden terecht komen en daarom onderscheppen ze die kernraketten.
Tot wanneer ze heel boos gaan worden...

Juist ja, ze komen miljarden lichtjaren ver om onze kernraketten te onderscheppen als beveiliging voor hun eigen wereld. Juist ja....

FDM 25 juli 2008 14:24

ik denk het ook , eentje heeft zich proberen vermommen als opperhoofd vd Ps met matig succes

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be