Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door floppy
(Bericht 3591474)
|
:shocked!::shocked!::shocked!:
OMG........OMG.......OMG!! :shocked!::shocked!::shocked!:
Dat bestaat écht!?? :-o chiwawa zeg!!:-o
Godallemachtig!
Blijkbaar was De Almachtige God even verstrooid?:-o:-o
Mja, zolang het onschadelijk gebleven is.
Mja, het is zo dat de menselijke DNA, of chromosonen, of whatever, het meest aanleunt bij de zwijnen, de apen daargelaten; wiens DNA quasi praktisch hetzelfde is als dat van de mens.
Dus is het eigenlijk niet zo verwonderlijk dat sommige mensen echte zwijnemanieren hebben.8O
Hoe dan ook, in dit geval lijkt het mij sterk dat dat wezen (hoe moet ik het noemen?) niet alleen zwijn is, maar ook nog de DNA heeft van de mensen/apen. Dus het is een mullatje, of zoiets.
In elk geval werd de zeug genomen door een niet-soortgenoot.
Misschien de boer zelve??8O:? Of de buur? Oftewel dat daar apen rondlopen in China? Het heeft in elk geval géén spleetogen.
Ik weet nu niet of het strafbaar is in China om een varken anaal te nemen -zelf al is het jou eigendom- zonder dat het daarvoor zn/haar toestemming gaf? En het valt ook héél moeilijk te achterhalen. Maar met DNA kan men nu alles bewijzen.:-) Het lijkt me geen slecht idee stalen van DNA te nemen van dat misbaksel en het vergelijken met dat van de mensen/apen in de buurt. T'is wel héél duur, en is het sop de kool wel waard?:|
Enfin ja, zoiets gebeurt natuurlijk weer in China.:roll: In Ssssina, zoals Eddy Wally pleegt te zeggen.:|