![]() |
Hoe komt het dat Vlamingen een goed gevoel voor humor hebben?
Komt het doordat ze naar afleiding zoeken door al het leed dat Belgie veroorzaakt?:-D
Even serıeus. Nederlanders hebben ook een goed gevoel voor humor maar ik denk dat Vlamingen net iets grotere grappenmakers zijn. Ik lach me vaak dubbel op dit forum. |
Vlamingen hebben altijd een speciaal gevoel voor humor gehad .
Kijk bv. naar "Tijl tegen de mof" , dat was tijdens de oorlogsjaren de favoriete humor ... De laatste tijd verdringen ze de volkse humor een beetje , alsof het te min zou zijn , wat wel jammer is ... En ... Wij hebben de beste Hollendermoppen ook hé .. ;-) |
Omdat Vlamingen Nederlanders zijn. Of ontken je dat Youp Van 't Hek niet humoristisch is?
|
De strangers , Katastroof , Urbanus , Jo Vally ... Toch om je een bult te lachen ... :-P
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik lach me hier ook vaak dubbel, maar meestal met de belgicisten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
vlamingen hebben toch helemaal geen goed gevoel voor humor?
britten hebben dat ja. en nederlanders die 'hans' heten. maar vlamingen zijn als duitsers: humor-loos. |
Citaat:
|
Citaat:
afwachten hé. |
Citaat:
|
België is een grap, dat is natuurlijk een bron van inspiratie voor de Vlamingen. :)
|
Citaat:
En vlamingen spelen graag met woorden,en lachen is nog altijd beter dan wenen...;-) |
Citaat:
|
Citaat:
ğüşçö :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Wor is de papa?" "Gon biljaare." "En wanneer komt em thuis?" "Attem zat is." "Allee, goddoe zuster is halen." "Krijg ze ni uit er vwatuur." :lol: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be