![]() |
Vlaamse populieren naar Raad van State
Citaat:
Ze kunnen het weer gewoonweg niet verkroppen dat Vlaanderen proactief en gedreven een pioniersrol speelt op het vlak van wetenschappelijk onderzoek. |
Ik vind dat Vlaanderen een Minister voor Populieren moet aanstellen. Dan kunnen we zelf beslissen. Een ministerpostje meer of minder dat zal het nu ook niet maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
http://nl.youtube.com/watch?v=ec9HTnkSmgA |
Citaat:
|
Maar best dat er nog ministers zijn die op de rem staan;
de meest passieve zak ter wereld |
Citaat:
Ikke ikke ikke en de rest kan stikken ! Dat communautaire gezeik verlamd het hele land en diens besluitvorming. |
Citaat:
|
Nog een geluk dat er in Walloniê nog wat landbouwbedrijven zijn waar de tijd is blijven stilstaan en die nu plotseling oké blijken te zijn wegens biologisch bezig.
Bovendien heeft men er niet de volledige natuur omgehakt; zodat de Vlamingen en Nederlanders er kunnen mountainbiken. In (west-)Vlaanderen heeft men van elk varken een volgespoten vleesfabriek gemaakt en staat geen boom meer recht. of toch...langs het Schipdonkanaal; maar die moeten ook plaats maken voor de industrie. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ongelooflijk veel en mooie ruimte is er daar nog... :-D |
Citaat:
|
Citaat:
Als we, zoals sommigen, op de werk- en daadkracht van anderen zouden kunnen parasiteren, dan konden we natuurlijk ook meer vrije ruimte behouden...;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alles moet wijken met een fijnstof-brug in Antwerpen en een enorm schipdonkkanaal tot in de provincie Oost-Vlaanderen. |
Citaat:
Het enige waarop de Vlaming nog zit te wachten dat is dat sommige parasieten hem nog in zijn gezicht spuwen... :-D Goe bezig... 8-) ![]() |
On-topic blijven is toch zo moeilijk he? Kan het gekak over Vlaanderen etc hier buiten blijven?
Ik vind het schrijnend dat di nar de raad van state moet gaan, ik snap nietd at men dit onderzoek wil boycotten (wel, ik kan wel redenen bedenken maar je weet wat ik bedoel). |
Citaat:
De mentaliteit bij veel Vlamingen was echter : keihard werken in een land zonder natuur en dan enkele weken per jaar uitblazen in een of ander arm land zonder industrie, genre "den dominkaansen" of in de winter de ardennen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be