![]() |
Jemig te pemig: wat een zwaar onweder net!
Had net een portie Indische bami pangang gehaald, begint het toch te onweren en te regenen.
Diverse straten blank en zelfs onze enorme verkeerstunnel onder het spoor stond even blank. Waar ik wel van baal zijn de nieuwe pompen van de tunnel. Vrugher heb ik als kind nog weleens gezwommen in de tunnel. Helaas in deze moderne tijden komt het water slechts een 75 cm hoog ipv de 4 meter. Ik ga daarover een klacht indienen, want zwemmen in de tunnel was een stukje folklore geworden. |
Water en Nederlanders, soms gaat het mis, maar we blijven lachen!
![]() Oef.....er komt nog veel meer! http://www.buienradar.nl/ |
Ik zit lekker droog in Turkije wahahaha:lol:
Ik vind het overigens wel leuk als het buiten keihard regent en bliksemt terwijl ik droog binnen zit. Net een spektakelstuk waar ik niets voor hoef te betalen:-D |
Citaat:
Ben je op vakantie daar of op familiebezoek ? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou nog wel een portie lusten. Is echt mijn lievelings eten, geen Chinese bami, maar echte Indische. |
Citaat:
Ik vind het weer in Nederland ook prettig hoor. Turkije begint steeds meer last van watertekorten te krijgen doordat het steeds minder regent. Turkije was altijd een waterrijk land maar dat begint langzaam te veranderen door de klimaatverandering. Nederland zal in ieder geval nooit een watertekort kennen. Misschien kan Nederland in de toekomst wel een water exporteur worden. |
Citaat:
Zijn er verenigingen voor zulke dingen? |
Citaat:
Veel plezier nog en een behouden terugkomst in dit kikkerlandje! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(alleen dat water, dat klopt niet) |
Zolang dat hier maar droog blijft.
|
Citaat:
:cheer::cheer::cheer::cheer: |
Citaat:
Wereldwijd slinkt onze voorraad daarvan steeds verder weg, niet enkel in Turkije. :( |
Onze put van 5000 liter zit weer stampvol door de regen afgelopen tijd. Auto wassen, WC's en tuin water geven als het nog eens warm is, allemaal gratis (buiten een beetje elentrik voor de pomp).
|
Citaat:
|
Citaat:
desnoods wring ik een libertariër uit ofzo. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be