Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Straf voor "De Leeuw van Vlaanderen" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=109960)

Jeronimo 27 juli 2008 13:19

Straf voor "De Leeuw van Vlaanderen"

Welke straf moet "De Leeuw van Vlaanderen" volgens u krijgen omdat ze een politiek incorrect geschreven "S" op hun muur schilderden?

LastMohican 27 juli 2008 13:21

Man, man, man....

Gwyndion 27 juli 2008 13:53

Geen enkele van de opties, ze moeten terecht worden gewezen, neonazisme is niet goed te keuren maar het is evenmin een nationale ramp.

Tavek 27 juli 2008 14:25

optie 4 aangezien het mij niet boeit wat dat cafe doet.

Zwartengeel 27 juli 2008 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo (Bericht 3593079)
Welke straf moet "De Leeuw van Vlaanderen" volgens u krijgen omdat ze een politiek incorrect geschreven "S" op hun muur schilderden?

Het Brussels Gewest moet uitgebreid worden met minstens de zes faciliteitengemeenten.

HAMC 27 juli 2008 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 3593184)
Het Brussels Gewest moet uitgebreid worden met minstens de zes faciliteitengemeenten.

:rofl:

toccata 27 juli 2008 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 3593183)
optie 4 aangezien het mij niet boeit wat dat cafe doet.

²

roskam 27 juli 2008 15:33

Citaat:

Uw poll is tendentieus en zet bovendien aan tot geweld (zie eerste keuze). Ik dacht niet dat dit toegelaten was op het forum. Het zou u normaal 8 strafpunten moeten kosten.

Zie forumreglement:

Wettelijk niet toegelaten zijn:

* aanzetten tot geweld, haat of, discriminatie op basis van zogenaamd ras, afkomst, sekse, seksuele voorkeur, etc. (8 bp)

Pick Nick 27 juli 2008 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roskam (Bericht 3593330)
Uw poll is tendentieus en zet bovendien aan tot geweld (zie eerste keuze). Ik dacht niet dat dit toegelaten was op het forum. Het zou u normaal 8 strafpunten moeten kosten.

Zie forumreglement:

* aanzetten tot geweld, haat of, discriminatie op basis van zogenaamd ras, afkomst, sekse, seksuele voorkeur, etc. (8 bp)

Had jij dat forumreglement maar eerst gelezen voordat je in dat ander draadje systematisch tot haat tgo Vlaams-Nationalisten ging aanzetten.

De schoofzak 27 juli 2008 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 3593184)

Foei foei, dat is ferm overdreven.

Mijn inziens volstaat het dat de Wallonië nu het recht gegeven wordt om onafhankelijk te zijn, zodat ze zich niet meer moeten vereenzelvigen met dat zootje.

fernand 27 juli 2008 16:48

staat er niet bij, die gasten een groter café geven

Duym 27 juli 2008 21:01

Citaat:

Zie forumreglement:

Jouw reactie zet aan tot haat. Alles op de spits drijven. Mensen tegen elkaar opzetten, en niets kunnen relativeren. Voor mijn part 12 strafpunten.

manta 27 juli 2008 21:05

Waar is de wet eigenlijk overtreden ? :?

HAMC 27 juli 2008 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 3594017)
Waar is de wet eigenlijk overtreden ? :?

Dat is niet nodig als de linksen rechtertje spelen.

manta 27 juli 2008 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3594030)
Dat is niet nodig als de linksen rechtertje spelen.

Zo kunnen ze het nog ver gaan zoeken hé .
'k Heb nog zijspiegels liggen van een vroegere auto , in de vorm van een maltezerkruis , zou dat dan ook strafbaar zijn ??? 't Is van ijzer , en ijzeren kruisen hadden ze in den oorlog ook hé ... :?

sfinx666 27 juli 2008 22:16

Citaat:

Voor mij hangen ze de vlaggen en opschriften die ze willen voor hun deur. Bij anderen hangt een rode vlag met hamer en sikkel, dat stoort mij evenmin. Alhoewel ook deze politieke strekking tientallen miljoenen gewelddadige doden op zijn geweten heeft.
Want als ge al stijgert voor één letter, wat moet het zicht van een kruis, of een halve maan, dan niet in u teweeg brengen ? Tekens die staan voor duizenden jaren bloedige terreur, oorlogen, folteringen en slavernij....!

sfinx666 27 juli 2008 22:19

Citaat:

Zie forumreglement:

W�*�*r ziet u dat zijn poll tot geweld aanzet ?Hij stelt enkel een vraag ?!

toccata 27 juli 2008 22:26

Die eerste drie opties zijn trouwens typische c2c stijl

filosoof 27 juli 2008 22:40

Citaat:

De optie "Tonnen minachting, walg en misprijzen." is toevallig vergeten: weeral een tendentieuze poll.:-P

moser 27 juli 2008 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3594243)
De optie "Tonnen minachting, walg en misprijzen." is toevallig vergeten: weeral een tendentieuze poll.:-P

Het moest realistisch genoeg blijven voor de meerderheid van de flaminganten op dit forum. Geen dingen vragen van mensen waar ze blijkbaar voor één of andere vreemde reden niet toe in staat zijn noch aan gedacht hebben! :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be