![]() |
Citaat:
|
Ik zou ze eigenlijk eerst eens moeten uittesten voor ik er een oordeel over kan geven. 8) :drinking:
|
Pfft, geen smaak!
Daarbij, zo mager als een lat... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jeaninneke, de vrouw van Antoon-het-vieze-ouwe-ventje is weer boodschappen gaan doen, 't ventje zit zich weer op te geilen op internet! Tsss... :roll:
|
Spit me Beers ?
Schoon carrosserie, volledig akkoord ! Maar een mens is voor mij ook nog wat anders. Het feit dat ze die ene kwibus al na iets meer dan 2 dagen dumpte zegt al genoeg. Ik zou met zo iemand niet eens willen leven! (Hoewel de financiële kant niet niks is) |
Geef mij maar Kate Beckingsale...dat is pas een heerlijk vrouwke!!!! 8O
Als je ze niet kent, huur dan de film underworld een keertje. Je zult wel merken wie ik bedoel. Het probleem is wel dat ze er in de film wel 10x beter uitziet dan elders. Tja int echt kan ik moeilijk zeggen e. |
Heel goeie keuze volgens mij. Britney Spears is inderdaad super sexy, dat kan je niet ontkennen.
|
Citaat:
|
Bwa, als je op een zomerse dag door de Gentse Veldstraat wandelt zie je minstens 30 meisjes passeren die mooier zijn...
Not impressed! |
Dan moet ik dringend er eens aan denken te verhuizen.
|
Citaat:
|
Ni mis, die Britney, maar de nummer één vind ik nu toch wat overdreven hoor.
|
De titel is wel misleidend.
Het is volgens de lezers van FHM , niet volgens de wereld. Volgens de wereld is miss world dacht ik zo ;) Anyway, mij kan ze nie krijgen. |
Citaat:
|
8O die heeft vente-heupen :?
zo'n mager heupkes zeg, vind ik helemaal niet sexy. |
Citaat:
|
Wat mij betreft heeft die Tom Witchley in ieder geval geluk gehad.
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be