![]() |
Het is nu officiëel: illegalen pakken onze jobs af.
eindelijk is de leugen doorprikt dat illegalen onze jobs niet zouden afpakken:
http://www.standaard.be/Artikel/Deta..._002&ref=front Citaat:
|
Je kan iemand zijn job niet 'afnemen' omdat iemand geen recht heeft op een welbepaalde job - tenzij als er een contract is of iets van dergelijke aard.
Verder; werk creëert werk enzo. Maar het opvoeden van mensen met dit soort opmerkingen in de economische wetenschap heb ik toch al opgegeven. :) |
Ja, een keer toegeven aan chantage he... Je ziet wel wat er van komt en uiteindelijk zal het onze eigen schuld nog zijn ook.
Waarom willen die hier eigenlijk papieren? Dan moet je belastingen betalen!:evil: Och ze mogen mijn werk hebben, en zelfs in mijn plaats mijn belastingen betalen. Ik doe daar niet moeilijk over, die mensen hebben het ook ni makkelijk en ze gaan het er ni makkelijker door krijgen. |
Dit is een schoolvoorbeeld van een misleidende titel. Die illegalen pakken de job niet af, ze doen hem immers zelf niet (tenzij ze om de tijd te doden intussen een stukje werken), maar zorgen voor beperkte economische schade.
|
pff nooit toegeven aan zo'n acties, als ik zou vluchten naar een land en ik krijg er geen vergunning om te blijven dan trek ik gewoon verder (wel makkelijkk praten natuurlijk) maar in hongerstaking gaan, of in kranen klimmen hoort niet in een beschaafd land. Da's zelfs gewoon kinderlijk gedrag.
|
dit soort acties van asielzoekers en hongerstakingen kunnen vermeden worden indien de overheid niet steeds toegeeft aan deze chantage praktijken.
Als iemand in hongerstaking gaat voor een verblijfsvergunning en deze niet krijgt en blijft zich uithongeren dan is dit zijn goed recht alsook de gevolgen voor zijn gezondheid. Voor mij part mogen ze creperen maar we moeten stoppen met toegeven aan deze praktijken want dat is zoals een virus dat zich sneller verspreid als vuur. Verder moet de overheid wel sneller werken als asielzoekers een aanvraag indienen. Eigenlijk moet dit toch poepsimpel zijn ofwel is het ja ofwel neen hé of zie ik dit zo verkeerd |
Citaat:
|
Vraag me af wie daarboven de wc's mocht plaatsen,weer de één of andere graaggeziene fiston zekers.:-P
|
Citaat:
Dat zal wel meevallen bij hongerstakers. Als er niet veel in gaat, komt er niet veel uit. En nu ze ook in dorsstaking gaan, zijn ze op de begane grond helemaal zeker van droge werkzaamheden. |
Iedere Firma die in verkoop of verhuur van kranen doet, wil gratis kranen plaatsen in Brussel voor de aannemers indien hun reclame op de kraan levensgroot mag zijn en dat de aannemer er voor zorgt, dat deze bezet wordt.
Veel goedkopere reclame bij Vtm door met hun kraan op het nieuws te komen dan een enkele seconden reclame af te huren |
dubbel
|
dubbel
|
Citaat:
U ziet dat verkeerd (uw laatste alinea toch) :-) Een asielaanvraag wordt afgehandeld in ongeveer 3 tot 6 maanden, EU burgers zelfs in 1 tot 2 maanden. De mensen die in de kranen zitten zijn UITGEPROCEDEERDEN die GEEN gevolg geven aan het uitwijzingsbevel. Resultaat is dan illegaal verblijf in België.......en het zou nogal straf zijn dat diegene die geen gevolg aan een uitwijzingsbevel beloond zouden worden als je weet dat er dagelijks uitgeprocedeerden zijn die WEL een gevolg geven aan het uitwijzingsbevel. |
VRoeger had men in de dokken van Antwerpen de beruchte KRAANLOPERS
Dit waren dokwerkers die boven in de arm van de kraan zaten en deze onderhielden door te smeren en te olieen terwijl dat de kraan werkte. Dit waren echte artiesten Door de jaren heen is dit beroep uitgestorven omdat niemand nog dit gevaarlijk beroep wou uitvoeren en worden de kranen nu onderhouden indien ze niet werken (verplicht stilgelegd). Geef die asielzoekers een bed in het zeemanshuis - een contract als kraanloper en stuur ze terug de kranen in om iets nuttigs te doen. Ben benieuwd hoeveel er dan plots hoogrevrees gaan hebben ??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor iedereen. Het zijn de huidige politici evenals hun rechtse opositie de dit wensen tegen te houden. Evenals bepaalde kapitalisten. Zij zorgen ervoor dat wij niet meer verdienen en dat er niet meer werkgelegenheid is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be