![]() |
Fiscus controleert meer in Vlaanderen
http://www.tijd.be/nieuws/binnenland...889963-438.art
Citaat:
|
Wanneer gaan er koppen rollen bij De Tijd?
|
|
Past allemaal in het oude plaatje.
Waar er te rapen valt ...moet je in Wallonie zijn. Minder controle en meer uitgaven op alle gebied, meer overheidspostjes, minder werken en minder studeren. Zwiegen zwoegen zwijgen...en afdokken , daar moet je in Vlaanderen voor zijn. Bij de gratie van onze grote Vlaamse politieke leiders, waar wij voor stemmen. |
Citaat:
Voorwaar, een volk van onnozelaars. |
Citaat:
Ruys Tastenhoye Geudens Belien Brinckman zo maar voor de vuist weg (ik vergeet er ongetwijfeld nog) een aantal sterke journalisten/redacteurs/hoofdredacteurs die plots fin de carrière waren na al te klare taal ... Belgie is een koloniale toestand, je kan de schuld daarvan niet uitsluitend bij de gekoloniseerde Vlaming leggen, maar gedeelde schuld is er zeker. |
Staatssecretaris Carl Devlies reageert op de juiste manier:
maakt nu werk van een "performantiemeting" die de werking van de sociale en fiscale inspecties tegen het licht houdt |
Citaat:
bestuderen mag altijd in Belgie ... tot een Belgisch minister (nederlandstalig) wil ingrijpen op de scheeftrekkingen, dan komt er vanwege de PS een veto tegenover die minister/staatssecretaris, en kan die verkassen naar het gemeenschapsniveau ... cfr FVDB op gezondheidszorg. |
Citaat:
|
Citaat:
dat zal dan te laat zijn. maar voor uw wensdroom zijn geen stavende peilingen, integendeel |
Citaat:
Dus in 2009 zeker weer verkiezingen tegen dan is Leterme nog niet klaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vlamingen mogen ook in Wallonië gaan wonen.
Of niet per se gaan wonen, maar gewoon opkopen en daar domicilie zetten. Wallonië mag wel een beetje beter zijn best doen, vind ik. |
Citaat:
|
Citaat:
Als het in de bouw goed gaat, dan gaat het overal goed. Ze zijn op goede weg, denk ik. |
Citaat:
En mogen de flitspalen in Vlaanderen met 50% verplaatst worden naar wallonië? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be