Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   deurwaarders en plattelanddokters (https://forum.politics.be/showthread.php?t=110049)

Kingsale 29 juli 2008 15:13

deurwaarders en plattelanddokters

Het is algemeen geweten dat deurwaarders het meeste antiek bezitten hoe zou dat komen ook huisdokters op de boerenbuiten is dat ook zo

Don Quichote 29 juli 2008 15:37

Huisdokters?
Geen verklaring voor.
De vrouw van mijn huisdokter is antiek.

Deurwaarders verdienen veel geld (ook zwart).
En krijgen de kans om bij inbeslagname en verkopen om antiek te verzamelen.
Nog voor dat Jan Publiek er aan kan.

Dus van deurwaarders vind ik het logisch.

FDM 29 juli 2008 21:28

ook pastoors hebben antiek , leggen zij beslag op geld , doen zij medisch onderzoek ?

ja

ossaert 30 juli 2008 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kingsale (Bericht 3597276)
Het is algemeen geweten dat deurwaarders het meeste antiek bezitten hoe zou dat komen ook huisdokters op de boerenbuiten is dat ook zo

zeg gebruik jij geen leestekens dat zou de leesbaarheid van je tekst wel verbeteren ook zou het nuttig zijn je tekst eens na te lezen want die laatste zin is er eigenlijk geen nu on topic ik denk dat je wel met wat meer argumenten zal moeten komen voor je dergelijke beschuldigingen gaat uiten heb jij slechte ervaringen met huisdokters en deurwaarders misschien wat ik ook vreemd vind is dat mijn vader een huisdokter op de boerenbuiten is en geen antiek heeft zijn collega's trouwens ook niet enfin toch niet dat ik weet

Kingsale 30 juli 2008 17:29

in mijnen tijd

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ossaert (Bericht 3599078)
zeg gebruik jij geen leestekens dat zou de leesbaarheid van je tekst wel verbeteren ook zou het nuttig zijn je tekst eens na te lezen want die laatste zin is er eigenlijk geen nu on topic ik denk dat je wel met wat meer argumenten zal moeten komen voor je dergelijke beschuldigingen gaat uiten heb jij slechte ervaringen met huisdokters en deurwaarders misschien wat ik ook vreemd vind is dat mijn vader een huisdokter op de boerenbuiten is en geen antiek heeft zijn collega's trouwens ook niet enfin toch niet dat ik weet

In mijnen tijd bestond dat niet commas eb punten

L. J. Brutus 30 juli 2008 20:01

Je mag je erfenis niet meer aan je huisdokter laten sinds een paar jaar, wettelijk gezien. Vroeger werd dat veel gedaan, vandaar misschien.

Pierette 30 juli 2008 21:12

Vele huisartsen, zoeken opzettelijk oudjes die afgezonderd leven, veel geld en antiek en maken die beetje bij beetje kapot, sommigen zijn er volledig afhankelijk van. Ook bij de thuisverpleging is dit veelal het geval.
Let op van die lieve huisdoktertjes die u eens vastpakken, kusjes geven,complimentjes maken, altijd lachen,... de wet dat ze niet meer kunnen erven van patienten geeft hen nog altijd achterpoortjes.
Niets zo gevaarlijk of huisartsen, onthou dat goed, daarna advocaten en bankiers.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be