![]() |
Verwijder Deze Poll Aub
VERWIJDER DEZE POLL AUB
vergeten meerkeuzemogelijkheden |
bij crisis horen afvloeingen
|
Laat de meest frauderende landen c.q. overheden afvallen, dat zijn er een stuk of vier.
|
Bulgarije heeft een kwalijke mafiareputatie, maar als ze er iets aan doen, mogen ze best blijven. Wel onder toezicht plaatsen, aub.
|
Alles wat er de laatste 15 jaar bij gekomen is :twisted:
|
Verwijder jezelf uit de EU wijk uit naar Canada, Australië, Nieuw Zeeland, Israël, Brazilië
of een ander "acceptabel Niet-EU land... van op enige afstand krijg je meer perspectief in je houding tegenover dit "groots experiment"... |
![]() :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nice try but nobody believes you. |
Citaat:
Mijn antwoord op dit topic is: de Franse staat (en Engeland) wiens elites de EU gebruiken om hun overheersing over andere Europese volkeren en staten te consolideren, en hun dan in zetten voor hun eigen belangen binnen en buiten Europa. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik stem voor niemand, hoewel als ik echt een keuze zou moeten maken zouden het toch Roemenië en Bulgarije zijn. In de oostblokstaten die in 2004 zijn toegetreden zijn nu de enorme economische mogelijkheden aan het licht gekomen met een jaarlijkse groei van rond de 7.5% (ter vergelijking: wij halen ongeveer 2%). Landen als Polen, Hongarije en Litouwen hebben een zekere mate van welvaart bereikt en zullen rond 2015 wel als volwaardige "westerse landen" worden opgemerkt. Op dit moment vind ik echter dat zowel Bulgarije als Roemenië een beerput van armoede en corruptie is.
|
Ik zou geen van de huidige lidstaten eruit willen gooien. Maar ik meen wel dat men Bulgarije en Roemenië veel te snel heeft toegelaten. Men had die zeker nog tot 2014 moeten laten wachten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be