Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Omgekeerde vraag, welk(e) land(en) is/zijn er te veel in de EU? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=110070)

kroa 29 juli 2008 18:46

Verwijder Deze Poll Aub

VERWIJDER DEZE POLL AUB

vergeten meerkeuzemogelijkheden

FDM 14 november 2008 18:52

bij crisis horen afvloeingen

D'ARTOIS 14 november 2008 21:22

Laat de meest frauderende landen c.q. overheden afvallen, dat zijn er een stuk of vier.

forzaflandria 15 november 2008 09:30

Bulgarije heeft een kwalijke mafiareputatie, maar als ze er iets aan doen, mogen ze best blijven. Wel onder toezicht plaatsen, aub.

kelt 15 november 2008 14:13

Alles wat er de laatste 15 jaar bij gekomen is :twisted:

roger verhiest 15 november 2008 15:10

Verwijder jezelf uit de EU wijk uit naar Canada, Australië, Nieuw Zeeland, Israël, Brazilië
of een ander "acceptabel Niet-EU land... van op enige afstand krijg je meer perspectief
in je houding tegenover dit "groots experiment"...

Derk de Tweede 15 november 2008 20:12

:roll:

AyneRand 15 november 2008 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3804684)

:roll:

Jouw fundamentalistische haat tegen alles wat Frans is, hoef je al lang niet meer te bewijzen.

Derk de Tweede 16 november 2008 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand (Bericht 3804759)
Jouw fundamentalistische haat tegen alles wat Frans is, hoef je al lang niet meer te bewijzen.

Brussel bestaat anders nog wel op mijn kaartje. :-D

AyneRand 16 november 2008 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3805695)
Brussel bestaat anders nog wel op mijn kaartje. :-D

België ook, als ik je kaartje bekijk ... :lol::lol::lol:. Wat niet belet dat jouw fundamendalistische haat tov alles wat Frans is een ontegensprekelijk feit is.

Derk de Tweede 17 november 2008 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand (Bericht 3805725)
België ook, als ik je kaartje bekijk ... :lol::lol::lol:. Wat niet belet dat jouw fundamendalistische haat tov alles wat Frans is een ontegensprekelijk feit is.

Ik heb geen hekel aan de meeste Fransen, wel aan sommige van hun extreem arrogante leiders, die denken dat Frankrijk de leidinggevende macht in Europa is.

AyneRand 17 november 2008 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3806127)
Ik heb geen hekel aan de meeste Fransen, wel aan sommige van hun extreem arrogante leiders, die denken dat Frankrijk de leidinggevende macht in Europa is.

Nice try but nobody believes you.

Centaurea Lycia 18 november 2008 02:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand (Bericht 3807383)
Nice try but nobody believes you.

Frankrijk doet dat al in Bretagne, het Franse Basken Land , Corsica, Catalonië, Occitanië, Bretagne en Polynesië, alsook met haar satellietstaatjes als België en Duitsland.

Mijn antwoord op dit topic is: de Franse staat (en Engeland) wiens elites de EU gebruiken om hun overheersing over andere Europese volkeren en staten te consolideren, en hun dan in zetten voor hun eigen belangen binnen en buiten Europa.

Sjaax 18 november 2008 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kroa (Bericht 3597654)
VERWIJDER DEZE POLL AUB

vergeten meerkeuzemogelijkheden

Ik vind het een subversieve poll. Ontoelaatbaar. Het brengt het wezen van de EU in gevaar. :-)

Zam 18 november 2008 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3806127)

Sarkozy heeft inderdaad wat last van megalomanie, en begrijp me niet verkeerd ik ben contra Sarkozy, maar ik denk dat de man zijn liefde voor Europa wel eens een goede zaak zou kunnen zijn.

Heel-Nederlander 18 november 2008 15:47

Ik stem voor niemand, hoewel als ik echt een keuze zou moeten maken zouden het toch Roemenië en Bulgarije zijn. In de oostblokstaten die in 2004 zijn toegetreden zijn nu de enorme economische mogelijkheden aan het licht gekomen met een jaarlijkse groei van rond de 7.5% (ter vergelijking: wij halen ongeveer 2%). Landen als Polen, Hongarije en Litouwen hebben een zekere mate van welvaart bereikt en zullen rond 2015 wel als volwaardige "westerse landen" worden opgemerkt. Op dit moment vind ik echter dat zowel Bulgarije als Roemenië een beerput van armoede en corruptie is.

Jozef Ostyn 18 november 2008 15:56

Ik zou geen van de huidige lidstaten eruit willen gooien. Maar ik meen wel dat men Bulgarije en Roemenië veel te snel heeft toegelaten. Men had die zeker nog tot 2014 moeten laten wachten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be