![]() |
Moeten luie werkloze sneller van de dop gegooit worden
Ik persoonlijk vind dat je minstens bereid moet zijn om te gaan werken,lui zijn moet bestraft worden
Na 1 jaar zouden werkloze verplicht voor drie maanden sociaal tewerk gesteld moeten worden,enz... Na 5 jaar stempelen zou je echt werk gevonden moeten hebben,anders zou Uw geen recht meer mogen hebben op stempelgeld Wat vind U hier van? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe kan je weten welke werklozen lui zijn?
|
Citaat:
|
Indien we de luie werkenden hun job af zouden pakken, zouden we de niet-luie werklozen aan het werk kunnen zetten...
|
Citaat:
(momenteel werk ik vrijwillig zonder daar één eurocent voor op te strijken) |
Citaat:
Dat soort sociaal werk zal meer armoede betekenen. Zo eenvoudig is dat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als wat? |
Citaat:
Zo denk ik er over als gewezen armen ;-) Maar er zijn armen die liefst arm willen blijven om in de belangstelling te kunnen blijven staan hé ..... |
Dat hele dopsysteem mag van mij ineens afgeschaft worden.
|
Tja,600€ of 800€ doet mensen na denken hé ;-)
|
Of, moet zwartwerk harder worden gecontroleerd/bestraft?
|
Citaat:
Vervolgens moet jouw job opengesteld worden voor iedereen die bereid is aan een lager loon te werken. Een héél simpele economist (daarmee bedoel ik niveau eerste jaar TEW geslaagd) weet (of zou moeten weten) dat werklozen beletten dat inflatie te pan uitslaat. Of is dat te moeilijk voor jou? |
Citaat:
Ik moet gewoon lachen met jullie onzin posten :lol: Wat een gezeik zeg :evil: |
Citaat:
Intussen wil ik weten of jij iets van economie kent, ik ben het gezeik ook beu van mensen die echt niks maar dan ook niks weten en intussen maar zitten scheldrondvragen te organiseren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be