Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Ze Komen !!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=110111)

manta 30 juli 2008 17:27

Ze Komen !!!

Maar ze zeggen nog niet naar waar ...:-(

AC/DC vanaf oktober op wereldtournee

Lees maar ...

manta 30 juli 2008 17:53

8-)
De laatste keer dak ze heb zien optreden was op de kiewit, in de limburg , met Monsters of Rock , maar da's al zooooooo lang geleden zeg ...:-(

Djiezes 30 juli 2008 18:27

hell yeah!!!!!!! :-)

:headbangersmileyken:

Havana 30 juli 2008 18:34

Ik heb enkel Action in DC een paar keer gezien...
Goed. Heel goed zelfs. Maar live kan ik het niet vergelijken met de real thing...

Daimanta 30 juli 2008 19:07

Dingen waar ik aan dacht:

de moren
de britten
de duitsers
de amerikanen
de fransen
de bisschop van münster met z'n leger

Jazeker 30 juli 2008 19:36

Ben niet meteen een grote fan van die band... vooral ook omwille van het feit dat ik niet veel van hen ken. Thunderstruck was natuurlijk wel een hit van formaat en terecht. Dat kereltje met zijn korte broek moet wel wat fysiek hebben om zo over het podium te vliegen terwijl hij nog echt op zijn gitaar speelt... en toch al wel wat op leeftijd.

L. J. Brutus 30 juli 2008 19:55

Ik heb ze al een paar keer gezien. Dikke shows iedere keer; de herinnering eraan is genoeg voor mij.

http://www.youtube.com/watch?v=X80Qjh9Yivs

L. J. Brutus 30 juli 2008 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3599777)
Ben niet meteen een grote fan van die band... vooral ook omwille van het feit dat ik niet veel van hen ken. Thunderstruck was natuurlijk wel een hit van formaat en terecht. Dat kereltje met zijn korte broek moet wel wat fysiek hebben om zo over het podium te vliegen terwijl hij nog echt op zijn gitaar speelt... en toch al wel wat op leeftijd.

Jamaar, zo niet he. Hun live plaat uit '92 (of '93?) is zeker aan te raden als je meer wil horen. De show van Donington staat trouwens denk ik helemaal op youtube.

Zwartengeel 30 juli 2008 20:03

Het gerucht doet al een tijdje de ronde dat ze volgende zomer ook op Graspop zouden staan...

Zwartengeel 30 juli 2008 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havana (Bericht 3599628)
Ik heb enkel Action in DC een paar keer gezien...
Goed. Heel goed zelfs. Maar live kan ik het niet vergelijken met de real thing...

Action In DC is natuurlijk vooral leuk omdat die groep zich hoofdzakelijk concentreert op de Bon Scott-periode (het jaren zeventig-werk, zeg maar). Zo krijg je die hele zwik oude nummers - waarvan AC/DC zelf de meeste wellicht nooit meer zal spelen wegens tijdsgebrek - ook nog eens te horen.

L. J. Brutus 30 juli 2008 20:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 3599535)
8-)
De laatste keer dak ze heb zien optreden was op de kiewit, in de limburg , met Monsters of Rock , maar da's al zooooooo lang geleden zeg ...:-(

1991?

Dronkoers 30 juli 2008 20:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 3599820)
Het gerucht doet al een tijdje de ronde dat ze volgende zomer ook op Graspop zouden staan...

Hoeveel jaar is dat al?

manta 30 juli 2008 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door L. J. Brutus (Bericht 3599894)
1991?

Da zou kunnen , was met Mötley Crüe , Queensriche en Metallica ...
Queensriche was in de plaats gekomen van een andere groep die had afgezegd , maar weet ni welke dat was...
'k Weet wel dat da optreden me een auto heeft gekost , maar de rijkswachters daar in de Limburg waren wel tof genoeg om ons op tijd verder te laten gaan ... :cheer:

Djiezes 30 juli 2008 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 3599916)
'k Weet wel dat da optreden me een auto heeft gekost ,

Ongeval?

Zwartengeel 30 juli 2008 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3599900)
Hoeveel jaar is dat al?

Aangezien Iron Maiden er volgend jaar wellicht niet zal staan, moeten ze nu eenmaal naar iets anders gaan uitkijken, nietwaar? ;-)

manta 30 juli 2008 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Daimanta (Bericht 3599716)
Dingen waar ik aan dacht:

de moren
de britten
de duitsers
de amerikanen
de fransen
de bisschop van münster met z'n leger

Neen , die hebben een sabbatjaartje genomen ...
Maar er gaan nog muzikanten rondtoeren ... kijk :

Citaat:

Eric Clapton, Stevie Wonder, Mariah Carey, Christina Aguilera, Depeche Mode, Shakira, Green Day, Kid Rock, Usher, David Byrne, Mylie Cyrus, Slipknot, John Mayer, Keith Urban en Tim McGraw. Kiss zou bovendien een grootse stadiontournee plannen
Keuze genoeg zou ik zeggen , en moest er niets bijstaan ... Jo Vally zoekt nog volk om z'n CD te kopen want hij moet nog een valies kopen om naar Turkije te gaan ... :-D

manta 30 juli 2008 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes (Bericht 3599925)
Ongeval?

Inbeslagname ... :-(

Dronkoers 30 juli 2008 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 3599938)
Aangezien Iron Maiden er volgend jaar wellicht niet zal staan, moeten ze nu eenmaal naar iets anders gaan uitkijken, nietwaar? ;-)

Graspop is voor mij een herhaling van een herhaling van een herhaling...

Dus waarom ac/dc? ;-)

L. J. Brutus 30 juli 2008 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 3599916)
Da zou kunnen , was met Mötley Crüe , Queensriche en Metallica ...
Queensriche was in de plaats gekomen van een andere groep die had afgezegd , maar weet ni welke dat was...
'k Weet wel dat da optreden me een auto heeft gekost , maar de rijkswachters daar in de Limburg waren wel tof genoeg om ons op tijd verder te laten gaan ... :cheer:

Zal wel '91 zijn geweest, toen tourden Metallica, AC/DC en Queensryche samen. Ik heb ze dat jaar op Wembley gezien. :cheer:

manta 30 juli 2008 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 3599938)

Sepultura ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be