Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Nieuwe e-mancipate rage : venten met panty's (https://forum.politics.be/showthread.php?t=110112)

Pierette 30 juli 2008 18:03

Nieuwe e-mancipate rage : venten met panty's

Panty's voor mannen: top of flop?

Ook mannen willen panty's dragen, daar zijn ze bij e-mancipate van overtuigd.

De manty's worden uitgebracht in verschillende versies en materialen. Mannen kunnen kiezen uit 'satijn', 'opaque', 'doorzichtig' of een patroon en versies met of zonder voet, volledige of knielengte. Voor elke man wat wils, blijkbaar. bron en volledig artikel

http://www.hln.be/hln/nl/40/Mode/art...of-flop-.dhtml

Jij doet toch ook mee ? :lol:

Havana 30 juli 2008 18:04

waarom?

manta 30 juli 2008 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pierette (Bericht 3599548)
Ook mannen willen panty's dragen, daar zijn ze bij e-mancipate van overtuigd.

8O

En wat voor volk werkt daar ??? :?

Daar komt nix van in huis , weg met dat idee en steek die gekken maar al in de cel ...:evil:

Pierette 30 juli 2008 18:15

Binnen een paar maanden zie je niet meer anders, panty-time is aangebroken, nu komt er hopelijk geen verbod zoals bij de hoofddoeken :lol:

Zwartengeel 30 juli 2008 18:24

De enige keer in mijn leven dat ik zo'n ding ooit gedragen heb was op een carnavalsviering. En daar mag het wat mij betreft ook bij blijven.

Djiezes 30 juli 2008 18:26

Een mens mag al eens van gedacht veranderen. Ik ben nu pro-doodstraf....

Pierette 30 juli 2008 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 3599595)
De enige keer in mijn leven blablabla

zeggen ze allemaal :lol:

Praetorian 30 juli 2008 18:31

Moet je eerst de benen scheren?

Havana 30 juli 2008 18:33

Hopelijk sterft deze draad snel uit!

Jazeker 30 juli 2008 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havana (Bericht 3599622)
Hopelijk sterft deze draad snel uit!

Ik vind je avatar er wel bij staan eigenlijk...

Jazeker 30 juli 2008 19:24

Enne... nee, ik voel me zelf niet meteen aangesproken tot die gedachte. Voor zover ik het weet droeg Jos Brink ook wel al panty's tijdens zijn toen in Vlaanderen bekende "Doet ie het of doet ie het niet" show. En dan spreken we alweer eighties of zo. Nu een bedrijfje dat er gewoon een spleetje in wil maken zodat je makkelijker als man nog staande naar het toilet kan.

Een zeer bescheiden bizz zullen ze wel hebben, maar een grote doorbraak verwacht ik niet.

Jazeker 30 juli 2008 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian (Bericht 3599614)
Moet je eerst de benen scheren?

Als ik vrouwen zie met panties en daaronder zo'n samengeperste en tegen het been gedrukte hoop beenhaar, dan hoop ik dat het zowel voor mannen als vrouwen een verbod wordt om panties (enfin... bij gebruik van rok of jurk of korte broek) te dragen als je je benen niet scheert. Dat moeten die mannen er maar bijnemen. Geen discriminatie tegenover vrouwen en zeker geen pogingen om mij blind te maken.

Extreem-blonde vrouwen hebben weer geluk... bij hen zie je het amper :-)

PollyCorrect 30 juli 2008 19:30

vrouwen dragen ze steeds minder, en nu willen mannen opeens :roll:

dat is net als met dat homo-huwelijk: homo-shmuwelijk: alle hetero's gaan scheiden, willen de homo's trouwen.

:lol:

Jazeker 30 juli 2008 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3599769)
vrouwen dragen ze steeds minder, en nu willen mannen opeens :roll:

dat is net als met dat homo-huwelijk: homo-shmuwelijk: alle hetero's gaan scheiden, willen de homo's trouwen.

:-D

PollyCorrect 30 juli 2008 19:39

Echt waar, Jasje. Die nylons dat is een soort van onderdrukkingsmiddel. Als je daar de hele dag mee rondgelopen hebt wil je maar één ding als je thuiskomt: die rotnylons uit! :)
Ik wil de mijne best wel doneren aan het goeie doel. :oops:

Jazeker 30 juli 2008 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3599783)
Echt waar, Jasje. Die nylons dat is een soort van onderdrukkingsmiddel. Als je daar de hele dag mee rondgelopen hebt wil je maar één ding als je thuiskomt: die rotnylons uit! :)
Ik wil de mijne best wel doneren aan het goeie doel. :oops:

Ik zie ook geen reden om ze te dragen. Net als met hoofddoeken. Nu ja... als je graag een rokje draagt bij kouder weer kunnen ze misschien wat helpen maar dan kom je waarschijnlijk op kantoor waar het weer veel te warm is.

Mja... die dingen zijn wss niet leuk. Nu ja... ik lul uit mijn nek want heb er nooit gedragen en zal dat niet doen. Maar vrouwen die nog een jurkje in de winter willen dragen lijken er wel blij mee te zijn. En als male pig zie ik ze ook wel graag. Maar ik zal niemand vragen om ze te dragen ook hoor.

Nu ja... we hebben eigenlijk allemaal onze regeltjes hoor. Jij met panties en een rokje... ik op hete dagen als dit met een dikke jeansbroek (daar ben ik ook niet happy mee maar ik loop op het werk liever niet met een bermudabroek rond).

Mode en cultuurgebonden dingen. We hangen er allen aan vast. ;-)

PollyCorrect 30 juli 2008 19:56

ja nou maar Jazzy, je kunt gerust een mooie Italiaanse linnen broek dragen, dat is bijna zoals niks dragen ;-)

Wat betreft nylons.. je draagt ze heus niet voor de warmte hoor, alle wind en kou komen er doorheen, ze geven alleen een plakkerig gevoel omdat de huid niet ademt, maar dat is niet hetzelfde als 'warm'. Dan zijn er voor in de winter leuke laarzen bv, en kousen in een andere materie. Weg met panties en huwelijk!

L. J. Brutus 30 juli 2008 20:10

LastMohican 30 juli 2008 20:40

Panty's voor mannen.... Binnenkort ook echte mannendildo's !!!:wtf:

PollyCorrect 30 juli 2008 20:42

Moh - :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be