![]() |
84 uur aan één stuk pintjes tappen !
Volg live de recordpoging van café 't Veurleste
Barman Ivan Stuyts van café ’t Veurleste aan de Lijnwaadmarkt is van plan om liefst 84 uur aan één stuk pintjes te tappen en klanten te bedienen. De recordpoging is vandaag, woensdag, gestart om 12u 's middags. De recordpoging duurt nog tot zaterdag 2 augustus. Tot dan is het café non-stop open. Volg de recordpoging live op www.veurleste.be Barman Ivan hoopt met deze recordpoging de ’The Longest Bartending Marathon’ te winnen en in het Guinness Book of Records te komen. Het huidige record ’bartending’ zou op 24 uur staan. 8O Ik wist het niet , anders was de mens al uitgeput geweest...8-) Moeten we daar niet gaan helpen ?? 't Is voor een goe doel hé ...:-D |
Hopelijk moet hij zelf zijn vaten niet gaan versteken en bakken uit de kelder halen. Toen ik in 't café werkte deed ik ook wel eens shiften van 16 uur, maar we waren dan wel met twee. 't Was niettemin slopend.
|
...danscafé?? Neen, dank u.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoewel er daar véél concurentievoor gaat zijn , zeker van Bepaalde forummers hier ... 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
84 uur heb ik het nog niet volgehouden eigenlijk. Weer een nieuwe uitdaging in mijn leven :cheer: |
Citaat:
|
84 uur? dat is niets, ik heb eens 184 uur gedaan in de 14 billekes.
Op ne vrijdagavond. |
Ik ga niet gaan want als die barman straks in elk glas dat ik drink eerst nog een bodem grenadine gaat moeten bijdoen, dan gaat ie helemaal de kluts kwijt zijn.
|
Citaat:
Dat moet een lange vrijdag geweest zijn ;-) |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, die was de week daarvoor begonnen in de Gans. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be