![]() |
De belachelijke brooddozen draad
Dat daar nooit iemand aan gedacht heeft!
Schitterend idee, al zeg ik het zelf. ![]() |
Citaat:
'k Moet die van mij zelf smeren ... :-( En daarbij , inpakken in alluminiumfolie , dat kan je nog makkelijk dumpen ergens in de natuur ...8-) (Plastik diepvrieszakjes gaat ook :-D) |
Citaat:
|
Mijn brooddoos is nie belachelijk :-(
![]() |
Citaat:
|
"gemaakt smaakt" :?
prachtige taal toch hé |
Citaat:
|
Citaat:
Op welke vraag mogen we antwoorden? ;-) |
Ik eet thuis 's middags. :mrgreen:
Ja, 's morgens en 's avonds ook. |
Citaat:
|
Van de deze zou je spontaan je eetlust verliezen:
![]() Beschrijving: "Deze emaille brooddoos is nieuw,maar lijkt oud....." En die durft daar nog 20 euro voor vragen. 8O :http://www.marktplaats.nl/index.php?...brooddoos.html |
Citaat:
|
'k Krijg eentje soms twee, gevuld met een viertal op verrassingswijze belegde sneetjes, mee. Eentje van den Tupperware, niet moeilijk, mijn zus werk daar en haar huis steekt vol van die plastieken "pottekarrie" zodat ze die aan ons, broers en haar kinderen blijft uitdelen..:-P en ook ons keukenkasten al vol plastieken trut staan die je zelden gebruikt.
|
Ik eet zelden brood, vind dat ordinair en niet lekker.:?
Maar als klein kind moest ik van mn moeder mn eigen boterhammetjes smeren voor naar de school. "Je moet leren zelfstandig worden" was haar antwoord altijd. En eigenlijk heeft ze gelijk. |
Citaat:
;-) |
Wat 'en u'?
Of we zelf onze boterhammen smeren, of dat we wel brood eten? 2 x neen. Ik eet weinig brood, en smeer ze zelf. |
Citaat:
|
Citaat:
Echte mensen eten echt brood. Met kaas, he Dronkoers? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be