Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Naakte vrouw vermist tijdens erotisch spel (https://forum.politics.be/showthread.php?t=110173)

Anna List 1 augustus 2008 09:40

Naakte vrouw vermist tijdens erotisch spel

http://www.standaard.be/Artikel/Deta...kelid=0N1UPHHL

Citaat:

De politie heeft dinsdagnacht urenlang gezocht naar een vermiste naakte vrouw.

Een stel uit Mechelen was dinsdagnacht naar het natuurgebied van Walem getrokken met de bedoeling er een erotisch spelletje te organiseren. De vrouw zou zich naakt verstoppen in de bossen, de man moest haar vinden. Het natuurgebied in Walem staat bekend als afspreekplaats voor voornamelijk homo's, maar af en toe zoeken ook heterostellen er de rust op. De man ging op zoek naar zijn vrouw, maar vond haar niet meer. Toen hij haar na twee uur zoeken nog niet had teruggevonden, reed hij naar huis om te kijken of ze daar niet was. Maar ook daar bleek ze niet te zijn.

Daarop besloot de man om de Mechelse politie in te lichten. Die nam de zaak meteen ernstig en begon met een zoekactie in de buurt van de 'put van Walem', vlakbij de E19. Daarbij werd ook een speurhond ingezet. Er werd zelfs overwogen om een helikopter in te schakelen. Ook de man zelf werd grondig ondervraagd om vast te stellen of er niets meer aan de hand was dan een erotisch spelletje.

Toen de zoekactie een tijdje bezig was, kreeg de man plots telefoon van zijn vrouw, die zei dat ze zich schuilhield in de bosjes vlakbij een bank. De politie reed naar de plaats en trof er de poedelnaakte vrouw aan. Ze kreeg er haar kleren terug en werd nadien, net als haar man, grondig ondervraagd over het incident. Waarom ze een eindje van de Walemse bossen werd teruggevonden, is niet duidelijk. Mogelijk was ze in het donker veel verder gelopen dan gepland.

De politie maakte proces-verbaal op, maar echt strafbare feiten werden er niet gepleegd. Ze bekijkt nog of ze het tweetal eventueel een administratieve boete kan opleggen. (tdk)

als er iemand nog doe-tips zocht voor van t weekend :rofl:

lantjes 1 augustus 2008 10:26

"Vrouw vermist tijdens erotisch spel" dan wordt het moeilijk en zeg nu zelf, op uw eentje een erotisch spel is toch hetzelfde niet hé...

Een geste voor de liefhebbers : 'k heb een grote tuin, met omheining zodat je er niet af, met hoog gras, boompjes en struiken waar je je zonder twijfel kan in wegsteken. Maar het is best mogelijk dat, eens het spelletje goed aan gang, er een schaap aan uw achterste komt likken....:-P

Jazeker 1 augustus 2008 10:42

http://forum.politics.be/showthread.php?t=110133

Havana 1 augustus 2008 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3602871)

Jamaar, Jazeker, het is misschien een andere vrouw hé?

Anna List 1 augustus 2008 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3602871)

ik vond het al verdacht dat dit nog niet gepost zou zijn ! :oops:

Havana 1 augustus 2008 11:05

Of, ze heeft het misschien nog eens gelapt?

Zwartengeel 1 augustus 2008 11:30

Citaat:

Toen de zoekactie een tijdje bezig was, kreeg de man plots telefoon van zijn vrouw, die zei dat ze zich schuilhield in de bosjes vlakbij een bank. De politie reed naar de plaats en trof er de poedelnaakte vrouw aan. Ze kreeg er haar kleren terug en werd nadien, net als haar man, grondig ondervraagd over het incident.
Volgens mij was het niet de vrouw, maar de man die gedurende die twee uur op een ander zat...

circe 1 augustus 2008 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 3602932)
Volgens mij was het niet de vrouw, maar de man die gedurende die twee uur op een ander zat...

lijkt me ook plausibel.

Als de vrouw dan toch haar telefoon bij zich had, waarom heeft hij haar dan niet eerst zèlf opgebeld?

MaGNiFiCaT 1 augustus 2008 18:55

Kruipen er hier toch verwarde mensen op deze aardkloot...........:?:roll:

BenIsaac 2 augustus 2008 00:12

lijkt mij best wel een leuk spelletje

circe 2 augustus 2008 07:32

Het was hem natuurlijk helemaal niet te doen dat haar echtgenoot haar ging vinden. Nee, HIJ moest ervoor zorgen dat een heel politie eskadron haar ging vinden! allemaal in uniform!

(zelf geef ik de voorkeur aan zo'n bataljon geüniformeerde brandweermannen! maar het lijkt me nogal duur om die te laten uittrekken voor een sexuele fantasie).

Animalman 2 augustus 2008 08:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 3604249)
Het was hem natuurlijk helemaal niet te doen dat haar echtgenoot haar ging vinden. Nee, HIJ moest ervoor zorgen dat een heel politie eskadron haar ging vinden! allemaal in uniform!

(zelf geef ik de voorkeur aan zo'n bataljon geüniformeerde brandweermannen! maar het lijkt me nogal duur om die te laten uittrekken voor een sexuele fantasie).

I like the way you think...8-)

manta 2 augustus 2008 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 3604249)

Moet de brandweer niet uitrukken ???
Pech dus , tegen dat ze u vinden zijn ze waarschijnlijk "leeg" ... :-D

circe 2 augustus 2008 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 3604485)

:oops::eggface:

wil je geloven dat ik me ineens begon af te vragen waarom "uittrekken" nu persé met twee "t"'s moest worden geschreven?

Ik voelde ergens nattigheid maar had de klepel blijkbaar totaal gemist!

(en dan zeggen ze dat enkel bij mannen de hersenen uitvallen bij bepaalde gedachten.... )

Jaani_Dushman 2 augustus 2008 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 3602797)
Naakte vrouw vermist tijdens erotisch spel

Kijk, dat is dus de reden waarom men geen bedden maakt, groter dan 1m80 op 2m.

PollyCorrect 2 augustus 2008 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 3604485)

:lol::::::::::::::::

manta 2 augustus 2008 23:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3603644)
Kruipen er hier toch verwarde mensen op deze aardkloot...........:?:roll:

U zouden ze sneller vinden zeker ??? :-D

Animalman 2 augustus 2008 23:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 3605688)
U zouden ze sneller vinden zeker ??? :-D

Met een Fabi-kapsel? Jammer genoeg wel...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be