Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Filip Dewinter deelt drugs uit (https://forum.politics.be/showthread.php?t=11019)

dejohan 26 maart 2004 10:23

Als deel van zijn nieuwe campagne gaat Oostbloktronie Filip Dewinter op toer door een hoop Antwerpse café's.
Hij gaat daar lustig trakteren. Alcoholisten weten dus waar ze moeten zijn.

Herman Desmedt ©HD 26 maart 2004 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Als deel van zijn nieuwe campagne gaat Oostbloktronie Filip Dewinter op toer door een hoop Antwerpse café's.

Oh, dan moet ik dringend mijn planning vandaag aanpassen !

Het Skill Effect 26 maart 2004 19:06

Hoop hij op dubbel zoveel stemmen misschien? :wink:

sebby 26 maart 2004 20:21

Weten we ook weeral wat er met het geld van een VL-BL lidmaatschap gedaan wordt :)

met zijn alle (op refrein van "Katastroof") :

*Zuipe Zuipe......* :lol:

Vlaanderen Boven 26 maart 2004 20:25

Wat een misleidende titel :evil:

Alcohol kan ik overal krijgen.

Het Skill Effect 26 maart 2004 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Wat een misleidende titel :evil:

Alcohol kan ik overal krijgen.

Andere drugs ook! :twisted:

illwill 26 maart 2004 21:04

Citaat:

Alle ministers gebruikten drugs bij de vorige bijeenkomst.

Het Skill Effect 26 maart 2004 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Alle ministers gebruikten drugs bij de vorige bijeenkomst.

:lol: :lol:

1handclapping 26 maart 2004 22:16

Jep wij zijn voor geheelonthouders zoals Abu jahjah bijvoorbeeld
& Osama Bin Laden & sjeik Omar & nog zo van die gasten.
Misschien gaat Filip ook naar vzw's waar ze koffie en muntthee drinken ?
& op zaterdag naar de synagoge...
Als je veel stemmen wilt halen in 2006 moet je vroeg uit de veren !

Patriot for president !

Zouden we het koningshuis niet kunnen afschaffen en prins Laurent kiezen als burgemeester van Antwerpen ? Of valt die pree niet mee ?

illwill 27 maart 2004 11:13

Citaat:

En dan spreekt men tegen het blok alsof zij blinde anti propaganda maken. :roll: Wat is dit dan volgens jou?

sebby 27 maart 2004 15:01

Citaat:

Citaat:

En dan spreekt men tegen het blok alsof zij blinde anti propaganda maken. :roll: Wat is dit dan volgens jou?

De waarheid. Brood en spelen voor het volk. Manipulatie en sympatiekdoenerij...geef die lompe kiezers maar goed wat pinten en saucissen, dan stemmen ze wel voor mij.

De film "Daens" al gezien? Dit doet me denken aan het moment waarop de fabrieksbaas Woeste die pensen gaat uitdelen aan de arbeiders.

illwill 27 maart 2004 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sebby
Citaat:

De waarheid. Brood en spelen voor het volk. Manipulatie en sympatiekdoenerij...geef die lompe kiezers maar goed wat pinten en saucissen, dan stemmen ze wel voor mij.

De film "Daens" al gezien? Dit doet me denken aan het moment waarop de fabrieksbaas Woeste die pensen gaat uitdelen aan de arbeiders.

Tja dat men alle partijen hiervan beschuldigd mij goed, maar je kunt er niet zomaar effe 1tje uitkiezen om ze hiervan te beschuldigen terwijl je de anderen er niet eens bij vernoemd. Ze doen het allemaal op alle manieren mogelijk.

Brabo 27 maart 2004 15:47

Citaat:

Tja dat men alle partijen hiervan beschuldigd mij goed, maar je kunt er niet zomaar effe 1tje uitkiezen om ze hiervan te beschuldigen terwijl je de anderen er niet eens bij vernoemd. Ze doen het allemaal op alle manieren mogelijk.

Het Vlaams Blok is wel de partij die het hardst campagne voert tegen "drugs", tenminste, tegen illegale drugs. In bier, tabak of nootmuskaat zien ze dan weer geen graten...
Er is toch niets mis mee dat dejohan dat aanklaagt, of wel?

Mieke 79 27 maart 2004 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brabo
Citaat:

Het Vlaams Blok is wel de partij die het hardst campagne voert tegen "drugs", tenminste, tegen illegale drugs. In bier, tabak of nootmuskaat zien ze dan weer geen graten...

Vroeger (meer dan tien jaar geleden) gingen de partijen bij verkiezingen rond met auto's en gooiden allerlei gadgets door de ramen. Zepekes, pakjes lucifers, bikken, balonnen en dat soort reclame-prul. De andere kinderen van de buurt en ik amuseerden ons te pletter! Dat werd verboden. En maar goed ook eigenlijk.
Rondgaan langs de cafés en tournee-generales geven, noem ik net hetzelfde. Mag van mij dus niet. Ik ben geen lid van een partij, maar zou het niet appreciëren, moest mijn bijdrage voor zoiets gebruikt worden.

illwill 27 maart 2004 18:41

Citaat:

Citaat:

Bier, tabak en nootmuskaat is geen drugs dus waarom men hier over mekkert is gewoon anti blok meer niet. Is bier en anderen verboden? Neen! Dus stop toch met deze onzin over drugs é. :roll:

Raf 27 maart 2004 18:49

Citaat:

Citaat:

Bier, tabak en nootmuskaat is geen drugs dus waarom men hier over mekkert is gewoon anti blok meer niet. Is bier en anderen verboden? Neen! Dus stop toch met deze onzin over drugs é. :roll:

Alcohol is zelfs een hard drug, mijn beste, en nog wel een van de ergste soort. Alleen is ze bij ons sociaal aanvaard. Marihuana is véél minder schadelijk, maar om een onverklaarbare reden niet sociaal aanvaard...

DaBlacky 27 maart 2004 18:50

Citaat:

Citaat:

Het is omdat iets illegaals is, dat het drugs is. En het is niet omdat iets drugs is, dat het illegaal is.

Alcohol is wel een drug. Net zoals tabak, cannabis, cocaïne, heroïne, opium, slaappillen...

Kan u mij anders eens de definitie geven van drugs?

En ergens ook caffeïne, chocolade... Maar die zijn zo weinig verslavend en zo weinig destructief dat ik (en velen anderen) niet meteen als drugs beschouw.

dejohan 29 maart 2004 14:37

Citaat:

Bier, tabak ... is geen drugs

A. Flupke wilt wel de grootste straffen die er bestaan voor dealers, terwijl hij als verkiezingsstunt een van de gevaarlijkste drugs uitdeelt.
B. In termen van aantal doden is tabak de gevaarlijkste drug, op de voet gevolgd door alcohol (en deze laatste dan nog vooral bij jongeren). Het aantal slachtoffers van illegale drugs hinkt ver achterop. De statisteken hiervan zijn overduidelijk.

Dixie 31 maart 2004 15:12

schol filip en pakt er van mij ook ene

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be