Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Hoeveel is je vrouw waard in kamelen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=110217)

Bierke 2 augustus 2008 01:18

Hoeveel is je vrouw waard in kamelen

http://camels.evilsun.org/index.php

Wel leuk om eens te testen :)

Ik zat trouwens op well, i reckon your girl is worth more or less 12 camels, 6 goats and 9 sheep Maar ja ze denkt dan ook na soms :p

Geert C 2 augustus 2008 01:23

61 kamelen, 3 geiten en 9 schapen...

Als ik die ergens kan op de kop tikken, waar moet ik dan zijn om ze in te ruilen tegen de vrouw van mijn dromen? :-D

AdrianHealey 2 augustus 2008 01:26

well, i reckon your girl is worth more or less 38 camels, 6 goats and 0 sheep

Groentje-18 2 augustus 2008 01:41

Ik ben vijfenvijftig kamelen en zeven geiten waard. :cheer:

maddox 2 augustus 2008 04:49

Mijn vrouwtje haalt met moeite 18 kamelen en 8 geiten.

En dat vind ik unfair. Ik heb wel meer over voor mijn relatie met Babeth.
Ik zou een vrouw nooit betalen met kamelen. Alsof je een echte vrouw, of haar liefde kan kopen.

Groentje 18, ik vind het pathetisch dat je het goed vind dat je waarde vergelijkbaar is met een kudde Kamelen.
Als discusiepartner vind ik je schitterend, desondanks onze verschillen. Maar indien het over "waarde" gaat uitgedrukt in iets, ik vind jou meer waard dan mijn eigen leven.
Een jonge, gezonde slimme vrouw heeft meer "waarde" dan een niet zo jonge man die toch al een hele reeks dommigheden heeft uitgevroten.

Doe me een plezier, en als je ooit kinderen zou willen, kies als vader (ik zeg niet als partner, noch opvoeder van de kinderen) een gezonde knappe intelligente man.
(neen, ik promoot mezelf niet, ik ga geen kinderen verwekken, zelfs niet bij Babeth.)

Animalman 2 augustus 2008 08:18

well, i reckon your girl is worth more or less 34 camels, 4 goats and 0 sheep

Hmm, niet slecht... Misschien moet ik haar moeder mee in the bargain gooien... Nu nog eens checken op de site van Brico voor omheiningsmateriaal...:-P

circe 2 augustus 2008 09:09

het zijn niet de kamelen of de geiten die tellen.

In mijnen jongen tijd bood zo'n sheikh aan mijn kersverse (*) echtgenoot zo'n twintig kamelen en ZES VOLBLOEDEN!!!

(*)Hij heeft er nog steeds spijt van dat hij toen niet gehapt heeft. Het Sheikhske bleek een échte arabische sheikh te zijn... en ik was bijna "arabian princess", en ondertussen is hij ook al lang "ex", zonder kamelen en zonder volbloeden.

filosoof 2 augustus 2008 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 3604330)
het zijn niet de kamelen of de geiten die tellen.

In mijnen jongen tijd bood zo'n sheikh aan mijn kersverse (*) echtgenoot zo'n twintig kamelen en ZES VOLBLOEDEN!!!

(*)Hij heeft er nog steeds spijt van dat hij toen niet gehapt heeft. Het Sheikhske bleek een échte arabische sheikh te zijn... en ik was bijna "arabian princess", en ondertussen is hij ook al lang "ex", zonder kamelen en zonder volbloeden.

Ik vind het ook spijtig dat hij toen niet gehapt heeft. :twisted:

filosoof 2 augustus 2008 09:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 3604176)

Ik bied vijfenvijftig kamelen en acht geiten !;-)

C2C 2 augustus 2008 09:55

Mijn eerste vrouw is 61 camels, 8 goats and 9 sheep waard. Haar zus, mijn tweede vrouw, is 43 camels, 4 goats and 7 sheep waard. Haar dochter, mijn derde vrouw, is 88 camels, 11 goats and 13 sheep waard.

Ik doe het elke week 7 keer met elk van hen. Maar heb natuurlijk een hele stal vol kamelen voor wanneer de goesting te groot is.

Ik ben een tevreden man. Geef mij mijn waterpijp. Nu.

manta 2 augustus 2008 11:19

'k Heb geen vrouw , dus geen kamelen ... :-(

Dope 2 augustus 2008 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 3604176)

little obedient helper who cleans his plates after she cooks for him and sometimes goes out without his permission?

Dope 2 augustus 2008 11:44

well, i reckon your girl is worth more or less 13 camels, 0 goats and 0 sheep

13 kamelen krijg ik niet in mijn huis
als ik ze wel in mijn huis zou krijgen, zou ik de hele dag stront lopen opkuisen
kamelen kunnen niet met de auto rijden
kamelen stinken
en de dierenbescherming zal ook wel lastig doen

dat heb ik allemaal niet voor met mijn vriendin

MaGNiFiCaT 2 augustus 2008 12:11

Het hangt er vanaf welke kamelen eh. Jonge kamelen? Drachtige kamelen? Oude ziekelijke kamelen? Run-kamelen? .......

Gargamel 2 augustus 2008 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3604577)
Het hangt er vanaf welke kamelen eh. Jonge kamelen? Drachtige kamelen? Oude ziekelijke kamelen? Run-kamelen? .......

Probeer eens van je idool aan de man te brengen.

Je krijgt er waarschijnlijk 100 kamelen voor,om er vanaf te zijn :-P

Jaani_Dushman 2 augustus 2008 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bierke (Bericht 3604155)
http://camels.evilsun.org/index.php

Wel leuk om eens te testen :)

Ik ben slechts 8 kamelen, 9 geiten en 9 schapen waard. Ik vermoed dat dat paar testikels mijn prijs flink gekelderd hebben.

HAMC 2 augustus 2008 19:26

Die van ons is maar 36 kamelen waard, en het is pertang zo'n hete slet.

Ik zal ze dan maar bijhouden.

Nynorsk 2 augustus 2008 23:46

17 camels, 9 goats and 9 sheep

ik zou liever wat minder kamelen enzo waard zijn.

From_Vlaanderen 2 augustus 2008 23:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 3605741)
17 camels, 9 goats and 9 sheep

ik zou liever wat minder kamelen enzo waard zijn.

Ik weet niet wat de markwaarde van kamelen is, maar van chinese vrouwen is deze rond de €400.

Stel je voor, Ge bent één bult waard, van die kameel.

Fozzie 3 augustus 2008 02:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 3605138)

Ik ben slechts 8 kamelen, 9 geiten en 9 schapen waard. Ik vermoed dat dat paar testikels mijn prijs flink gekelderd hebben.

Als het een troost mag zijn, hier het resultaat van het invoeren van mijn eigen gegevens:

Oh my god, your girlfriend isn't worth even one camel! I guess you're stuck with her...

Not even half a chicken!!!

Nu ja, ik ben al blij dat ik zelf geen kamelen moet geven om mezelf weg te kunnen schenken ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be