![]() |
Hoeveel is je vrouw waard in kamelen
http://camels.evilsun.org/index.php
Wel leuk om eens te testen :) Ik zat trouwens op well, i reckon your girl is worth more or less 12 camels, 6 goats and 9 sheep Maar ja ze denkt dan ook na soms :p |
61 kamelen, 3 geiten en 9 schapen...
Als ik die ergens kan op de kop tikken, waar moet ik dan zijn om ze in te ruilen tegen de vrouw van mijn dromen? :-D |
well, i reckon your girl is worth more or less 38 camels, 6 goats and 0 sheep
|
Ik ben vijfenvijftig kamelen en zeven geiten waard. :cheer:
|
Mijn vrouwtje haalt met moeite 18 kamelen en 8 geiten.
En dat vind ik unfair. Ik heb wel meer over voor mijn relatie met Babeth. Ik zou een vrouw nooit betalen met kamelen. Alsof je een echte vrouw, of haar liefde kan kopen. Groentje 18, ik vind het pathetisch dat je het goed vind dat je waarde vergelijkbaar is met een kudde Kamelen. Als discusiepartner vind ik je schitterend, desondanks onze verschillen. Maar indien het over "waarde" gaat uitgedrukt in iets, ik vind jou meer waard dan mijn eigen leven. Een jonge, gezonde slimme vrouw heeft meer "waarde" dan een niet zo jonge man die toch al een hele reeks dommigheden heeft uitgevroten. Doe me een plezier, en als je ooit kinderen zou willen, kies als vader (ik zeg niet als partner, noch opvoeder van de kinderen) een gezonde knappe intelligente man. (neen, ik promoot mezelf niet, ik ga geen kinderen verwekken, zelfs niet bij Babeth.) |
well, i reckon your girl is worth more or less 34 camels, 4 goats and 0 sheep
Hmm, niet slecht... Misschien moet ik haar moeder mee in the bargain gooien... Nu nog eens checken op de site van Brico voor omheiningsmateriaal...:-P |
het zijn niet de kamelen of de geiten die tellen.
In mijnen jongen tijd bood zo'n sheikh aan mijn kersverse (*) echtgenoot zo'n twintig kamelen en ZES VOLBLOEDEN!!! (*)Hij heeft er nog steeds spijt van dat hij toen niet gehapt heeft. Het Sheikhske bleek een échte arabische sheikh te zijn... en ik was bijna "arabian princess", en ondertussen is hij ook al lang "ex", zonder kamelen en zonder volbloeden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn eerste vrouw is 61 camels, 8 goats and 9 sheep waard. Haar zus, mijn tweede vrouw, is 43 camels, 4 goats and 7 sheep waard. Haar dochter, mijn derde vrouw, is 88 camels, 11 goats and 13 sheep waard.
Ik doe het elke week 7 keer met elk van hen. Maar heb natuurlijk een hele stal vol kamelen voor wanneer de goesting te groot is. Ik ben een tevreden man. Geef mij mijn waterpijp. Nu. |
'k Heb geen vrouw , dus geen kamelen ... :-(
|
Citaat:
|
well, i reckon your girl is worth more or less 13 camels, 0 goats and 0 sheep
13 kamelen krijg ik niet in mijn huis als ik ze wel in mijn huis zou krijgen, zou ik de hele dag stront lopen opkuisen kamelen kunnen niet met de auto rijden kamelen stinken en de dierenbescherming zal ook wel lastig doen dat heb ik allemaal niet voor met mijn vriendin |
Het hangt er vanaf welke kamelen eh. Jonge kamelen? Drachtige kamelen? Oude ziekelijke kamelen? Run-kamelen? .......
|
Citaat:
Je krijgt er waarschijnlijk 100 kamelen voor,om er vanaf te zijn :-P |
Citaat:
![]() Ik ben slechts 8 kamelen, 9 geiten en 9 schapen waard. Ik vermoed dat dat paar testikels mijn prijs flink gekelderd hebben. |
Die van ons is maar 36 kamelen waard, en het is pertang zo'n hete slet.
Ik zal ze dan maar bijhouden. |
17 camels, 9 goats and 9 sheep
ik zou liever wat minder kamelen enzo waard zijn. |
Citaat:
Stel je voor, Ge bent één bult waard, van die kameel. |
Citaat:
Oh my god, your girlfriend isn't worth even one camel! I guess you're stuck with her... Not even half a chicken!!! Nu ja, ik ben al blij dat ik zelf geen kamelen moet geven om mezelf weg te kunnen schenken ;) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be