![]() |
België is begonnen met een opera. Hoe zal het eindigen?
.
|
België is begonnen met een opera. Hoe zal het eindigen?
Domme vraag, de inzet van het einde van België is reeds gemaakt. Bye Bye België was het TV-programma dat de echte verschillen tussen Vlaanderen en Wallonië tot harde standpunten maakte. En hoewel er (nog) geen wapengeweld aan te pas komt, is de strijd reeds ingezet tot het bittere einde. |
zowel 1 als 2 als 4....
|
die van Portici ?
|
Citaat:
Zodra Flupke op de troon zit,kan men de dotaties van Astrid en co terug afschaffen. Zij zijn dan immers niets meer in het koningshuis en mogen dan hun eigen kost gaan verdienen. Daar de Rolle zelfs niet eens meer in aanmerking komt als regent |
Om een of andere reden mag ik niet stemmen in deze enquête.
Objectiveit???? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En hoewel weinig mensen er aandacht aan besteden, is den Rolle nog steeds 1in lijn als regent, dit verandert pas als Flupke om de troon zit. Dan worden de kinderen van Astrid de eerst in lijn als regenten en verschuift den rolle volledig naar de achtergrond en is hij nog slechts een voetnoot het Belgische koningshuis. |
Citaat:
Maar let op, de meeste mensen hier zijn tegen u. |
Citaat:
enfin... ik kan niet echt 1 kiezen van de mogelijkheden... er lijken er mij zoveel mogelijk (buiten het laatste dan he :twisted:) |
met pesterijen uit het zuiden
|
Ik mis de optie: 'Met het Forza Flandria'..
|
Ik mis de optie Burgeroorlog :lol:
|
Citaat:
(om vervalsing van polls te voorkomen) |
Ik kijk halsreikend uit naar september. De revolutie per fiets in het mooie groen tss de kwetterende vogeltjes die worden overroepen door de holle frasen van een aantal francophone fossielen die niet-benoemde zijn.
Ik nodig hierbij de ganse Raad van Europa uit om eens mee te gordelen en getuige te zijn van dit unieke historische moment. Eventueel begeleid met muziek uit "de stomme van Portici" (kan het nog toepasselijker?) |
Ik heb de laatste optie gestemd. Word ik nu nog wel serieus genomen? :)
|
De laatste optie, al geloof ik niet dat het echt nog mee kan en het kunstmatig in leven gehouden wordt...
|
Serieus ! ?
Citaat:
Ik denk dat Belgie zal eindigen als een blijspel voor Vlaanderen, een tragedie voor wallonie en een drama voor Brussel :cheer::cheer::cheer: |
Boem.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be