![]() |
Zomervakantie ??
Tis ineens wel stil in Brussel....
Land in crisis en zomervakantie.. Hmmm |
Citaat:
|
Heeft te maken met de bussen naar Marrakesch :-D
|
alles moet wijken voor vakantie
als de koning buitengeshot wordt na de verkiezingen 09 dan zal hij dat doen , na zn vakantie |
Toch altijd stoere taal van sommige separatisten. Maar handelen dat is iets anders, precies wat moeilijker aangezien het niet lukt met die cafépraat alleen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ten eerste: "nu meteen" heeft de stank rond zich van een "dood lijk". Niet "meteen" elegant. Ten tweede: Het overdadig gebruik van "meteen" getuigd van een zeer beperkte woordenschat. 't Spreekt voor de beperkte inhoud toch. |
Citaat:
|
Citaat:
o ja.....mag ik de forumgenoten deelachtig doen worden aan het feit dat nu ongeveer Mevrouw Onckelyncks Laurette dienstdoend Premier van dit Koninkrijk is aangezien de rest van de "etat-major boven haar" naar China gaat om een of andere reden waarvan de politieke relevantie mij geheel ontgaat? 8-) |
Citaat:
Citaat:
Oh zo grappig ! LOL |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
het ergste is dat ik denk dat inderdaad iedereen in de Wetstraat in vakantie is, in plaats van naarstig verder te werken en te onderhandelen, zonder media-aandacht!
|
Citaat:
Graag maak ik gebruik van uw diensten. Als u tweemaal per week al het gras rond mijn woning wilt maaien, dan kan daarop met de fiere Vlaamse leeuw gevlagd worden zodra die onafhankelijkheid een feit is. Zo leveren we beiden onze bijdrage aan een onafhankelijk Vlaanderen. O ja, neemt u ook een vlag mee? Die heb ik wel besteld bij VB maar hij is nog niet binnen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be