Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Zomervakantie ?? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=110298)

Busse87 5 augustus 2008 13:40

Zomervakantie ??

Tis ineens wel stil in Brussel....

Land in crisis en zomervakantie..

Hmmm

-=EXCALIBUR=- 5 augustus 2008 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Busse87 (Bericht 3609712)
Tis ineens wel stil in Brussel....

Land in crisis en zomervakantie..

Hmmm

Kwestie van prioriteiten leggen. Echt crisis zal het dus niet zijn maar eerder een vertoning.

Gargamel 5 augustus 2008 14:04

Heeft te maken met de bussen naar Marrakesch :-D

FDM 5 augustus 2008 14:05

alles moet wijken voor vakantie
als de koning buitengeshot wordt na de verkiezingen 09 dan zal hij dat doen , na zn vakantie

monza 5 augustus 2008 14:40

Toch altijd stoere taal van sommige separatisten. Maar handelen dat is iets anders, precies wat moeilijker aangezien het niet lukt met die cafépraat alleen.

kizzy 5 augustus 2008 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door monza (Bericht 3609855)
Toch altijd stoere taal van sommige separatisten. Maar handelen dat is iets anders, precies wat moeilijker aangezien het niet lukt met die cafépraat alleen.

Van mij mogen ze nu meteen verkiezingen uitschrijven, hoor. Of nee, liever nog meteen de onafhankelijkheid. Ik ben meteen bereid om mijn diensten ter beschikking te stellen: ben nu toch met vakantie...

L. J. Brutus 5 augustus 2008 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door monza (Bericht 3609855)

Akkoord, Belgicisten hebben inderdaad veel stoere praat. Blij dat u het zelf opmerkt.

monza 5 augustus 2008 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door L. J. Brutus (Bericht 3609881)
Akkoord, Belgicisten hebben inderdaad veel stoere praat. Blij dat u het zelf opmerkt.

U komt blijkbaar ook in aanmerking voor een taalcursus Nederlands, want u heeft het moeilijk met begrijpend lezen.

monza 5 augustus 2008 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kizzy (Bericht 3609878)
Van mij mogen ze nu meteen verkiezingen uitschrijven, hoor. Of nee, liever nog meteen de onafhankelijkheid. Ik ben meteen bereid om mijn diensten ter beschikking te stellen: ben nu toch met vakantie...

Tja misschien ontbreken uw diensten van enige waarde of is er niemand geroepen ze te gebruiken.

De_Laatste_Belg 5 augustus 2008 16:26

Citaat:

Door het vele schrijven in 't Engels is mijn Nederlands een beetje verroest. En nu ik dat ridderlijk heb toegegeven, (niet dat het mijn koude klederen raakt) mag ik gerust een beetje kritiek geven op bovenstaande quote.

Ten eerste: "nu meteen" heeft de stank rond zich van een "dood lijk". Niet "meteen" elegant.

Ten tweede: Het overdadig gebruik van "meteen" getuigd van een zeer beperkte woordenschat.

't Spreekt voor de beperkte inhoud toch.

L. J. Brutus 5 augustus 2008 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg (Bericht 3610129)
Door het vele schrijven in 't Engels is mijn Nederlands een beetje verroest. En nu ik dat ridderlijk heb toegegeven, (niet dat het mijn koude klederen raakt) mag ik gerust een beetje kritiek geven op bovenstaande quote.

Ten eerste: "nu meteen" heeft de stank rond zich van een "dood lijk". Niet "meteen" elegant.

Ten tweede: Het overdadig gebruik van "meteen" getuigd van een zeer beperkte woordenschat.

Niets is zo grappig als een commentaar op spelling of taalgebruik dat zelf vol fouten staat. :rofl:

kelt 5 augustus 2008 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- (Bericht 3609742)
Kwestie van prioriteiten leggen. Echt crisis zal het dus niet zijn maar eerder een vertoning.

O wees maar gerust,zelfs vanop een strand kun je de dag van vandaag zitten "politieken",of strategien zitten bedenken.....

o ja.....mag ik de forumgenoten deelachtig doen worden aan het feit dat nu ongeveer Mevrouw Onckelyncks Laurette dienstdoend Premier van dit Koninkrijk is aangezien de rest van de "etat-major boven haar" naar China gaat om een of andere reden waarvan de politieke relevantie mij geheel ontgaat? 8-)

De_Laatste_Belg 5 augustus 2008 17:49

Citaat:

Niets is zo grappig als een commentaar op spelling of taalgebruik dat zelf vol fouten staat.
Inderdaad! Gelijk heb je. Oh ironie. Zie:

Citaat:

kizzie: Niet mijn gewoonte iemand te pakken op zijn spellingsfouten of taalgebruik. Maar in dit geval: ben u zeker dat u een Nederlandssprekende Vlaming bent? Uw tekst doet mij anders vermoeden en dan is dit een verdoken oproep van een wolf in schapenvacht.
bron: http://forum.politics.be/showthread....85#post3609885

Oh zo grappig ! LOL

kizzy 5 augustus 2008 19:38

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door monza (Bericht 3609905)
U komt blijkbaar ook in aanmerking voor een taalcursus Nederlands, want u heeft het moeilijk met begrijpend lezen.

Verklaar u nader.

kizzy 5 augustus 2008 19:42

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg (Bericht 3610129)

In plaats van u te bedienen van loze oneliners zou u misschien beter even uw verroest Nederlands gaan oppoetsen. Dan zouden de andere gebruikers uw posts ook naar inhoud kunnen interpreteren

De schoofzak 5 augustus 2008 21:10

Citaat:

Kunt ge toch niet 3 weken wachten? Mijn zus is met vakantie, en die zou dat zeer zeker zelf willen meemaken.

Den Ardennees 5 augustus 2008 21:20

het ergste is dat ik denk dat inderdaad iedereen in de Wetstraat in vakantie is, in plaats van naarstig verder te werken en te onderhandelen, zonder media-aandacht!

André de Hollander 5 augustus 2008 21:26

Citaat:

Geachte Kizzy,

Graag maak ik gebruik van uw diensten. Als u tweemaal per week al het gras rond mijn woning wilt maaien, dan kan daarop met de fiere Vlaamse leeuw gevlagd worden zodra die onafhankelijkheid een feit is. Zo leveren we beiden onze bijdrage aan een onafhankelijk Vlaanderen. O ja, neemt u ook een vlag mee? Die heb ik wel besteld bij VB maar hij is nog niet binnen.

kizzy 5 augustus 2008 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door André de Hollander (Bericht 3610930)
Geachte Kizzy,

Graag maak ik gebruik van uw diensten. Als u tweemaal per week al het gras rond mijn woning wilt maaien, dan kan daarop met de fiere Vlaamse leeuw gevlagd worden zodra die onafhankelijkheid een feit is.

:lol:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door André de Hollander (Bericht 3610930)
O ja, neemt u ook een vlag mee? Die heb ik wel besteld bij VB maar hij is nog niet binnen.

Waarschijnlijk te laat besteld: de mijne netjes ontvangen en allang opgehangen hoor.

kizzy 5 augustus 2008 21:30

Citaat:

Of nee, liever nog meteen de onafhankelijkheid.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 3610896)
Kunt ge toch niet 3 weken wachten? Mijn zus is met vakantie, en die zou dat zeer zeker zelf willen meemaken.

Allee, t' is goed, maar niet langer he! :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be