Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Wat rechts kapot gemaakt heeft, moet links weer herstellen! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=110343)

moser 6 augustus 2008 20:28

Wat rechts kapot gemaakt heeft, moet links weer herstellen!

1 Bijlage(n)

Ik meen het , kijk dan zelf hé !

Ik dacht : ik verveel me een beetje , ik ga een "jamasje" doen :-P

Derk de Tweede 6 augustus 2008 20:29

Het is de rechter trapper die stuk is...8-)

Mitgard 6 augustus 2008 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door moser (Bericht 3612424)

altijd hetzelfde hé.

Jazeker 6 augustus 2008 20:45

*zucht* inspiratie is zoek, zou ik zo denken. Ware het niet dat ik hou van katten, dan zou ik het woord copycat in de mond nemen.

moser 6 augustus 2008 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3612465)
*zucht* inspiratie is zoek, zou ik zo denken. Ware het niet dat ik hou van katten, dan zou ik het woord copycat in de mond nemen.

wat zijn de rechtsen weer zuur! :-P

Trouwens hoe zit dat met uw welgemeende excuses omtrent het meermaals vals beschuldigen van mijn persoontje, sherlock? Een morele schadevergoeding lijkt me wel op zijn plaats. Wat deed gij ook weer van werk ? IT'er of zoiets ? Wat steekt dat feitelijk? :lol:

Pantoffeldiertje 6 augustus 2008 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door moser (Bericht 3612486)
wat zijn de rechtsen weer zuur! :-P

Trouwens hoe zit dat met uw welgemeende excuses omtrent het meermaals vals beschuldigen van mijn persoontje, sherlock? Een morele schadevergoeding lijkt me wel op zijn plaats. Wat deed gij ook weer van werk ? IT'er of zoiets ? Wat steekt dat feitelijk? :lol:

Is hij nu detective of IT'er?

moser 6 augustus 2008 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pantoffeldiertje (Bericht 3612529)
Is hij nu detective of IT'er?

detective in zijn vrije tijd , maar geen hele goeie :-P

Pantoffeldiertje 6 augustus 2008 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door moser (Bericht 3612540)

We zijn weer op dreef vandaag zie ik..

Kwestie van niet op de man te spelen.

From_Vlaanderen 6 augustus 2008 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3612465)

Mijn vennootschap (KKC) heeft eindelijk het nieuws gehaald!
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...&PostCode=2980

:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:

moser 6 augustus 2008 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pantoffeldiertje (Bericht 3612548)
We zijn weer op dreef vandaag zie ik..

Kwestie van niet op de man te spelen.

Hey vriend als iemand u maanden lang loopt te beschuldigen van iemand te zijn die ge niet zijt en het komt uiteindelijk uit, dan denk je toch niet dat ik het ga laten van dat in te wrijven, zeker? :-P

Pantoffeldiertje 6 augustus 2008 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door moser (Bericht 3612585)
Hey vriend als iemand u maanden lang loopt te beschuldigen van iemand te zijn die ge niet zijt en het komt uiteindelijk uit, dan denk je toch niet dat ik het ga laten van dat in te wrijven, zeker? :-P

Laten we het zo stellen : uw aan een obsessie grenzende hobby om het Vlaams Belang belachelijk te maken, overal bij te sleuren en voor vanalles uit te schelden zonder ook maar het geringste bewijs leek inderdaad verdacht veel op die andere "Blokwatcher".

Om het eens vriendelijk te zeggen eh, ik zou niet..onverdraagzaam willen lijken.

moser 6 augustus 2008 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pantoffeldiertje (Bericht 3612595)
Laten we het zo stellen : uw aan een obsessie grenzende hobby om het Vlaams Belang belachelijk te maken, overal bij te sleuren en voor vanalles uit te schelden zonder ook meer het geringste bewijs leek inderdaad verdacht veel op die andere "Blokwatcher".

Ja voor jullie wel ja. Omdat ge niet kunt/wilt redeneren. Als jullie je verstand zouden gebruiken zou je allerlei incoherenties opgemerkt hebben. Veel andere forumleden (natuurlijk geen belangers) hadden al lang door dat wij niet dezelfde persoon waren.

Maar jullie denken op basis van vooroordelen. Iemand spot met het blok ... dus die is automatisch The Piano! Dat is domheid in het kwadraat.

Het is absoluut geen toeval dat het allemaal blokkers waren die dat dachten , dat bewijst gewoon hun oppervlakkigheid. Jullie hebben eigenlijk gewoon mijn stelling bewezen , zonder dat ge het zelf wilde. Alle om het vriendelijk te zeggen he pantoffel :-P

Pantoffeldiertje 6 augustus 2008 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door moser (Bericht 3612609)
Ja voor jullie wel ja. Omdat ge niet kunt/wilt redeneren. Als jullie je verstand zouden gebruiken zou je allerlei incoherenties opgemerkt hebben. Veel andere forumleden (natuurlijk geen belangers) hadden al lang door dat wij niet dezelfde persoon waren.

Maar jullie denken op basis van vooroordelen. Iemand spot met het blok ... dus die is automatisch The Piano! Dat is domheid in het kwadraat.

Het is absoluut geen toeval dat het allemaal blokkers waren die dat dachten , dat bewijst gewoon hun oppervlakkigheid. Jullie hebben eigenlijk gewoon mijn stelling bewezen , zonder dat ge het zelf wilde. Alle om het vriendelijk te zeggen he pantoffel :-P

Tuurlijk, we zouden hier geen ruzie willen eh.

En spotten met het Blok is wat anders dan ThePiano en jij doen. Wat jullie doen is elke Blok sympathisant als volslagen debiel bestempelen, waarschijnlijk zelfs op basis van de door u verfoeide vooroordelen.

Herhaaldelijk belachelijke commentaren op het VB en zijn aanhangers spuien, alsmede het VB uitmaken voor dingen die ze niet zijn, is niet hetzelfde als spotten.

koewachtenaar 6 augustus 2008 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door moser (Bericht 3612540)

Hij weet pertank da gij nen linkse zijt .Ik zou maar oppassen!

Pantoffeldiertje 6 augustus 2008 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door moser (Bericht 3612609)

En ik zou mezelf niet als Vlaams Belanger bestempelen. Ik stem nog niet eens.

Maar kom, laten we deze escalerende discussie beslechten door terug te denken aan betere tijden.

moser 6 augustus 2008 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pantoffeldiertje (Bericht 3612617)
Tuurlijk, we zouden hier geen ruzie willen eh.

En spotten met het Blok is wat anders dan ThePiano en jij doen. Wat jullie doen is elke Blok sympathisant als volslagen debiel bestempelen, waarschijnlijk zelfs op basis van de door u verfoeide vooroordelen.
Herhaaldelijk belachelijke commentaren op het VB en zijn aanhangers spuien, alsmede het VB uitmaken voor dingen die ze niet zijn, is niet hetzelfde als spotten.

Mja , ik wacht al 4 maanden tot iemand die vooroordelen komt ontkrachten. En wat doen ze? Om de 5 minuten u beschuldigen van iemand te zijn waar ik nog nooit van gehoord heb. Tja , dan bevestigt men die vooroordelen natuurlijk.

En deze discussie gaat weer dezelfde kant op zoals ze altijd gaat. Vb'ers zijn weer het slachtoffer. Al eens goed rondgekeken op dit forum ? Als er nu iets is waar er weinig mee gespot wordt dan is het toch het vb. Maar jij ziet alleen maar dat. Of wilt alleen maar dat zien.

Men moet eens het verschil leren tussen politiek en de rest. Ik spot niet met mensen hun uiterlijk , hun afkomst , hun culturele achtergrond enzov.. omdat dat dingen zijn die men zelf niet kan bepalen. Politiek wel. Dat kies je helemaal zelf. En als iemand helemaal zelf en volledig bewust voor het VB kiest dan heb ik het recht om dat een debiel te vinden en dat ook luidop te zeggen. Hopelijk snap je het verschil.

moser 6 augustus 2008 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pantoffeldiertje (Bericht 3612626)
En ik zou mezelf niet als Vlaams Belanger bestempelen. Ik stem nog niet eens.

Maar kom, laten we deze escalerende discussie beslechten door terug te denken aan betere tijden.

Ja , je hebt gelijk , laten we het hier bij houden.

http:///www.youtube.com/watch?v=1XDVD32lMwk

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be