Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Jan Roegiers (Spirit) - 22 tot 28 maart (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=54)
-   -   Heeft het nog zin om door te gaan met Spirit? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=11038)

rainman 26 maart 2004 21:41

Geachte,

Het verschil tussen spirit en spa wordt met de dag kleiner en door de jaren heen is spirit gedegradeerd tot marionet van stevaert en de ps.
Waarom doekt u de partij niet ineens op en koopt u allen geen partijkaart van de spa?

Jan Roegiers 27 maart 2004 14:29

Alleen al omdat de suggestie van u komt lijkt het me weinig zinvol hier een antwoord op te formuleren.

rainman 27 maart 2004 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Roegiers
Alleen al omdat de suggestie van u komt lijkt het me weinig zinvol hier een antwoord op te formuleren.

Blij dat ik deze week op uw zenuwen kon werken. Het was me een waar genoegen om u het onderspit te zien delven. :twisted:

Toch straf dat een persoon die zijn (dikbelegde) boterham verdient met politiek, op een politiek forum kan afgaan als een gieter.
Als u een "kleintje" zoals ik niet aankan, dan moet u nogal kloppen krijgen in de grote-mensen-politiek. Of kan u daar ook kiezen met welke personen en discussies u zich bezighoudt?

Yort 27 maart 2004 22:37

Bij deze treed ik de vraag van rainman bij, waarom nog doorgaan met spirit? Wat is jullie meerwaarde nog?

Jan Roegiers 28 maart 2004 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rainman
Blij dat ik deze week op uw zenuwen kon werken. Het was me een waar genoegen om u het onderspit te zien delven. :twisted:

Toch straf dat een persoon die zijn (dikbelegde) boterham verdient met politiek, op een politiek forum kan afgaan als een gieter.
Als u een "kleintje" zoals ik niet aankan, dan moet u nogal kloppen krijgen in de grote-mensen-politiek. Of kan u daar ook kiezen met welke personen en discussies u zich bezighoudt?

Dit is nu het niveau van berichten die zo verdomd zielig zijn... Amper een inhoudelijke discussie, enkel geschamper of kwetsende opmerkingen... Ik heb op deze vragen geantwoord in vroegere berichten en geschreven hoe waardevol ik SPIRIT vind. Je hoeft het daar natuurlijk niet eens mee te zijn, maar wat een steriele vraag... Een gemiste kans, naar mijn smaak. Maar voor de rest, hopelijk amuseer je je in volgende chatsessies evenveel met het "het op de zenuwen werken"...

Liefs!

Jan

rainman 28 maart 2004 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Roegiers
Dit is nu het niveau van berichten die zo verdomd zielig zijn... Amper een inhoudelijke discussie, enkel geschamper of kwetsende opmerkingen... Ik heb op deze vragen geantwoord in vroegere berichten en geschreven hoe waardevol ik SPIRIT vind. Je hoeft het daar natuurlijk niet eens mee te zijn, maar wat een steriele vraag... Een gemiste kans, naar mijn smaak. Maar voor de rest, hopelijk amuseer je je in volgende chatsessies evenveel met het "het op de zenuwen werken"...

Liefs!

Jan

U kan er trouwens ook iets van

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Rogiers
De chatters met Vlaamse Leeuwkes en N-VA-logo'tjes...

Laat ons zeggen dat uw anti-Vlaamse houding (gebrek aan respect voor mijn opvattingen) en uw weigeringen om inhoudelijk op mijn vragen te beantwoorden (zie hierboven en discussie omtrent de superboetes) hier toe geleid hebben.
Waar anderen er in slagen om mij de mond te snoeren met degelijke argumenten, ontweek u elke kritiek op de opvattingen van spirit en opmerkingen op het beleid met opmerkingen aangaande "het niveau van de berichten".

Met Vlaamse Groet

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be