Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Wormen in het gehakt. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=110390)

MaGNiFiCaT 7 augustus 2008 23:11

Wormen in het gehakt.

Ik vraag mij af waarom er zulk groot probleem wordt gemaakt om wormen in het gehakt? Wanneer het gehakt gekookt of gebraden wordt, dan worden die wormen geliquideert. En dan zijn zij vlees tussen het vlees.

Maar mensen maken tegenwoordig om zoveel futeliteiten problemen.
Vinden jullie dit ook niet?

Dus daarom; dit is het topic bij uitstek: PLAATS HIER DE FUTELITEITENERGERNIS VAN DE DAG VAN EEN MEDEMENSJE.

Weezer 7 augustus 2008 23:14

Het is maar wat je een futuliteit noemt...

Burkide 7 augustus 2008 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3614940)
Wanneer het gehakt gekookt of gebraden wordt, dan worden die wormen geliquideert.

Ik heb geen zin om het gekapt nog eens te koken voor ik het op mijn pistolé smeer ;-)

Weezer 7 augustus 2008 23:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Burkide (Bericht 3614950)
Ik heb geen zin om het gekapt nog eens te koken voor ik het op mijn pistolé smeer ;-)

Dit vind ik zo mogelijk nog smeriger dan bloedworst. Rauw gehakt, filet americain, prepare, enz... brrrrrrrr

MaGNiFiCaT 7 augustus 2008 23:19

Maar allé, zie je wel! Ik dacht het al dat de wormen in het gehakt meer succes en eerder reactie's zouden losweken dan de Kruidtuintunnel.8O :?

Burkide 7 augustus 2008 23:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weezer (Bericht 3614957)
Dit vind ik zo mogelijk nog smeriger dan bloedworst. Rauw gehakt, filet americain, prepare, enz... brrrrrrrr

8O

Ik herhaal: 8O

manta 7 augustus 2008 23:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3614963)
Maar allé, zie je wel! Ik dacht het al dat de wormen in het gehakt meer succes en eerder reactie's zouden losweken dan de Kruidtuintunnel.8O :?

Trek het u ni aan ... Wormen zijn een bron van proteïnen en dus erg goed om te eten ... :-D

manta 7 augustus 2008 23:26

Citaat:

Al eens rauwe lever gegeten ??? Vers uitgesneden en nog lekker op lichaamstemperatuur ??? 8-)

Groentje-18 7 augustus 2008 23:31

Citaat:

Nog zoiets wat ik niet eens overweeg om te proeven, hetzelfde geldt voor orgaanvlees of andere vreemde dingen.

In lijn met andere ergernissen over vlees:
Vlees in hormonen mag niet... maar iedereen neemt ze zelf wel massaal in.
:|

Weezer 7 augustus 2008 23:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Burkide (Bericht 3614984)
8O

Ik herhaal: 8O

Serieus gast, bij het idee alleen moet ik al bijna kokhalzen.

Jaani_Dushman 8 augustus 2008 09:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 3614985)
Trek het u ni aan ... Wormen zijn een bron van proteïnen en dus erg goed om te eten ... :-D

Het basisvoedsel van de mens zijn wormen, wortelen en kevers.

Jazeker 8 augustus 2008 09:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 3614996)
Vlees in hormonen mag niet...

Ehrm...

Kim 8 augustus 2008 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 3614986)
Al eens rauwe lever gegeten ??? Vers uitgesneden en nog lekker op lichaamstemperatuur ??? 8-)

Eh, wtf? 8O

Kim 8 augustus 2008 09:30

Citaat:

Bloedworst is überlekker, net zoals rauw gehakt, filet americain (met zout, peper en ajuin hmmmm) en prepare! Ge weet niet wat ge mist jong! :-D

Txiki 8 augustus 2008 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 3614996)
Vlees in hormonen mag niet... maar iedereen neemt ze zelf wel massaal in.
:|

Vlees in hormonen? :-D

From_Vlaanderen 8 augustus 2008 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 3614986)

Rauwe lever? Daar ga je van kapot.
Gebakken met ajuin, lekker hmmmmm.

Havana 8 augustus 2008 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 3615523)
Rauwe lever? Daar ga je van kapot.
Gebakken met ajuin, lekker hmmmmm.

:magniet: Niet van mijn lever, die is ontsmet. Let wel op, je kan er dronken van worden.

From_Vlaanderen 8 augustus 2008 12:48

Citaat:

Ik heb eens met een varkensboer gesproken. Jezus, wat stonk het daar (ammoniak).
Dus die varkensboer die wist mij te zeggen dat hij elke dag wel eens een varken dood etc. Nu het bloedworst gedeelte :cheer:. Een bloedworst zit dus in een darm, je hebt een echte darm en je hebt een kunststof darm. Die echte darm, die moet wel gekuist worden, uiteraard. Daarvoor heb je 2 mogelijkheden.

Of je doet het zelf, hierbij moet je met een plastiek plaatje over die darm wrijven tot dat er geen stukjes meer inzitten. Weliswaar blijven er bacteriën inzitten, maar bij het bakken worden deze gedood.

Of je koop een gereinigde darm. Wat houd dit in? Dit houd in dat die darm gereinigd is:lol:, een reinigingsproces ondergaat. Hierbij worden er een aantal zelfreinigend vloeistoffen door die darm gespoten, hij word dus gespoeld. Hierbij blijven natuurlijk wel stukjes darm zitten, maar die bevatten enkel nog maar dode bacteriën omdat deze gereinigd is met chemische stoffen. Weliswaar blijven er chemische stoffen in deze darm zitten en zouden normaal gezien onschadelijk worden bij het bakken.

Ik zet maar een
LINK, omdat Groentje het anders niet meer bekomt, en nu is het haar eigen schuld.

From_Vlaanderen 8 augustus 2008 12:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havana (Bericht 3615532)
:magniet: Niet van mijn lever, die is ontsmet. Let wel op, je kan er dronken van worden.

Ik denk dat ik in mijn verleden al meer dingen heb gegeten waarvan jij zou zeggen....

Havana 8 augustus 2008 12:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 3615548)
Ik denk dat ik in mijn verleden al meer dingen heb gegeten waarvan jij zou zeggen....

Zoals geroosterde vogelspinnen, kippenfoetus, MacDonalds...?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be