![]() |
Belgische prins de Merode hoofd van Congolees nationaal park.
Goed voor hem hoor, hopelijk doet ie het goed, daar niet van.
Maar wat lees ik? Citaat:
Wat is er in feite zo "belgisch" aan die mijnheer? |
dat het best een aardige man is?
|
Citaat:
Citaat:
http://www.antifonarium-tsgrooten.be/omtrent12.htm |
Dat hij werkt voor WWF België?
|
Citaat:
|
Dat hij werkt voor WWF België?
wwf : world wide fundraising : centen , geldklopperij |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Stel je voor hoe ik me zou ergeren mocht de BUB of nog erger, de VLD, worden geleid door iemand die ook Jazeker heet (ik bedoel dus in het geval Jazeker mijn echte naam en toenaam zou zijn eh...). |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
8O8O8O OMG 8O8O8O Maar circe, maar circe, maar circe toch!!8O Je gaat toch niet zeggen dat je nog nooit hoorde over de Prinsen de Merode, Prinsen van het Heilige Roomse Rijk?:-o:? Shame on you!:? Een lid van deze familie is ooit voorzitter van het IOC geweest!! Prins Alexander, die jammerlijk genoeg overleden is aan kanker. De Merode's behoren tot de meest authentieke adel van ons land. Al van in de verre middeleeuwen. |
Citaat:
Maar wel een hoge titel. Er zijn meerdere Prinsenfamilie's in België. |
Citaat:
In het begin vroeg ik me af of het dezelfde persoon zou kunnen zijn, maar ik denk van niet. Die JVDB-royalty-watcher is een flauwe plezante.:? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En...?
|
Citaat:
|
Een zéér belangrijke, Belgische familie. Het kasteel van Westerlo is ondermeer van deze familie. Alleen jammer dat de adel zich stelselmatig heeft teruggetrokken uit de Belgische politiek, het leger en de gemeentelijke ambten. Blijkbaar vormen buitenlandse posten een zekere uitzondering daarop. Baron Nothomb, zoon van Amélie, was ambassadeur Japan.
|
Blauw bloed moet vloeien.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be