![]() |
De frustratiedraad
Post hier alles waar je je vandaag blauw aan hebt geërgerd.
Ik bijt het spits af: FILE!!! :evil::evil::evil:Anderhalf uur over de Brusselse Ring gedaan(Vanaf de E411 eropgekomen, op de E40 richting Gent eraf). Leuk, effe op en neer naar de Ardennen om je zus op te halen :roll: Over de heenweg 2u20 min gedaan, de terugweg 4 uur en een kwartier. En wat rijden er toch een hoop mongolen rond zeg, werkelijk niet te geloven. |
Ik haat frustraties.
|
Wat zijn frustraties? :-P
|
Citaat:
En dan wilt men nog steeds karrevrachten inboorlingen van verre wilde landen invoeren, terwijl het hier al zo overvol is.:x |
Citaat:
|
Maar weezer, troost je: je zusje heeft een mooie vacantie gehad, en men zal de ring rond Brussel serieus uitbreiden.;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ach ... je hebt een goede daad gedaan voor je zus, moet je maar denken door haar daar weg te halen. :) En file's en auto's... nog een paar jaren en bijna niemand weet nog wat dat ook alweer was. :twisted: |
Vanmiddag een warme palm moeten drinken :evil:
-de emoticon die ik wil gebruik en kan ik nergens vinden :evil:- |
In de midden van de nacht gepijpt worden, terwijl je juist goed aan het slapen bent. :evil:
|
Citaat:
|
Verschrikkelijk kloteweer.
Een blessure aan de pols waardoor ik niet staand kan schieten. :-( ![]() Gelukkig kan ik nog wel vanuit de FT positie schieten. |
Citaat:
|
Vorige week was ik ne lancé die vast zat in het wier binnen aan het halen, en op dat moment bijt er ne karper aan mijn leglijn. Ik naar daar sprinten, maar de lijn lag toch wel in het water zeker :(
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be