Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   De frustratiedraad (https://forum.politics.be/showthread.php?t=110418)

Weezer 8 augustus 2008 18:52

De frustratiedraad

Post hier alles waar je je vandaag blauw aan hebt geërgerd.

Ik bijt het spits af: FILE!!! :evil::evil::evil:Anderhalf uur over de Brusselse Ring gedaan(Vanaf de E411 eropgekomen, op de E40 richting Gent eraf). Leuk, effe op en neer naar de Ardennen om je zus op te halen :roll: Over de heenweg 2u20 min gedaan, de terugweg 4 uur en een kwartier. En wat rijden er toch een hoop mongolen rond zeg, werkelijk niet te geloven.

Havana 8 augustus 2008 18:53

Ik haat frustraties.

Uh-Huh 8 augustus 2008 19:01

Wat zijn frustraties? :-P

MaGNiFiCaT 8 augustus 2008 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weezer (Bericht 3616234)
Post hier alles waar je je vandaag blauw aan hebt geërgerd.

Ik bijt het spits af: FILE!!! :evil::evil::evil:Anderhalf uur over de Brusselse Ring gedaan(Vanaf de E411 eropgekomen, op de E40 richting Gent eraf). Leuk, effe op en neer naar de Ardennen om je zus op te halen :roll: Over de heenweg 2u20 min gedaan, de terugweg 4 uur en een kwartier. En wat rijden er toch een hoop mongolen rond zeg, werkelijk niet te geloven.

En dan wilt men nog steeds karrevrachten inboorlingen van verre wilde landen invoeren, terwijl het hier al zo overvol is.:x

Havana 8 augustus 2008 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3616282)
En dan wilt men nog steeds karrevrachten inboorlingen van verre wilde landen invoeren, terwijl het hier al zo overvol is.:x

Het hele koningshuis is IMPORT! :lol::lol::lol:

MaGNiFiCaT 8 augustus 2008 19:07

Maar weezer, troost je: je zusje heeft een mooie vacantie gehad, en men zal de ring rond Brussel serieus uitbreiden.;-)

MaGNiFiCaT 8 augustus 2008 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havana (Bericht 3616283)
Het hele koningshuis is IMPORT! :lol::lol::lol:

Waarover heeft die het hier nu?8O :? :roll:

Weezer 8 augustus 2008 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3616286)
Maar weezer, troost je: je zusje heeft een mooie vacantie gehad, en men zal de ring rond Brussel serieus uitbreiden.;-)

Nee dat heeft ze niet, dat is het juist. Ze is lelijk gevallen, heeft d'r knie verdraaid en rugklachten en kan amper lopen. Ze was daar met vrienden en aangezien ze nog een week daar zou blijven en er nog een kanotocht, wandeltocht en een dagje Luxemburg op de agenda stond waar ze niet aan mee kan doen, vroeg ze of ik haar kwam halen. ook gezien het 'lekkere' weer. Tenneville is wel mooi, trouwens.

Havana 8 augustus 2008 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3616289)
Waarover heeft die het hier nu?8O :? :roll:

Van welk land komt uw Fabiola denkt ge? Niet van de Westhoek zene! :lol:

MaGNiFiCaT 8 augustus 2008 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weezer (Bericht 3616301)
Nee dat heeft ze niet, dat is het juist. Ze is lelijk gevallen, heeft d'r knie verdraaid en rugklachten en kan amper lopen. Ze was daar met vrienden en aangezien ze nog een week daar zou blijven en er nog een kanotocht, wandeltocht en een dagje Luxemburg op de agenda stond waar ze niet aan mee kan doen, vroeg ze of ik haar kwam halen. ook gezien het 'lekkere' weer. Tenneville is wel mooi, trouwens.

Och, dat is zo spijtig voor haar!:-( Hopelijk heeft ze wel wat kunnen genieten van de mooie streek aldaar.

Havana 8 augustus 2008 19:22

Citaat:

Leuk, effe op en neer naar de Ardennen om je zus op te halen :roll:

Beter was geweels

Citaat:

Leuk, Leffe op en weer naar de Ardennen

;-)

Havana 8 augustus 2008 19:22

Citaat:

Leuk, effe op en neer naar de Ardennen om je zus op te halen :roll:

Beter was geweest

Citaat:

Leuk, Leffe op en weer naar de Ardennen

;-)

Groentje-18 8 augustus 2008 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weezer (Bericht 3616301)

Ow. :(
Ach ... je hebt een goede daad gedaan voor je zus, moet je maar denken door haar daar weg te halen. :)

En file's en auto's... nog een paar jaren en bijna niemand weet nog wat dat ook alweer was. :twisted:

Dronkoers 8 augustus 2008 19:27

Vanmiddag een warme palm moeten drinken :evil:

-de emoticon die ik wil gebruik en kan ik nergens vinden :evil:-

Andro 8 augustus 2008 19:30

In de midden van de nacht gepijpt worden, terwijl je juist goed aan het slapen bent. :evil:

toccata 8 augustus 2008 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968 (Bericht 3616356)
In de midden van de nacht gepijpt worden, terwijl je juist goed aan het slapen bent. :evil:

Bwa ik ken echt wel ergere manieren om wakker te worden

From_Vlaanderen 8 augustus 2008 19:40

Verschrikkelijk kloteweer.
Een blessure aan de pols waardoor ik niet staand kan schieten. :-(

Gelukkig kan ik nog wel vanuit de FT positie schieten.

Dronkoers 8 augustus 2008 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968 (Bericht 3616356)

Wees blij dat ge geen hetero bent :-D

van Maerlant 8 augustus 2008 19:52

Vorige week was ik ne lancé die vast zat in het wier binnen aan het halen, en op dat moment bijt er ne karper aan mijn leglijn. Ik naar daar sprinten, maar de lijn lag toch wel in het water zeker :(

Andro 8 augustus 2008 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3616425)
Wees blij dat ge geen hetero bent :-D

Waarom als ik vragen mag. :mrgreen:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be