![]() |
de redenen die u denkt...
leest u even rustig deze zin door:
Citaat:
pure poëzie waarvan ik het bestaan amper mogelijk hield. er is een wereld voor mij opengegaan. kennen jullie nog voorbeelden van dichterlijke werken in deze stijl? ik denk dat deze stijl redelijk nieuw is. hoe zullen we 'm noemen? |
"L'art bloqué " :p
|
Transcendentialisme? Quantumlogisme?
|
Citaat:
"l'art bloqué" een naam waarin duidelijk de basistechniek achter deze kunstvorm doorklinkt. uitstekende keuze. :thumbsup: |
En links kust links.
|
Citaat:
|
Citaat:
de mensen die gij hoopt dat links zijn wanneer ze elkaar kussen zijn dat niet. de mensen die ik zie dat goede namen kiezen wanneer zij de openingspost lezen zijn dat pas. |
Mitgard:cheer:
|
Citaat:
|
:boo:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij klopt die zin trouwens wel?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar komen dan die komma's?
De redenen die u denkt dat opkomen, bij mensen als ze stemmen, voor een bepaalde partij zijn dat pas. |
Citaat:
De redenen die u denkt dat opkomen bij mensen als ze stemmen voor een bepaalde partij zijn dat pas. 1. De redenen... + 'waarom' (de reden waarom ik iets doe) 2. De redenen DIE (= meervoud, dus niet 'dat') 3. die opkomen BIJ mensen (het komt bij me op zoals in 'het schiet me te binnen' en niet 'het komt op') 5. Als = voorwaarde. Er wordt waarschijnlijk 'wanneer' bedoeld. Zo. Inderdaad, Adrian, goeie zin hoor! :D |
Citaat:
|
ik zou zo'n zinnen gebruiken tijdens een politiek debat op tv.
dat wordt scoren joh. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be