![]() |
Ideale vrouw is beter niet te slim ?
Uit een studie blijkt dat mannen het moeilijk hebben met te slimme vrouwen.
http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Rel...-te-slim.dhtml Wat vindt u ? |
ik heb een slimmere vriendin, dus tja....
|
Ideale vrouw is beter niet te slim ?
Is dat dan per defintie een blondje? :roll: |
Citaat:
Maar kan ze tegen u vlijmscherpe inzichten op..of :roll: |
maakt niet uit.
|
Citaat:
|
Ik wil een slimme vrouw. Kwestie dat ik iemand heb waar ik iets tegen kan zeggen zonder dat ik eerst een hele verklarende uitleg moet doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is vervelend(hoofd schuin naar links).. en ni vervelend.(hoofd schuin naar rechts)
- Ik kan ze niets wijsmaken. Dus moet ik oppassen met onnozele praat, om mezelf eruit te redden. Gelukkig kent ze de BCD code nog niet.(denk ik, maar al dikwijls verkeerd gedacht) - Maar ze verdient stukken meer als ik. En dat is handig. |
Of dat ge het nu wilt of niet vrouwen zijn altijd slimmer ....
|
Citaat:
Wat als ze u te stom vind? ;) |
Citaat:
|
domme blondjes bestaan niet
dat is een mythe moest het waar zijn dan zou mijn kot er immers vol van zitten zo dom zijn ze echter niet hoor - want ze zijn hier nergens te zien een mopje van mijn maat bratje |
Citaat:
|
Ik hou vn slimme meisjes
|
Citaat:
|
slim=sexy, zeker als ze dat helemaal niet laat blijken en ge er zelf achter komt
|
Citaat:
T voordeel is dat ge niet heel de flair en de dag allemaal te horen krijgt aan tafel en meestal zelf niet veel moet zeggen :-) |
Partners hebben best een vergelijkbaar intelligentieniveau denk ik. Bent u dom en uw vrouw slim dan zal u haar wellicht binnen de kortste keren vervelen. Bent u een pak slimmer dan uw vrouw dan bent u toch nog altijd dom want u hebt haar gekozen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be