![]() |
Over 100 jaar bestaat er geen Wereld meer
Vandaag heb ik deze woorden horen uitspreken op de Nederlandse tv door een journalist,en ik kan hem hier in bij treden
Geen geloof gaat dit tegen gaan,wij zijn met een sneltreintempo de Wereld aan het verkloten,en negens treed er een Allah of God op Waarom nog geloven aan iets dat al aan terminale kankers lijdt |
Allah en God zijn aan het biljarten, die hebben geen tijd.
|
en ik ook niet: aan Jahwe vragen
|
Vergelijk het zo wij gooien alles vol beton en andere wegbedekking,water kan geen weg meer op het vloeit terug naar de zeeën
Ik heb een plantje dat ik boven op de potgrond vol cement giet met één klein gaatje,wat denk je wat er met dat plantje gebeurd?:roll: Simpele vergelijking maar een echt doordenkertje ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar blijft God :roll:
Mensen moeten tegen hun eigen beschermd worden want ze zijn aan doorflippen met hun vele geld |
Citaat:
|
Citaat:
|
De naam van onze planeet : Aarde is misleidend. We zien genoeg beelden van onze blauwe planeet, ze zou eigenlijk "Oceaan" moeten heten & bij mijn weten bouwen we daar nog geen dak op (landbouw op zee is anders wel een tof idee).
... Ik heb ergens het juist getal gehoord, maar ik ben het weer vergeten - binnen 100 miljard jaar bestaat het heelal inderdaad niet meer. zoals bekend is de materie (de atomen) grotendeels vacuum en de afstand tussen electronen, neutronen en protonen zou constant vergroten, zoals de afstand tussen de planeten en hun zonnen en de zonnen (sterren) onderling. Na 100 miljard jaar is die afstand zodanig toegenomen dat alles volkomen inert (onbewegelijk) wordt en ahw verdwenen is. ... Er was iemand in de zaal waar die professor deze theorie uiteenzette die zijn vinger opstak om een vraag te stellen .. "zei U 10 miljard jaar professor ?" "Nee meneer : 100 miljard" "pff" zei die man "Wat een opluchting !" ... PS : ga je nu lid worden van Groen ! ? |
Citaat:
|
Citaat:
Zeg maar dat het water de mens is de kloeling van onze aarden Ik blijf zeggen waar zit God het is 1 voor 12 hoor,geen 5 voor 12,ik wil geloven,maar dan zal er toch een zetje moeten volgen hoor :? |
Domme zeg ik ga vandeweek naar carrefour en zij bieden mij een niewe electriek aan,milieu was hun hoofdpunt om mij te overtuigen(laten GELOVEN in iets)
Waarom geen milieu in verband brengen met geloof,das erg belangrijk hoor ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Waar zit onze lieve heer die dit moet voorkomen hé :? |
Citaat:
|
Citaat:
Zels de USA tegenwoordig .... |
Zels de USA? Waar gaat het naartoe met de Werlerd?
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be