Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Shit, Stan gedood in Georgie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=110550)

Derk de Tweede 12 augustus 2008 11:14

Shit, Stan gedood in Georgie

Update 11:29: Zojuist is bevestigd dat het om de Nederlandse cameraman Stan Storimans van RTL Nieuws gaat.
Jeroen Akkermans is gewond geraakt.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/97064...n-Georgië.html

Ik zal die Stan vast wel eens gezien of zelfs geholpen hebben.
Mijn medeleven voor zijn vrouw en twee jonge kinderen.

Andro 12 augustus 2008 11:17

Dat zijn nu eenmaal de risicos in oorlogsgebied.

PollyCorrect 12 augustus 2008 11:18

Het is sowiezo een shitzooi wat daar gebeurt in Georgië.
Maar dit komt wel erg dichtbij dan. :(

PS: we horen de poco's niet over de ethnic cleansing daarzo?! :oops:

Havana 12 augustus 2008 11:20

Citaat:

Op de redactie van het RTL Nieuws heerst grote verslagenheid. Adjunct-hoofdredacteur Marc Schreuder typeert Storimans als een 'uitermate collegiaal persoon'.
http://www.spitsnieuws.nl/archives/b..._z_osseti.html

Sterkte aan zijn vrienden en familie.

Txiki 12 augustus 2008 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3623428)
Ik zal die Stan vast wel eens gezien of zelfs geholpen hebben. Mijn medeleven voor zijn vrouw en twee jonge kinderen.

Innige deelneming. Ik vind anders de eerste zin van het artikel wel heel sterk: In Georgië is vandaag weer een journalist omgekomen.

Derk de Tweede 12 augustus 2008 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3623434)
Het is sowiezo een shitzooi wat daar gebeurt in Georgië.
Maar dit komt wel erg dichtbij dan. :(

PS: we horen de poco's niet over de ethnic cleansing daarzo?! :oops:

Het is intens triest!
Hier Stan:

PollyCorrect 12 augustus 2008 11:26

Waar zijn al die pallie-activistjes? :oops:
Laat ze ten strijde trekken? :?
Er gebeurt ethnische zuivering, maar dan een échte.
Dan hoor je niemand. Gretta? Anja?

Txiki 12 augustus 2008 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3623450)
Waar zijn al die pallie-activistjes? Gretta? Anja?

Wie? Wie? Wie? 8O

PollyCorrect 12 augustus 2008 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 3623454)
Wie? Wie? Wie? 8O

Tsja, ik zie of hoor ze ook niet. Meulenbelt, Dushman, Oxfam, Duisenberg,... Niemand te bespeuren.

Derk de Tweede 12 augustus 2008 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3623450)
Waar zijn al die pallie-activistjes? :oops:
Laat ze ten strijde trekken? :?
Er gebeurt ethnische zuivering, maar dan een échte.
Dan hoor je niemand. Gretta? Anja?

Je moet wel erg ver gaan om bij mij haatgevoelens op te wekken.
Gretta Duisenburg is er zo één.

PollyCorrect 12 augustus 2008 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3623461)

I know. Ze gaat vér en is echt hatelijk. Wat ze zaait oogst ze.
Bitterbekkie.

Txiki 12 augustus 2008 11:43

Citaat:

Wie?

Derk de Tweede 12 augustus 2008 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 3623480)
Wie?

Gretta Duisenberg nam in juni 2002 het initiatief tot de oprichting van de actiegroep Stop de Bezetting, waarvan zij voorzitter werd. De groep organiseerde in september 2002 een handtekeningenactie tegen de Israëlische bezetting van de Palestijnse gebieden. Toen er 6.000 handtekeningen waren verzameld, en dit in aanwezigheid van een radiojournaliste, Hettie Lubberding van de AVRO, net aan Duisenberg werd gemeld, vroeg Lubberding op hoeveel handtekeningen Duisenberg hoopte. Ze antwoordde lachend: "Even kijken, zes miljoen":evil:. Deze uitspraak was voor de advocaten Bram Moszkowicz en Herman Loonstein aanleiding in oktober een aanklacht tegen haar in te dienen. Zij stelden dat het antwoord "zes miljoen" beschouwd moest worden als een onsmakelijke toespeling op het aantal slachtoffers van de holocaust. Gretta Duisenberg ontkende echter iedere relatie van het genoemde getal met de holocaust en hield vol dat ze 6 miljoen puur als veelvoud van de 6.000 verzamelde handtekeningen genoemd had. In zijn antwoord op de aanklacht stelde officier van justitie Mr. Paul Velleman dat er geen aanleiding was tot vervolging over te gaan, omdat Duisenberg niet had "aangezet tot discriminatie of haat". In dezelfde brief noemde hij de uitspraak echter wel krenkend en kwetsend voor joden.

Txiki 12 augustus 2008 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3623513)
Gretta Duisenberg...

Ik heb ondertussen haar naam even "gegoogled". Wat ik zo op het eerste gezicht gevonden heb, is allerminst fraai.

PollyCorrect 12 augustus 2008 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 3623515)
Ik heb ondertussen haar naam even "gegoogled". Wat ik zo op het eerste gezicht gevonden heb, is allerminst fraai.

Thank you.
8-|

BenIsaac 12 augustus 2008 13:18

Dit is zeer negatief nieuws. Als Greta Duisenberg hetzelfde was overkomen was het echter zeer positief nieuws geweest, wie weet heeft de Hamas nog een baantje voor haar, ze vond dat leider van Hamas immers een "erg vriendelijk persoon".

Zwartengeel 12 augustus 2008 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3623513)
Gretta Duisenberg nam in juni 2002 het initiatief tot de oprichting van de actiegroep Stop de Bezetting, waarvan zij voorzitter werd. De groep organiseerde in september 2002 een handtekeningenactie tegen de Israëlische bezetting van de Palestijnse gebieden. Toen er 6.000 handtekeningen waren verzameld, en dit in aanwezigheid van een radiojournaliste, Hettie Lubberding van de AVRO, net aan Duisenberg werd gemeld, vroeg Lubberding op hoeveel handtekeningen Duisenberg hoopte. Ze antwoordde lachend: "Even kijken, zes miljoen":evil:. Deze uitspraak was voor de advocaten Bram Moszkowicz en Herman Loonstein aanleiding in oktober een aanklacht tegen haar in te dienen. Zij stelden dat het antwoord "zes miljoen" beschouwd moest worden als een onsmakelijke toespeling op het aantal slachtoffers van de holocaust. Gretta Duisenberg ontkende echter iedere relatie van het genoemde getal met de holocaust en hield vol dat ze 6 miljoen puur als veelvoud van de 6.000 verzamelde handtekeningen genoemd had. In zijn antwoord op de aanklacht stelde officier van justitie Mr. Paul Velleman dat er geen aanleiding was tot vervolging over te gaan, omdat Duisenberg niet had "aangezet tot discriminatie of haat". In dezelfde brief noemde hij de uitspraak echter wel krenkend en kwetsend voor joden.

Laat Dewinter het over zes miljoen handtekeningen hebben en het wordt geen persoonlijke aanklacht maar direct een proces tegen gans het VB.

PollyCorrect 12 augustus 2008 14:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 3623701)
Laat Dewinter het over zes miljoen handtekeningen hebben en het wordt geen persoonlijke aanklacht maar direct een proces tegen gans het VB.

De ellende (of het geluk?) is dat Gretta helemaal niks is, behalve de weduwe van de Bankmeneer Duisenberg Wim. En die is daar als een boergeois Tante Trut de heldin gaan uithangen bij Harig Fatje Arafat, oftewel Fat Harry. Want madam wilde ook iets betekenen :roll:

Derk de Tweede 12 augustus 2008 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3623722)
De ellende (of het geluk?) is dat Gretta helemaal niks is, behalve de weduwe van de Bankmeneer Duisenberg Wim. En die is daar als een boergeois Tante Trut de heldin gaan uithangen bij Harig Fatje Arafat, oftewel Fat Harry. Want madam wilde ook iets betekenen :roll:

Meneer Arafat viel niet op vrouwen en helemaal niet....nou....je weet wel.

Hertog van Gelre 12 augustus 2008 17:48

Citaat:

Gretta:
Citaat:

"Israëli's liegen altijd. Dat zie je aan die koppen. Schoften zijn het".
Anja deugt ook niet maar Gretta al helemaal niet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be