Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Naamsverandering (https://forum.politics.be/showthread.php?t=110577)

Groentje-18 12 augustus 2008 23:25

Naamsverandering

Ik wil graag mijn nick veranderen omdat het cijfer dat erin staat al lang niet meer overeenkomt met mijn leeftijd en de naam zelf ervan steeds gelinkt wordt aan een politieke partij.
Kan mijn nick veranderd worden in "Roosje" (zonder de aanhalingstekens liefst ;)?

Bedankt!

Andro 12 augustus 2008 23:33

Mocht het kunnen en het is niet teveel gevraagd dan mogen ze die van mij gewoon afkorten naar: Andro

Txiki 13 augustus 2008 13:14

Ha nee he! Geen naamsveranderingen. Had je maar beter moeten nadenken toen je de naam koos. Nè! :lolabove:

LastMohican 13 augustus 2008 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 3625157)
Ik wil graag mijn nick veranderen omdat het cijfer dat erin staat al lang niet meer overeenkomt met mijn leeftijd en de naam zelf ervan steeds gelinkt wordt aan een politieke partij.
Kan mijn nick veranderd worden in "Roosje" (zonder de aanhalingstekens liefst ;)?

Bedankt!

Groentje-22 ? :rofl:

L. J. Brutus 13 augustus 2008 13:17

Aangezien we in een democratie leven moet hierover gestemd kunnen worden.

Txiki 13 augustus 2008 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door L. J. Brutus (Bericht 3625863)
Aangezien we in een democratie leven moet hierover gestemd kunnen worden.

Waar? 8O

L. J. Brutus 13 augustus 2008 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 3625871)
Waar? 8O

Hier.

Txiki 13 augustus 2008 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door L. J. Brutus (Bericht 3625909)
Hier.

Gimme the Ancient Rites!

L. J. Brutus 13 augustus 2008 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 3625920)
Gimme the Ancient Rites!

http://www.youtube.com/watch?v=Y20ne8Px8cI

Het Vlaamse heir staat immer pal, daar 't winnen of daar 't sterven zal
Al hier al daar aan lange lansen, de leeuwen dansen, de leeuwen dansen

;-)

Txiki 13 augustus 2008 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door L. J. Brutus (Bericht 3625926)
http://www.youtube.com/watch?v=Y20ne8Px8cI

Het Vlaamse heir staat immer pal, daar 't winnen of daar 't sterven zal
Al hier al daar, de leeuwen dansen, de leeuwen dansen, de leeuwen dansen

;-)

Die CD heb ik een paar jaar geleden gekocht in... rarara... Donostia, Baskenland! Ik heb die toen cadeau gedaan aan iemand.

roger verhiest 13 augustus 2008 14:49

Doe zoals ik :

maak een nieuwe nick aan & ko�*ndig met een post aan dat je ipv. "Groentje 18" in de toekomst zal posten als "roosje z.n." of om het even wat, verander vervolgens de handtekening in je oude nick zodat het verband duidelijk blijft & klaar is kees !

Rudy 13 augustus 2008 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 3625855)
Ha nee he! Geen naamsveranderingen. Had je maar beter moeten nadenken toen je de naam koos. Nè! :lolabove:

Niet mee eens. Ik kan mij best voorstellen dat iemand zich na enkele jaren niet meer wenst te profileren als jong en groen.

Wat niet belet dat ik benieuwd ben naar het antwoord van de moderatie. Kwestie van te weten of het op niveau administrator wel technisch mogelijk is een nick te wijzigen, de nick gelinkt aan hetzelfde email-adres.

Kiezen voor een nieuwe nick is geen optie, want dit impliceert de keuze voor een nieuw email-adres.

Txiki 13 augustus 2008 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 3626065)
Niet mee eens. Ik kan mij best voorstellen dat iemand zich na enkele jaren niet meer wenst te profileren als jong en groen.

Ik kan mij dat ook best voorstellen, beste Rudy. Van mij mag iedereen van naam veranderen. Maar dan met een goeie reden (waarmee ik niet zeg dat Groentje geen goeie reden zou hebben), er moet immers vermeden worden dat iemand om de vijf voeten van naam verandert om strafpunten of banning te vermijden.

Rudy 13 augustus 2008 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 3626084)
Ik kan mij dat ook best voorstellen, beste Rudy. Van mij mag iedereen van naam veranderen. Maar dan met een goeie reden (waarmee ik niet zeg dat Groentje geen goeie reden zou hebben), er moet immers vermeden worden dat iemand om de vijf voeten van naam verandert om strafpunten of banning te vermijden.

Txiki. Het is ook een kwestie van inschatten van wat juist de bedoeling van het verzoek is. Er is een verschil tussen enerzijds wie zo eerlijk is toe te geven zich niet meer zo goed in haar of zijn vel te voelen met de destijds gekozen nickname en hierdoor een achterhaald eticket wordt opgekleefd, en anderzijds wie na te worden gebannen volhardt door een zoveelste nickname aan te maken. Voor zover ik de behoefte inschat is dit laatste zeker niet de bedoeling van Groentje-18. Of ik zou mij zeer sterk moeten vergissen, en ik voel mij niet geroepen te spreken in iemand anders naam.

Nogmaals, mij interesseert het antwoord van de moderatie wel, vooral in die zin of het technisch wel mogelijk is.

abou Anis 13 augustus 2008 19:58

Technisch is dat een poepsimpele ingreep. Vraag is of de moderatie de aanvragen zal kunnen bijhouden en of het wenselijk is voor de overzichtelijkheid van het forum voor de gebruikers...

Dronkoers 13 augustus 2008 20:04

Ik wil ook een andere nick, nu denkt iedereen dat ik een alkolieker ben :-(

;-)

Groentje-18 13 augustus 2008 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 3626065)

Wat niet belet dat ik benieuwd ben naar het antwoord van de moderatie. Kwestie van te weten of het op niveau administrator wel technisch mogelijk is een nick te wijzigen, de nick gelinkt aan hetzelfde email-adres.

Kiezen voor een nieuwe nick is geen optie, want dit impliceert de keuze voor een nieuw email-adres.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 3626084)

Ik dacht dat er ooit gezegd was dat je je naam kon laten veranderen indien je daar goede redenen voor hebt.
Je account blijft dan gewoon hetzelfde, enkel je naam verandert als ik het goed begrijp. Daarom dat ik ook mijn naam wou veranderen, en niet een nieuwe account maak omdat er niets is waarvoor of waarvan ik wil vluchten ofzo en ik nog steeds als 'groentje-18' wil gezien worden. De manier waarop Roger Verhiest het gedaan heeft vind ik ook wel goed, maar je mag nu geen persoonlijke topics meer opstarten dus ik weet niet hoe het daarmee zit?

Maar nu zeg je wel iets interessants waar ik nog niet over had nagedacht: wie strafpunten heeft kan zolang een andere nick aanmaken tot zijn strafpunten verlopen zijn... Ik heb geen strafpunten (voor zover ik weet) dus heb het niet nodig maar er zullen wel een aantal mensen gebruik maken van dat lek.

Groentje-18 13 augustus 2008 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 3626320)
Txiki. Het is ook een kwestie van inschatten van wat juist de bedoeling van het verzoek is. Er is een verschil tussen enerzijds wie zo eerlijk is toe te geven zich niet meer zo goed in haar of zijn vel te voelen met de destijds gekozen nickname en hierdoor een achterhaald eticket wordt opgekleefd, en anderzijds wie na te worden gebannen volhardt door een zoveelste nickname aan te maken. Voor zover ik de behoefte inschat is dit laatste zeker niet de bedoeling van Groentje-18. Of ik zou mij zeer sterk moeten vergissen, en ik voel mij niet geroepen te spreken in iemand anders naam.

Nogmaals, mij interesseert het antwoord van de moderatie wel, vooral in die zin of het technisch wel mogelijk is.

Merci. :)
't Is vooral omdat ik de nick destijds heb gekozen omdat ik een groentje was in de politiek. Dat ben ik nog steeds eigenlijk, maar alleen word ik hier voortdurend geassocieerd met een fanatieke aanhanger van de partij Groen!.
De partij sluit wel het dichtst bij mijn ideologie aan, maar dat wil niet zeggen dat ik met al hun standpunten of doen en laten akkoord ben. Maar daar word ik wel regelmatig voor versleten. Daarmee. En dat nummer staat ook een beetje dom natuurlijk. Dat heb ik gekozen omdat er hier nog een 'Groentje' is. :)

Txiki 13 augustus 2008 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 3626800)
Merci. :)
't Is vooral omdat ik de nick destijds heb gekozen omdat ik een groentje was in de politiek. Dat ben ik nog steeds eigenlijk, maar alleen word ik hier voortdurend geassocieerd met een fanatieke aanhanger van de partij Groen!.
De partij sluit wel het dichtst bij mijn ideologie aan, maar dat wil niet zeggen dat ik met al hun standpunten of doen en laten akkoord ben. Maar daar word ik wel regelmatig voor versleten. Daarmee. En dat nummer staat ook een beetje dom natuurlijk. Dat heb ik gekozen omdat er hier nog een 'Groentje' is. :)

Groentje! Mij maakt het niks uit welke naam je hebt, wat telt is dat je er bent!
Go go goooooo!!! :cheer:8-):cheer:

Pietje 13 augustus 2008 23:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 3625157)

Bedankt!

:-( Oei, Roosje bestaat al en verjaart zelfs vandaag 8-)

http://forum.politics.be/member.php?u=1126

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be