![]() |
tanks
tanks zijn gevaarlijke oorlogswapens die dood en ellende kunnen aanrichten, maar afgezien daarvan zijn ze ontzettend cool.
met dat gedoe in georgië is (als ik goed gezien heb) de russische T80 tank weer in volop in de aandacht. een zeer eigenaardig ontwerp: precies legoblokjes. ![]() weet er iemand wat de bedoeling is van die legoblokjes? en is dat eentwa een goede tank zo? wat zijn nog goede tanks? de leopard 2 schijnt een goede tank te zijn. iemand daar ervaring mee? |
Heiß über Afrikas Boden die Sonne glüht
Unsere Panzermotoren singen ihr Lied ![]() Maar deze dingetjes waren natuurlijk beter: ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
prima tank, de T34. opa van de T80 hé. |
Citaat:
|
kanon van 76,2 mm (wie zei nu ook weer dat 90mm te zwak was?)
|
De Leopard en die hierboven zijn oud ijzer. Zware logge beesten, die in de eerste beetje moderne oorlog opgeblazen worden.
1 B2 stealth bommenwerper is in staat 50 van die tanks binnen het uur te vernietigen. Tanks zoals we ze kennen zijn eigenlijk verleden tijd. Ze zijn veel te traag tov straalvliegtuigen en lange afstandswapens. Tanks worden vooral ingezet wanneer zeker is dat de tegenstander min of meer verschroeit is. |
phfff, vind dat saai tanks..........................:|
|
Leuk die oude Duitse tank, je kunt met 80 liter wel 20 meter rijden. En met een uurtje onderhoud ben je zo al weer 20 minuten op stap xD
|
Citaat:
Of was het haar schoonmoeder :lol: |
Citaat:
nu herinner ik me dat ik dat ooit es op NGC gezien heb. |
Citaat:
de oorlog is voorbij. de duitsers zijn je vrienden nu. |
Mitgard begint de laatste tijd precies nogal interesse te hebben voor "rechts" speelgoed hé.
Zou hij wat centjes verdient hebben? :lol: |
Citaat:
![]() Rechts? |
Citaat:
|
En toen kwam kleine jood David met een pantserwagentje, en nep-filistijntjes were fucked. Waar is Goliath waar je hem nodig hebt eh?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag me af wat de top 5 tanks zijn. De Leopard2, Merkeva en Abrams zullen er ongetwijfeld bij zitten.
|
De Koreaanse XK2 tank. Echt een ongelofelijke tank. Bekijk de video:
http://www.youtube.com/watch?v=ae4uliF5N7k |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be