![]() |
Moet er een apart forum komen voor topics over samenzweringen?
De conspiracy theorists zijn dit forum weer aan't inpalmen, met hun steeds weerkerende, autistische schrijfsels over steeds hetzelfde onderwerp.
De topics over 9/11 worden allemaal opgestart met de bedoeling uit te monden in een litanie over samenzweringen. Wie niet nog eens heel die lege koe wil leegmelken, wordt een debiel genoemd. 9/11 gebeurde 7 jaar geleden. Er is genoeg over gezegd. Maar net zoals bij de moord op Kennedy, zullen de conspiracy theorists nog decennia-lang, in hun eenzame zielige hoekje, als een autist, hun psychotische verhaal proberen doen. Ik heb er niks op tegen dat ze dit doen in de beslotenheid van hun donkere eenzame private sfeer, maar dat ze dit forum verpesten valt toch te betreuren. Dus nogmaals de vraag - aan u en aan de moderatoren: moet er een aparte sectie komen voor topics over samenzweringen? |
Wat gaat er dan nog in Internationaal staan?
|
NEE en ik ben geen conspiracy theorist
De grootste conspiracy is deze poll waarin MIJN KEUZE NIET STAAT dit is een waardeloze pol enkel voor de idioten die in de officiele verhalen en conspiracies en leugens van onze leiders willen geloven. Doorgestoken kaart Er is maar een keuze in deze poll. niemand zal nee antwoorden. Een nieuw onderzoek naar 9/11 zal vrede brengen op de wereld |
Ja graag, een subforum voor kleine en grote komplotten onder geschiedenis zou fijn zijn.
En negeer die conspiracy theorists hierboven maar. :) |
Citaat:
Citaat:
|
...buiten de zovele NWO topics die er altijd geopend worden :(
|
Ik ben voor een forum voor samenzweringen. De huidige NWO/911 draden zijn te lang. Met een eigen forum wordt het leesbaarder voor mensen die geen zin hebben om honderden reacties door te nemen.
|
Citaat:
De huidige Enquête: Wat gelooft u van 9/11? door C2C Enquête: Large Hadron Collider wordt op 10 Sept. opgestart - einde van de wereld door NWO?!? door C2C Enquête: Is de Nieuwe Wereld Orde meer dan ooit nodig? door C2C |
Schitterende thread eigenlijk. Het mooiste voorbeeld dat de meesten hun "open geest" niks anders dan schijn is en ze het nog steeds moeten hebben van met de paplepel ingegeven informatie.
"Bescherm ons o moderators!" |
Mijn optie staat niet in de mogelijke antwoorden, namelijk 'ik ben geen conspiracytheorist (in het algemeen)maar het stoort me niet en ik wens niet dat conspiracytheorieën een appart forum krijgen'. Een tendensieuze enquete.
Samenzweringen zijn steeds een reele mogelijkheid. Door de samenzweringstheorieën op voorhand af te doen als zijnde 'zever' is er geen serieuze discussie over bewijslast meer mogelijk. Indien de al dan niet vermeende samenzwering een international karakter heeft kan ze best in dit subforum terecht. Nu verschillen forummers ook van mening in hoeverre de inval van Georgië tegen Zuid Ossetië een daad was van een eenzame of een mogelijke samenzwering. Hoe ga je het onderscheid maken welke samenzweringstheorie serieus moet genomen worden en welke naar een appart subforum moet verwezen worden? |
Citaat:
Ge moogt een beetje fantaseren en liegen, maar niet teveel hé. Ik heb die topic niet opgestart. De rest is nogal voor de hand liggende humor. |
Op zich is het geen slecht idee, het zou meer overzicht geven in die discussies (itt de ellenlange discussies op dit forumgedeelte).
|
Citaat:
Citaat:
|
Mij stoort het niet echt. Als de titel van de post duidelijk genoeg is kun je zelf bepalen of je dit wilt aanklikken. Verder zie ik niet in wat voor kwaad er in schuilt. Ofwel geloof je erin ofwel ben je gewapend met genoeg kritische zin om er aan te weerstaan.
|
Citaat:
|
Al die rotzooi op één plek concentreren, lijkt mij geen slecht plan.
|
Wat een tendensieuze en irrelevante poll.
C2C stoort zich aan de mensen die zaken willen aankaarten waar hij zelf niet in gelooft, en daarvoor zou er een appart subforum komen. Te belachelijk voor woorden. |
Citaat:
|
Citaat:
Ge moogt zoveel liggen ijlen over uw complottheorieën als ge wilt. Maar wanneer dat de doelstelling van een bepaald rationeel initiatief in het gedrang brengt, dan wordt die mening voor een tijdje naar de Goelag verhuisd. Om daar tot rede gebracht te worden. Dat is het verschil tussen rechts en links. Rexies vernietigen meningen in uitroeiingskampen. Commies corrigeren en herschikken meningen in heropvoedingskampen. |
Groot gelijk.
Ze moeten op kant gezet worden. Een plaats op dit forum moet je verdienen. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be