![]() |
Verkeersboetes.
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het NIET betalen van verkeersboetes ?
Wanneer gaat het parket over tot daadwerkelijke verdere vervolging en wat zijn de beste regio's om PV's te laten seponeren ? :neutral: |
Hangt er van af... Ik heb ooit zo'n "retributie" voor fout parkeren in Leuven gewoon niet betaald, maar het is ondertussen bewezen dat deze inningen onwettig zijn...
Een echte PV en voorstel tot minnelijke schikking heb ik toch maar steeds betaald... |
Citaat:
Al meerdere keren gedaan En indien ge daadwerkelijk niet betaald, moet je maar pas een paar maand later voorkomen ;-) |
Ik heb hier trouwens nog ene liggen die voor 26 juli betaald moest worden.
Gaan we zien wie het langste uithoudt? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op mijne kilometric stond de wijzer dus 2-3 millimeter boven de 70 :-P Als ik 76 reed, was er niks ;-) |
Citaat:
Tobback buiten! :evil: |
Citaat:
Op de singel staan er nu ook om de 20 meter zo'n pestpaal :evil: Dan die 2 nog aan de Kennedytunnel....heel de ring tegen 100, en dan ineens 70 aan de tunnel :evil: In Sint-Niklaas aan elk verkeerslicht... en dan stellen ze regelmatig hun flitsbakkies nog eens op ook. Tegenwoordig moet ge starten, en alleen uwe meter in't oog houden... maar dat is veiliger natuurlijk :evil: |
Citaat:
Nu? Vergeet het! Betalen, Wallonië moet ook geld hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
V8 van porsche bedoeld ge, tis die motorkes zijn wat duur. |
Citaat:
Om ook jouw boete niet te betalen kun je proberen naar het OCMW te gaan en een leefloon aanvragen. Dat bewijs stuur je naar het parket en stelt een afbetalingsplan van 5€/maand voor. Betalen zul je... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be